- Файл
Katerina
Менеджер ЗЕД
- Рассматривает должности:
- Менеджер ЗЕД, Execution manager
- Возраст:
- 37 лет
- Город проживания:
- Одесса
- Готов работать:
- Киев, Одесса
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/10273572/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
(2 січня 1988 р)
Одеса, e-mail: [
тел. [
Освіта 2007-2013 р.:
Одеська національна академія харчових технологій
Спеціальність: Технологія зберігання і переробки зерна
(диплом спеціаліста)
Спеціалізація: Технологія первинної обробки і зберігання зерна (елеваторна промисловість)
2004-2007 р.:
Механіко-технологічний технікум Одеської національної академії харчових технологій
Спеціальність: Технологія зберігання і переробки зерна
(диплом молодшого спеціаліста)
Спеціалізація: Комбікормове виробництво
Досвід роботи:
червень 2024 –
травень 2025
Barin Group LLC
Посада: Execution Manager (комерційний відділ)
Обов’язки:
• Виконання торгових угод: від створення та узгодження договору до контролю отримання коштів на умовах поставки FCA/EXW, DAP/CPT, FOB і CIF.
• Виконання експортних відвантажень: планування відвантаження партій зерна, логістичне координування (зв'язок з терміналом, судновласником, сюрвейерскими компаніями і Покупцем, страховими компаніями), митне оформлення (відкриття ПМД і ДР).
• Зв'язок з виробником або постачальником для отримання Установчих документів. Перевірка (pre-compliance) контрагента для можливості заключення договірних відносин.
• Контроль за виконанням договірних умов. Контроль взаєморозрахунків із контрагентами (перевірка правильності оформлення ТТН, рахунків, видаткових і податкових накладних).
• Контроль лабораторії терміналу. Формування експортних партій за якістю згідно contract specification.
• Підготовка актів дисконтування по контрагентам. Вирішення спірних питань в процесі транспортування зерна/завантаження на судно з Продавцем і сюрвейерскими компаніями.
березень 2024 –
червень 2024
ТОВ «Альфактоста Юкрейн»
Посада: Customer support manager
Обов’язки:
• Створення booking імпорт/експорт.
• Організація перевезення всередині компанії (заявки експедиторам, авто відділу, залізничному, агентському і агентам).
• Перевірка документів для оформлення імпорту/експорту.
• Замовлення та перевірка рахунків у судноплавних лініях та агентах та їх оплата.
• Надсилання даних з транспорту клієнту. Виставлення рахунків на клієнта.
• Спілкування/листування з агентами та судноплавними лініями.
• Перевірка видання коносаментів/релізів.
вересень 2023 –
грудень 2023
Міжнародна юридична компанія “Interlegal”
Посада: Claim Handler (робота з претензіями та рекламаціями)
Обов’язки:
• Робота з рекламаціями і претензіями (якість, вага) згідно з GAFTA та FOSFA.
• Вичитування, коригування та рекомендації під час укладання трейдорових договорів між Покупцем та Продавцем відповідно до типових проформ GAFTA та FOSFA.
• Вивчення структури контрактів трейдингового напрямку відповідно Sale of Goods Act та англійського права.
липень 2022 –
вересень 2023
ТОВ «Артеміда Глобал Фудз»
Посада: Менеджер із супроводу контрактів (комерційний відділ)
Обов’язки:
• Контактування з фермерами та постачальниками сілько- господарської продукції для формування пакету Установчих документів з метою перевірки/compliance виробника.
• Підготовка та формування договорів куплі-продажу (зерно, насіння і рідкі мінеральні добрива).
• Контроль за виконанням договірних умов, виконання всіх зобов'язань перед клієнтом.
• Контроль взаєморозрахунків із контрагентами.
• Формування експортної партії зерна згідно вимогам контрактної специфікації. Дисконтування постачальників.
• Взаємодія із внутрішніми підрозділами компанії.
• Введення внутрішньої звітності.
грудень 2020 –
січень 2022
Аграрний холдинг «SSAH»
Посада: Execution Manager (комерційний відділ)
Обов’язки:
• Виконання торгових угод: від створення та узгодження договору до контролю отримання коштів.
• Виконання експортних відвантажень: планування відвантаження, логістичне координування та узгодження всіх етапів.
• Документальний супровід угод.
• Контроль залишків зерна на елеваторах/складах.
• Супровід та укладання договорів на надання послуг зі складського зберігання.
• Робота із форвардними контрактами. Митне оформлення товарів.
• Перевірка актів на очистку та сушіння зерна (форма N ЗПП-34).
• Формування партій зерна згідно ДСТУ і експортних вимог.
• Моніторинг та аналіз цін на ринку зерна.
• Підготовка та формування звіту у форматі Dashboard для головного офісу. Створення презентації агрохолдингу.
травень 2020 – жовтень 2020
Іноземне підприємство "QSS GLOBAL S.A"
Посада: Sales Manager
Обов’язки:
• Пошук та залучення клієнтів.
• Робота із клієнтською базою.
• Проведення переговорів з клієнтами та ділова листування.
• Складання комерційних пропозицій.
• Введення документообігу у повному обсязі.
• Складання звітів за результатами роботи.
• Участь у конференціях.
жовтень 2017 – квітень 2020
Інспекційна компанія «CISS GROUP UKRAINE LLC»
Посада: Операційний менеджер у відділі виконання договорів.
Обов’язки:
• Організація та контроль інспекцій згідно з інструкціям клієнта та обробка інспекційних звітів.
• Складання, супровід та виконання договорів.
• Взаємодія з експедиторами, логістами та портами.
• Щоденний контроль виконання завдань інспекції та своєчасне отримання даних від інспекторів та/або субпідрядників, а також негайне надання звітів про інспекцію клієнтам.
• Підготовка проформ сертифікатів, інспекційних та аналітичних звітів, а також видання після отримання підтверджень від клієнтів.
• Допомога фінансовому відділу у підготовці рахунків, моніторинг дебіторської заборгованості.
• Пошук та організація зустрічей з потенційними клієнтами. Проведення переговорів та ділове листування.
•
грудень 2015 – жовтень 2017
Іноземне підприємство «SGS Україна»
Посада: Комерційний адміністратор у відділі Сільськогосподарської продукції.
Обов’язки:
• Контактування з клієнтами/агентами з метою отримання інформації/інструкцій, необхідних для проведення перевірки (таких як відомості про агента, місце та час перевірки, порт призначення, документальні інструкції).
• Своєчасне інформування про поточну ситуацію при завантаженні/розвантаженні, пробовідборі та інших інспекційних процесах клієнтам.
• Підготовка проформ інспекційних сертифікатів (Сертифіката ваги та Сертифікатів якості)/Інспекційних та Аналітичних звітів. Видання сертифікатів та звітів після отримання підтвердження від клієнтів.
• Обробка запитів від клієнтів та надання комерційних пропозицій.
• Моніторинг фінансової заборгованості та надання фінансових документів замовникам.
• Вирішення спорів, що виникають під час або після завершення процесів навантаження.
червень 2008 – грудень 2015
Іноземне підприємство «SGS Україна»
Посада: Провідний хімік у лабораторії «SGS Україна»
Обов’язки:
• Визначення якості злакових, олійних та бобових культур відповідно до Державних нормативних документів та стандартів. Визначення якості зерна відповідно до європейських стандартів ISO, EN та GAFTA, американських стандартів USDA та ACC.
• Проведення навчальних тренінгів відповідно до міжнародних стандартів та ДСТУ для співробітників елеваторів.
• Проведення лабораторних аудитів у виробничих (масло - екстракційний завод, борошномельний завод) та елеваторних лабораторіях.
• Вирішення спорів при арбітражному визначенні якості зерна.
• Організація роботи лабораторії та персоналу.
вересень 2006 –
червень 2008
Іноземне підприємство «Інспекторат Україна»
Посада: Хімік
Обов’язки:
• Визначення якості зерна відповідно до міжнародних стандартних та ДСТУ.
• Створення аналітичних звітів на підставі результатів тестування.
Похожие кандидаты
-
Декларант, менеджер ЗЕД
Днепр, Одесса -
Менеджер ЗЕД
60000 грн, Киев -
Менеджер комерційного відділу
Киев, Сумы -
Менеджер ЗЕД
35000 грн, Киев -
Керуючий молодшої ланки, менеджер ЗЕД (сільське господарство)
Киев, Белая Церковь -
Менеджер ЗЕД
Киев, Удаленно