- Файл
Алла
Юрист
- Возраст:
- 37 лет
- Город:
- Полтава
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/10310953/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Дата народження: 28.08.1988 р.
Адреса: Полтавська обл., м. Полтава, пл. Павленківська, буд. 8, кв. 65.
Моб. телефон: [
е-mail: [
Освіта:
вересень 2005 р. – червень 2009 р., Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого м. Харків, спеціальність «Правознавство», диплом бакалавра (денна форма навчання).
вересень 2009 р. – червень 2010 р., Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого м. Харків, спеціальність «Правознавство», кваліфікація «Юрист», (денна форма навчання).
Досвід роботи:
Спеціаліст
Сільськогосподарське товариство з обмеженою відповідальністю “Воскобійники”
Жовтень 2008 р. – серпень 2010 р.
Функціональні обов’язки:
• робота з внутрішньою документацією товариства;
• ведення реєстру кореспонденції;
• розробка проектів договорів оренди земельних ділянок;
• представлення інтересів громадян під час спадкування земельних ділянок;
• написання проектів позовних заяв;
• аналіз судової практики.
Провідний спеціаліст
Зіньківський відділ державної реєстрації актів цивільного стану у Полтавському районі Полтавської області Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції
Вересень 2010 р.-березень 2023 р.
Функціональні обов’язки:
• робота з внутрішньою документацією відділу;
• надання відповідей на запити, громадян, підприємств, установ та організацій;
• робота з бланками суворої звітності та інформацією з обмеженим доступом;
• ведення Державного реєсту актів цивільного стану громадян;
• консультації громадянам з питань чинного законодавства, зокрема сімейного, в рамках первинної правової допомоги.
Адміністратор
Відділ “Цент надання адміністративних послуг та державної реєстрації” виконавчого комітету Зіньківської міської ради
Квітень 2023 р. – червень 2024 р.
Функціональні обов’язки:
• робота з внутрішньою документацією відділу;
• надання відповідей на запити підприємств, установ організацій;
• прийом та формування заяв громадян за допомогою програмного забезпечення Пенсійного фонду України, Міністерства юстиції та соціального захисту;
• ведення Реєстру територіальної громади, надання роз’яснень з питань реєстрації місця проживання;
• формування та видача витягів Державного земельного кадастру, надання роз’яснень земельного законодавства;
• ведення Реєстру пошкодженого та знищеного майна, надання консультацій;
• вирішення кадрових питань;
• консультування керівника та працівників з питань трудового законодавства;
• участь у підготовці висновків щодо правових питань які виникають у діяльності відділу;
• ознайомлення працівників з нормативно-правовими актами, які стосуються їх діяльності, а також із змінами в законодавстві.
Юрист з питань ВПО
Червень 2024 – квітень 2025 р.
БФ «Право на захист»
Функціональні обов’язки:
• Проводити роз’яснювальну роботу серед ВПО і постраждалих від збройної агресії осіб, здійснювати прийом запитів щодо правових консультацій та правової допомоги за допомогою телефону, електронних засобів зв’язку, шляхом відвідування громад, мобільних індивідуальних і групових консультативних сесій;
• Забезпечувати консультування, оцінку та ведення справ осіб, сімей і груп осіб;
• Здійснювати оцінку випадків щодо необхідності надання безоплатної вторинної правової допомоги, а також потреб клієнта, які виходять за межі повноважень Служби;
• Готувати проєкти звернень, запитів, скарг, листів і/або позовів, інших матеріалів, необхідних для представлення інтересів особи в органах влади, судах, забезпечувати підготовку супровідної документації;
• Перенаправляти клієнтів, в тому числі з юридичними питаннями, які виходять за межі компетенції Служби юридичної допомоги ВПО, до відповідних постачальників послуг;
• Брати участь у роботі Гарячої лінії та консультуванні за допомогою телеграм-каналу організації;
• Здійснювати виїзні консультування цільових груп осіб у місцях тимчасового перебування та проживання внутрішньо переміщених осіб, віддалених громадах;
• Підтримувати контакти з клієнтами для подальшої діяльності з надання допомоги щодо зареєстрованих запитів і випадків, визначати поточні потреби клієнтів;
• Виявляти, аналізувати випадки порушення прав, системних правових проблем, з якими стикаються ВПО, прогалини в національному законодавстві; обмінюватися інформацією в рамках Служби правової допомоги ВПО, пропонувати засоби правового захисту;
• Забезпечувати ведення повної, ретельної, точної документації в належному порядку відповідно до правових норм, правил етики, зберігаючи конфіденційність клієнта;
• Забезпечувати точність, змістовність і своєчасність статистичних та аналітичних звітів, проєктів, графіків та інших відповідних робочих документів;
• Проводити презентації та тренінги;
• Внесення даних до CRM-системи.
Професійні навички:
• володію комп’ютером (MS Office (Excel, Word); Система YouControl; VKURSI.PRO, інтернет);
• знання законодавства України;
• навички ведення договірної роботи;
• навички ведення претензійно-позовної роботи;
• досвід ведення державних реєстрів та баз даних;
• навички складання різних юридичних документів;
• досвід колективної роботи;
• досвід досудового вирішення конфліктів інтересів;
• Знання мов: українська — рідна; російська – вільно володію; німецька – з словником.
Особисті якості:
Відповідальність, чесність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість, пунктуальність.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: розлучена
Діти: донька 8 років
Водійське посвідчення: категорія В
Можливість відряджень: так
Хобі: спорт
Маю досвід роботи з ВПО та особами, що постраждали від війни. На волонтерських засадах допомагала гуманітарному штабу при Зіньківській міській раді Полтавської області.
Похожие кандидаты
-
Адміністратор, помічник керівника, секретар, фахівець з публічних закупівель, юрист
Полтава -
Юрист, помощник руководителя, администратор, секретарь
7000 грн, Полтава -
Юрист
15000 грн, Полтава -
Юрист
27000 грн, Полтава -
Юрист
Полтава, Кропивницкий -
Юрист
Полтава, Удаленно