- Файл
Вікторія
Економіст
- Возраст:
- 45 лет
- Город:
- Ивано-Франковск
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/10233163/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Шукаю роботу:Шукаю роботу у місті Івано – Франківськ. Економіст, фахівець,бухгалтер,головний бухгалтер
Освіта: Вища економічна.
Вік: 44 року
Тип роботи: постійна, повний день
Мінімальна зарплата: __________ грн
Опис резюме:
1.Особисті дані:
e-mail: [
Моб. [
Дата народження: 08.08.1980 р
Сімейний стан: розлучена
Мета: отримання перспективної посади в розвиваючої сфері діяльності для внесення свого вкладу у розвиток компанії, підвищення її добробуту, також свого професійного і кар'єрного зростання. Для досягнення даної мети готова докласти всі свої професійні навички та здібності, готова до навчання для набуття професійних навичок, необхідних для роботи в новій сфері діяльності. Бажання використовувати свої амбіції і кращі якості у майбутній сфері діяльності.
2. Освіта:
2004 – 2007 р. – Лисичанський гірничий технікум,
кваліфікаційний рівень – молодший спеціаліст економіст
- навчання на кафедрі Економіка підприємства
2008 – 2011 р. – Східноукраїнський Національний Університет імені В. Даля
кваліфікаційний рівень – бакалавр
- навчання на кафедрі: Менеджмент організації.
2011 – 2012 р. – Східноукраїнський Національний Університет імені В. Даля
кваліфікаційний рівень – спеціаліст
- навчання на кафедрі: Менеджмент організації.
Досвід роботи:
Серпень 2022р по теперішній час
Івано-Франківська ОО ТЧХУ
Фахівець фінансовий для підтримки місцевих організацій
Посадові обовязки:
• Здійснення платежів, контроль своєчасності та повноти фінансових розрахунків, необхідних для забезпечення проведення активностей в рамках проекту;
• Забезпечення належного обліку та внесення змін в системі внутрішнього обліку в розрізі кожної окремої Обласної Організації ТЧХУ;
• Забезпечення належної роботи з первинною та іншою фінансовою документацією: збір, ведення та звітність до Національного Комітету ТЧХУ;
• Здійснення планування витрат на кожен наступний місяць та квартал в координації з відповідним міжрегіональним менеджером та виконання своєчасних запитів на Національний Комітет ТЧХУ щодо перерахування коштів на рахунок відповідної Обласної Організації ТЧХУ;
• Контроль своєчасності витрат за статтями проекту відповідно до планування витрат на місяць та квартал;
• Здійснення належного виконання внутрішніх розпорядчих документів, інструкцій та положень щодо проведення закупів на рівні Обласної Організації ТЧХУ. Міжрегіональний менеджер в свою чергу надає запит (технічне завдання) на закуп окремих послуг та/або ТМЦ для проведення процедури закупівлі на рівні Обласної Організації ТЧХУ ;
• Надання всебічної підтримки на рівні Місцевих Організацій ТЧХУ щодо складання річного бюджету організації, бюджетів при написанні грантових проєктів, проєктів на запит підтримки зовнішніх донорів/партнерів: методична, консультаційна, практична, тощо;
• Надання всебічної підтримку щодо фінансового супроводу проєктів, по яких Місцеві Організації ТЧХУ самостійно отримали підтримку від зовнішніх донорів/партнерів: методичну, консультаційну, практичну, тощо;
• Надання консультації Місцевим Організаціям ТЧХУ щодо питань організації фінансів, фінансової та статистичної звітності перед державними органами, тощо.
• Робота в 1С Бухгалтерія (платіжні доручення, замовлення, нарахування з.п. натходження основних засобів, списання основних засобів) відображення усіх операцій по проекту в 1С Бухгалтерія.
Квітень 2020р – липень 2022р
Луганський обласний центр соціальних служб
Провідний бухгалтер
Посадові обов’язки:
• Забезпечення та ведення бухгалтерського обліку, дотримуючись єдиних методологічних засад, встановлених Законом України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», з урахуванням особливостей діяльності підрозділу і технології оброблення облікових даних, забезпечувати суворе додержання режиму економії матеріальних, трудових і фінансових ресурсів на усіх напрямах господарської діяльності підрозділу, збереження майна підрозділу;
• Забезпечення повного та достовірного відображення інформації, що міститься у прийнятих до обліку первинних документах надходжень коштів, товарно-матеріальних цінностей та основних засобів, своєчасне відображення на рахунках бухгалтерського обліку операцій, зв’язаних з їх рухом;
• Складання кошторису надходжень та видатків;
• Складання штатного розпис у відповідності схемам посадових окладів, фонду заробітної плати та діючими нормативами, здійснення контролю за відхиленнями по заробітній платі, доплатам, надбавкам;
• Складати достовірну бухгалтерську та фінансову звітність на підставі первинних документів і бухгалтерських записів та надавати її в установлені терміни;
• Забезпечення складання на основі даних бухгалтерського обліку фінансової звітності підрозділу, підписання та подання її в установлені строки;
• Забезпечувати складання податкових звітів та подання їх в установлені терміни у відповідності з нормативними актами, затвердженими формами та інструкціями;
• Формувати договори, рахунки та Акти виконаних робіт за надані послуги підрозділу;
• Забезпечувати ефективне та цільове використання грошових коштів в межах кошторису підрозділу;
• Здійснювати заходи щодо надання повної, правдивої та неупередженої інформації про фінансовий стан, результати діяльності та рух грошових коштів підрозділу;
• Здійснювати контроль за законним, своєчасним і правильним оформленням первинних бухгалтерських документів по надходженню та видатках грошових коштів.
