Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Марія

Асистент HR-відділу, адміністративний менеджер, 17 000 грн

Рассматривает должности:
Асистент HR-відділу, адміністративний менеджер, Логіст, Project-менеджер, Категорійний менеджер, Спеціаліст з закупівель
Вид занятости:
полная, неполная
Возраст:
26 лет
Город проживания:
Ивано-Франковск
Готов работать:
Другие страны, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Старший менеджер з обслуговування клієнтів

с 08.2022 по 02.2024 (1 год 6 месяцев)
Ідея Банк, Івано-Франківськ (Фінанси, банки, страхування)

Коротко про обовʼязки 📝

Досвід в роботі з клієнтами (онлайн/офлайн): консультація , вирішення потреб клієнта , орієнтація клієнтів, вирішення питань

Адміністрування процесів: ведення бази даних клієнтів, робота з CRM, контроль документації.

Комунікація: взаємодія з клієнтами, підтримка клієнтів на всіх етапах співпраці.

Аналіз запитів: обробка звернень клієнтів,робота з запереченнями, організований підхід до клієнтів.

Провідний кредитний фахівець

с 06.2019 по 09.2022 (3 года 3 месяца)
Перший Український Міжнародний Банк (ПУМБ), Івано-Франківськ (Фінанси, банки, страхування)

🔹 Консультація клієнтів щодо фінансових та страхових продуктів.
🔹 Аналіз запитів клієнтів, персоналізований підхід до їхніх потреб.
🔹 Ведення документації, залучення нової бази клієнтів.
🔹 Координація процесу оформлення банківських угод 📝

Образование

Сумський національний аграрний університет

Економіка підприємства та біржова діяльність/ маркетинг, Суми
Высшее, с 2017 по 2022 (5 лет)

Знания и навыки

  • Онлайн-маркетинг
  • Сімейна психотерапія
  • Психодіагностика
  • Цікавлюсь психологією та взаємодією з людьми, що допомагає мені
  • MS Office
  • Email
  • Уважність
  • Користувач 1С
  • MS Word
  • MS Excel
  • Робота з клієнтами
  • Пунктуальність
  • Відповідальність
  • Бажання вчитися і розвиватися
  • Стресостійкість
  • Працьовитість
  • Комунікабельність
  • Здатність до навчання
  • Ведення CRM
  • Робота із запереченнями
  • Неконфліктність

Знание языков

  • Английский — начинающий
  • Русский — свободно
  • Украинский — свободно

Дополнительная информация

Розглядаю дистанційну роботу на повну зайнятість .

Зараз я перебуваю за кордоном, тому можу працювати віддалено, а для зв’язку найкраще писати в Telegram, Viber або на email.

📌 Контакти:
✉ Email: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
📲 Telegram / WhatsApp: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Viber / [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Маю досвід у клієнтському сервісі, адмініструванні та аналізі інформації.
Володію навичками ведення документації, координації процесів, роботи з базами даних. Хочу розвиватися у сфері HR та управління персоналом.
Готова швидко навчатися та адаптуватися до нових завдань📝🖊️

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: