Катерина
Помічник керівника
- Возраст:
- 28 лет
- Город:
- Харьков
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/10264276
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
05.06.1995
м. Харків
Контактна інформація
[
[
Освіта
2013 - 2018 р.
Харківський державний університет харчування та торгівлі м.Харків // Спеціальність: Менеджмент
зовнішньоекономічної діяльності
2018 - 2019 р.
Харківський державний університет харчування та торгівлі м.Харків // Спеціальність: Облік і оподаткування
2021 р.
Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова // Підвищення кваліфікації
"Комунікації та взаємодії за загальною короткостроковою програмою"
2022 р.
Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова // Підвищення кваліфікації
"Удосконалення рівня володіння державною мовою"
2023 р.
Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова // Підвищення кваліфікації
"Стратегія реформування системи управління публічними фінансами: розвиток бухгалтерського обліку,
державного фінансового контролю та аудиту"
Досвід роботи
2018 - 2019 р.
ХЮЗ "AGNI" // Комірник
Оптова торгівля ювелірними виробами.
Приймала участь у виставці "Ювелір Експо Україна".
Обов’язки:
Організація, приймання, зберігання та видача різних матеріальних цінностей на складі
Облік, переміщення товару, контроль за правильністю оформлення заявок на ввезення і вивезення продукції
(для покупців та менеджерів фірми у відрядження)
Контроль залишків товару на складі.
Проведення інвентаризації матеріальних цінностей на складі
Оформлення ремонтів та індивідуальних замовлень ювелірних виробів
Робота в MS Office,MS Excel та 1С з рухом та обліком товарно-матеріальних цінностей
Робота з документами обліку складу (видача, приймання, переміщення матеріальних цінностей) та інше
Досвід консультування покупців
Виконання поточних завдань керівництва.
12.04.2019 - 20.08.2019 р.
Головне управління ДФС у Харківській обл. // Головний державний ревізор - інспектор сектору аудиту платників
Харківського управління аудиту.
21.08.2021 - теперішній час
Головне управління ДПС у Харківській обл. // Головний державний інспектор Київського відділу перевірок
платників управління податкового аудиту.
Обов’язки:
Здійснення контролю за додержанням податкового та іншого законодавства, правильності обчислення,
повноти і платіжності сплати до бюджетів, державних цільових фондів податків, зборів та інших платежів,
встановлених законодавством
Проведення документальних (планових та позапланових) перевірок платників податків, зборів, внесків
Надання пропозицій щодо визначення ризиків несплати податків для відбору платників податків до
документальних перевірок
Застосування штрафних (фінансових) санкцій за порушення податкового, валютного законодавства та
іншого законодавства, контроль за дотриманням якого вкладено в органах ДПС, за результатами
документальних перевірок платників податків у межах компетенції
Організація формування повідомлень про перевірені фінансові операції, які можуть бути пов’язані з
легалізацією доходів, одержаних злочинним шляхом, у випадку таких операцій під час проведення перевірки
Листування з платниками податків, проведення аналізу діяльності платників податків на підставі наявних баз
даних, податкової інформації, первинних бухгалтерських та інших документів
Складання результатів опрацювання зібраних податкових відомостей у відношенні платників податків
Виконання поточних завдань керівництва.
Похожие кандидаты
Офис-менеджер
Харьков
Помічник керівника, офіс менеджер
Харьков
Секретарь
10000 грн, Харьков
Начальник отдела делопроизводства, помощник руководителя
Харьков
Офис-менеджер
18000 грн, Харьков
Помощник руководителя
Харьков, Днепр
,
еще 5 городов