• Нарахування заробітної плати працівникам центру соціальних служб.
січень 2015 - березень 2020 р.
Луганська обласна клінічна лікарня в процесі реорганізації перейменована на КНП «Луганська обласна клінічна лікарня»
Провідний економіст
Посадові обов'язки :
Введення звітності;
Робота з документами :
- Перевірка первинних документів (рахунки, акти )
- Підготування проекту бюджету;
- Складання, перевірка договорів (арена приміщення, договору купівлі – продажу, договору на надання послуг);
- Складання додаткових угод до договорів.
- Формування заявок на фінансування бюджетних коштів , замовлення на отримання бюджетних коштів.
листопад 2013 - березень 2014 р
«Сучасні Фінансові Рішення» Фокстрот м.
Кредитний спеціаліст
Посадові обов'язки:
- робота в залі;
- залучення клієнтів;
- первинні переговори з клієнтом;
- координація процесу підготовки КЗ;
- озвучування заявки;
- підготовка кредитних договорів;
- супровід кредиту.
Відправка заявки на кілька банків одночасно, вибір з клієнтом в якому саме цей клієнт бажає оформити кредит, роздруківка і підписання договору з цим банком.
Працювала з банками: Дельта банк, Укрсіббанк, ОТП, Ренесанс банк , Альфа банк, Банк Російський стандарт
серпень 2011-листопад 2013р.
«Банк Російський Стандарт».
Кредитний спеціаліст
Посадові обов'язки:
- залучення клієнтів;
- первинні переговори з клієнтом;
- координація процесу підготовки КЗ;
- озвучування заявки;
- підготовка кредитних договорів;
- супровід кредиту.
лютий 2010 – травень 2010 р
Супермаркет електроніки Фокстрот
Касир з заміною товарознавця
Посадові обов'язки:
Розрахунок покупців на касі
Виконання стандартів обслуговування покупців
Якість і своєчасність виконання форм звітностей
Пробивання по касі нульового чека.
Робота з касовим апаратом
Оформлення документів (кредит, термінал, передоплата, готівка)
Виписування рахунок фактури договору(кредит, передоплата)
За пред'явленням доручення (якщо передоплата) виписувати видаткові накладні
Робота з касовою книгою КОРО та розрахункових книжок при тимчасовому відключенні електроенергії.
Оформлення внутрішніх документів на повернення товару
жовтень 2009 - листопад 2009 р
ВАТ «Лисичанський желатиновий завод»
Змінний майстер
Посадові обов'язки:
- керувати виробництвом та організацією праці в зміну
- нести відповідальність за виконання плану
- вести експлуатаційну документацію
- вести журнал змінних майстрів
- стежити за безперебійним забезпеченням енергоресурсами цеху
- займатися організацією проведення навчально–тренувальних занять з робітниками відповідно до плану.
січень 2007 - листопад 2008 р
ВАТ «Банк Ренесанс Капітал».
Головний кредитний спеціаліст
Посадові обов'язки:
- первинні переговори з клієнтом;
- збір та аналіз документів;
- проведення фінансового аналізу підприємства;
- координація процесу підготовки КЗ;
- озвучування заявки;
- підготовка кредитних договорів;
- супровід кредиту.
листопад 2006 – грудень 2006р
ВАТ « Родовід банк »
Економіст споживчого сектора кредитування , відділу споживчого кредитування Донбаського філії ВАТ « Родовід банк »
Посадові обов'язки:
- первинні переговори з клієнтом;
- збір та аналіз документів;
- проведення фінансового аналізу підприємства;
- координація процесу підготовки КЗ;
- озвучування заявки;
- підготовка кредитних договорів;
- супровід кредиту.
березень 2006 - липень 2006 р
ВАТ « Лисичанський гумовотехнічний завод » контролер Цеху дорнових і безроднових рукавів.
Посадові обов'язки:
- перевіряти розмір н. т. в.
- якість р. т. в.
- перевіряти крок на обпліточних машинах
- товщину обплетення на обпліточних машинах
- перевіряти готові рукава розмір і якість
травень 2001 – березень 2004р
Лисичанський завод « Мехстекло » контролер ВТК
Посадові обов'язки:
- приймати скло з машин у цеху машинованому
- рахувати листи скла
- перевіряти якість скла
- перевіряти розмір скла
- рахувати вироблення за добу і за всю зміну.
- відповідала за 9 машин.
4. Іноземні мови:
Англійська – базовий рівень.
5. Додаткова інформація:
- Регіональний навчальний центр «Харківський торговий дім» за спеціальністю «Бухгалтерський облік» присвоєна кваліфікація – бухгалтер.
- ПК Word, Excel, Internet Explorer – вільно.
Access (базовий)
- 1С: Підприємство (Бухгалтерія, Торгівля - Склад)
6. Особисті якості:
Комунікабельність, відповідальність, дисциплінованість, прагнення до професійного зростання і розвитку.
Похожие кандидаты
-
Економіст
30000 грн, Ивано-Франковск, Буковель -
Економіст, фінансист
Ивано-Франковск -
Економіст, бухгалтер
16000 грн, Ивано-Франковск -
Менеджер рахунків, завідувач каси у банк, економіст, старший касир, адміністратор
Ивано-Франковск -
Економіст
Ивано-Франковск