- PRO
Марія
Асистент HR-відділу, адміністративний менеджер, 17 000 грн
- Рассматривает должности:
- Асистент HR-відділу, адміністративний менеджер, Логіст, Project-менеджер, Категорійний менеджер, Спеціаліст з закупівель
- Вид занятости:
- полная, неполная
- Возраст:
- 26 лет
- Город проживания:
- Ивано-Франковск
- Готов работать:
- Другие страны, Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/10259525/
Опыт работы
Старший менеджер з обслуговування клієнтів
с 08.2022 по 02.2024
(1 год 6 месяцев)
Ідея Банк, Івано-Франківськ (Фінанси, банки, страхування)
Коротко про обовʼязки 📝
Досвід в роботі з клієнтами (онлайн/офлайн): консультація , вирішення потреб клієнта , орієнтація клієнтів, вирішення питань
Адміністрування процесів: ведення бази даних клієнтів, робота з CRM, контроль документації.
Комунікація: взаємодія з клієнтами, підтримка клієнтів на всіх етапах співпраці.
Аналіз запитів: обробка звернень клієнтів,робота з запереченнями, організований підхід до клієнтів.
Провідний кредитний фахівець
с 06.2019 по 09.2022
(3 года 3 месяца)
Перший Український Міжнародний Банк (ПУМБ), Івано-Франківськ (Фінанси, банки, страхування)
🔹 Консультація клієнтів щодо фінансових та страхових продуктів.
🔹 Аналіз запитів клієнтів, персоналізований підхід до їхніх потреб.
🔹 Ведення документації, залучення нової бази клієнтів.
🔹 Координація процесу оформлення банківських угод 📝
Образование
Сумський національний аграрний університет
Економіка підприємства та біржова діяльність/ маркетинг, Суми
Высшее, с 2017 по 2022 (5 лет)
Знания и навыки
- Онлайн-маркетинг
- Сімейна психотерапія
- Психодіагностика
- Цікавлюсь психологією та взаємодією з людьми, що допомагає мені
- MS Office
- Уважність
- Користувач 1С
- MS Word
- MS Excel
- Робота з клієнтами
- Пунктуальність
- Відповідальність
- Бажання вчитися і розвиватися
- Стресостійкість
- Працьовитість
- Комунікабельність
- Здатність до навчання
- Ведення CRM
- Робота із запереченнями
- Неконфліктність
Знание языков
- Английский — начинающий
- Русский — свободно
- Украинский — свободно
Дополнительная информация
Розглядаю дистанційну роботу на повну зайнятість .
Зараз я перебуваю за кордоном, тому можу працювати віддалено, а для зв’язку найкраще писати в Telegram, Viber або на email.
📌 Контакти:
✉ Email: [
📲 Telegram / WhatsApp: [
Viber / [
Маю досвід у клієнтському сервісі, адмініструванні та аналізі інформації.
Володію навичками ведення документації, координації процесів, роботи з базами даних. Хочу розвиватися у сфері HR та управління персоналом.
Готова швидко навчатися та адаптуватися до нових завдань📝🖊️
Другие резюме этого кандидата
- PRO
Рассматривает должности: Менеджер з підтримки клієнтів (клієнтський сервіс), Менеджер роботи з клієнтами, Спеціаліст служби підтримки, еще 4 должности
17 000 грн
Другие страны, Удаленно
Высшее образование · Полная занятость, неполная занятость
- Старший менеджер з обслуговування клієнтів, Ідея банк, 2 года 3 месяца
- Провідний кредитний фахівець, Банк " ПУМБ", 3 года 3 месяца
Похожие кандидаты
-
Рекрутер з підбору персоналу
25000 грн, Удаленно -
Рекрутер
25000 грн, Удаленно -
Спеціаліст з персоналу
25000 грн, Удаленно -
HR-менеджер
40000 грн, Киев, Удаленно -
Адміністратор, артдиректор, помічник керівника, рієлтор, менеджер, психолог, редактор (HR, SMM)
17000 грн, Хмельницкий, Удаленно -
Асистент HR-відділу
Киев, Удаленно