Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Ірина

Менеджер по роботі з клієнтами, 40 000 грн

Рассматривает должности:
Менеджер по роботі з клієнтами, Менеджер з продажу, Спеціаліст з тендерів, Фахівець зі звітності
Вид занятости:
полная, неполная
Возраст:
38 лет
Город:
Черкассы

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Менеджер по роботі з клієнтами

с 02.2025 по наст. время (6 месяцев)
Gpay, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Організація операційної діяльності:
- SWIFT, SEPA, з VAT та інші платежі
- Організація перестановок кешу Україна та Світ
- Юань - прийом заявок та оплата
- Міжнародний транзит
- Конвертація валюти та UAH
- Купівля/продаж USDT

Звірка з контрагентами
Планування та розподіл ресурсу
Подача звітності керівництву

Менеджер по тендерам

с 09.2024 по 02.2025 (5 месяцев)
ПП "Кабельелектротехніка", Черкаси (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- Моніторинг електронних майданчиків, пошук та підбір торгів за напрямом діяльності компанії;
- Робота в системі ProZorro;
- Робота з постачальниками (пошук необхідних товарів та запит цін);
-Підготовка всіх необхідних документів для участі в державних/публічних та комерційних закупівлях;
-Подача документів на майданчик;
-Безпосередньо прийняття участі в торгах, відслідковування результатів, термінів, завершення процесу;
-Своєчасна підготовка та забезпечення всією необхідною документацією пропозицій, які знаходяться на розгляді (довідки МВС, банківські гарантії, довідки з податкової інспекції);
-Підготовка та складання документів для підписання договору;
-Підготовка скарг (при потребі) на зміст тендерних пропозицій або на рішення замовника;
-Ведення клієнта, допродаж іншої продукції, відслідковування оплати (при відтермінуванні платежу).
-Контроль оплати по вигранному тендеру, закриття угоди.

Менеджер по тендерам/Адміністративний менеджер

с 03.2023 по наст. время (2 года 5 месяцев)
ТОВ "ТПК ПРОМДИЗЕЛЬ", Харків (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- аналіз та моніторинг тендерних закупівель на площадках;
- взаємодія з організаторами торгів;
- підготовка документів для участі в тендерах;
- укладання договорів і контроль їх виконання;
- обмін діловою кореспонденцією з партнерами;
- підготовка документів для імпорту та експорту товарів (комунікація з іноземними постачальниками, брокером та перевізником)
- виконання поточних розпоряджень керівника

Помічник бухгалтера

с 11.2022 по 02.2023 (3 месяца)
LeoBus, Черкаси (Транспорт, логістика)

- ведення даних в 1С по первинним документам (надходженя, витрати, закупівлі, тощо)
- облік палива та перевірка наявності чеків
- підготовка документів водіям у міжнародний рейс (посвідчення про відрядження, договори, страхування)

Менедежер з продажу

с 02.2020 по 01.2023 (2 года 11 месяцев)
ФОП (інтернет магазин), Черкаси (Роздрібна торгівля)

- ведення бізнес сторінок Інстаграм, Фейсбук (маркетинг, наповнення контентом, оновлення пропозицій, акції, тощо)
- робота з покупцями, обробка замовлення
- прийом оплати, ведення бухгалтерії
- робота з постачальниками
- пакування та відправка товару клієнтам

Бухгалтер

с 03.2019 по 01.2020 (10 месяцев)
ТОВ "МЕВ", (Software Development agency США), Черкаси (IT)

- ведення обліку ФОП організації (до 70 осіб);
- проведення консультацій для ФОП щодо сплати податків;
- розрахунок податків до сплати;
- ведення книги обліку доходів;
- створення платежів з податків у клієнтах банках ФОП;
- створення та подання періодичної податкової звітності для приватних підприємців;
- відкриття та закриття ФОП;
- створення актів виконаних послуг та контроль їх двостороннього підписання.

Фінансовий менеджер

с 12.2012 по 02.2018 (5 лет 2 месяца)
БО "100% ЖИТТЯ", Черкаси (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

- повне ведення бухгалтерського обліку та облікової документації відділу кадрів (штатні працівники – до 25 осіб, працівники за договором ДПХ – до 15 осіб; ФОП – до 15 осіб);
- звітність до державних фондів;
- контроль за виконанням фінансового плану організації;
- фінансове управління проектами (моніторинг та планування витрат), в т.ч. складання бюджетів та проведення тендерів)

Менеджер з адміністративної діяльності

с 09.2010 по 06.2012 (1 год 9 месяцев)
ТОВ "Укртехтрейд" (ТМ "Господар"), Черкаси (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- консультація клієнтів;
- обробка замовлень; оформлення супровідної документації;
- ведення каси;
- забезпечення товару складі;
- подання звітності;
- забезпечення життєдіяльності офісу.

Образование

СУЕМ

Бухалтерський облік та аудит, Черкаси
Высшее, с 2014 по 2014 (меньше 1 года)

Дополнительное образование и сертификаты

Сертифікований курс 1С Бухгалтерія для України

Черкаси, 2017

Сертифікований курс "Бухгалтерський та фінансовий облік"

Черкаси, 2017

Тренінг "Закупівлі ProZorro"

Київ, 2017

Тренінг "Написання проектів фондів Євросоюзу"

Київ, 2017

Тренінг з обробки, аналізу та візуалізації даних з використанням MS Excel

Київ, 2017

Тренінг "Фінансове управління проектами"

Київ, 2016

Тренінг "Кадрове діловодство"

Київ, 2015

Знания и навыки

  • Здатність до навчання
  • Ведення документації
  • Користувач 1С
  • Уміння планувати
  • Робота в команді
  • Адаптивність
  • Контроль виконання бюджету
  • Відповідальність
  • Робота з клієнтами
  • Закупівля товарів
  • Google Sheets
  • Ведення соціальних мереж
  • Забезпечення життєдіяльності офісу
  • Ведення первинної бухгалтерської документації
  • Підготовка тендерної документації
  • Prozorro
  • Митне оформлення
  • Валютні операції

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Английский — средний

Дополнительная информация

Навички роботи на ПК: впевнений користувач офісних програм; знання програм: 1С:7,8,10; M.E.Doc, Арт-звіт, Соната, Trello, Harvest, OPZ, програма для розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, Canva, Ведення бізнес сторінок Facebook, Istagram, Клієнт банк (Приват для бізнесу, УкрСиббанк, Аваль).

Досвід роботи з бюджетними установами (калькуляція видатків, складання кошторисів; звітності тощо); досвід роботи з міжнародними та українськими фондами/грантодавцями (подання звітності, складання бюджетів на Гранти); здатність працювати з великими обсягами даних, організованість, увага до деталей, відповідальне ставлення до завдань;
versatile - здатність швидко вчитися/адаптивність; знання засад сучасного діловодства.

Особисті якості
цілеспрямована, чесна, дисциплінована, вмію планувати час, вмію працювати у команді, неконфліктна, позитивна та добра.

Захоплення та інтереси – малювання, езотерика, духовні практики, спорт, вирощування екзотичних рослин.

Яку роботу я шукаю? Компанія, в якій можливе професійне зростання, задоволені очікування щодо заробітної плати, колектив та корпоративна культура, графік роботи та соціальний пакет.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: