- Файл
Олена
Менеджер ЗЕД
- Возраст:
- 41 год
- Город проживания:
- Буча
- Готов работать:
- Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту, Facebook и LinkedIn.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/10322316/
Загруженный файл
Файл содержит еще 1 страницу.
Версия для быстрого просмотраЭто резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Менеджер ЗЕД (дистанційна робота)
Очікуваний рівень заробітної оплати на місяць 30 000 грн (після усіх вирахувань)
Або варіант разового постачання – 10 000 грн (після усіх вирахувань)
Вік:
40 років
Місто проживання:
м. Буча, Київська область
Контактна інформація
Телефон:
[
Ел. пошта:
[
Досвід роботи (загальний досвід 17 років)
Маю досвід роботи з багатьма країнами світу, зокрема Китай, Корея, Індія, Тайланд, Іспанія, Італія, США, Великобританія, Польща, Німеччина, Австрія, Малайзія.
Керівник відділу постачання (діяльність ЗЕД)
ТОВ «Бьюті-Проф»
Керівник відділу постачання (діяльність ЗЕД)
05.2021 – 10.2023
ТОВ «ГІСА» (косметичні вироби)
ТОВ «ЮМАКС» (ювелірні вироби)
- підготовка усіх необхідних документів, у тому числі відвантажувальних при оформленні як імпорту, так і експорту;
- розрахунок замовлення постачальнику на підставі плану продажів від комерційного відділу;
- розміщення замовлення постачальнику (актуалізація термінів відправки, отримання товару від Постачальника);
- перевірка попередніх рахунків постачальника на відповідність кількості, цін;
- перевірка (за необхідності створення) інвойсів від Постачальника на відповідність кількості, цін, правильності заповнення інвойсів для митниці;
- переклад інвойсів для митниці та брокера (за необхідності);
- підготовка листів для обов'язкової сертифікації;
- перевірка наявності сертифікатів якості;
- запит сертифікатів якості у постачальника;
- надсилання сертифікатів якості в бюро перекладів (за необхідності);
- контроль термінів виконання та оплат перекладів (за необхідності);
- підготовка пакета документів брокеру для перетину машиною, контейнера кордону;
- контроль отримання від брокера ПП\ПД і передача Перевізнику;
- підготовка пакета документів для митниці, для отримання дозволу на розміщення вантажу на СТЗ (за необхідності);
- підготовка листів від Постачальника для розміщення на Склад Тимчасового Складу Митниці\Митно-Ліцензійний Склад (за необхідності);
- підготовка пакета документів брокеру для митного очищення;
- розрахунок митних платежів, узгодження з фінансовим відділом термінів митного очищення, з урахуванням планованих митних платежів;
- пошук транспортних компаній для здійснення доставки замовлень від Постачальника на Склад Покупця;
- підписання договорів з транспортними компаніями;
- робота з транспортними компаніями (пошук транспорту для контейнерних, авто та авіа перевезень, робота зі збірними вантажами);
- оформлення транспортних документів;
- подача запитів на рахунки і контроль оплати рахунків по митним службам;
- підготовка документів для митниці щодо закриття декларації та випуску вантажу;
- запит рахунків щодо СТЗ (термінал, зберігання);
- пошук транспорту на вивезення вантажу з митниці (при розміщенні на СТЗ або ТЛС);
- запит рахунків щодо перевезення митниця - склад Покупця;
- подача в бухгалтерію повного пакета документів з постачання (декларації, рахунки, акти за всіма службами\органами, задіяними в постачанні);
-контроль отримання за кількістю та якістю товару на нашому складі,
- управління, контроль складання актів Постачальнику в разі розбіжностей;
- проведення претензійної досудової роботи,
- контроль отримання компенсації кредит-нотами і оформлення для валютного контролю в Україні;
- контроль за своєчасністю оплат Постачальникам, складання платіжного календаря Постачальникам і податків;
- планування і бюджетування потреби в наклейках і робіт з обклеювання з урахуванням приходу товару;
- організація (аутсорсинговий персонал або сторонній склад) робіт з обклеювання товару перед продажем;
- контроль взаєморозрахунків з аутсорсинговими компаніями з обклеювання товару;
Керівник відділу постачання (діяльність ЗЕД)
3 10.2014 по 05.2019
ТОВ «ТМН-ГРУП Україна» (FMCG, Товари народного споживання, фармацевтика)
Керівник відділу постачання та управління запасами
з 07.2008 по 08.2014 (6 років 2 місяці)
Медком Маркетинг і Продаж Україна (FMCG, Товари народного споживання, фармацевтика)
1.прогнозування продажів з горизонтом від 6 до 15 міс. по конкретній товарній позиції.
2.складання плану поставок на підставі прогнозів на термін від 6 до 15 міс.
3.розміщення замовлень, узгодження кількості, цін, термінів поставки (Європа, Азія)
4. фрахт транспорту (авто, контейнера)
5. відстеження замовлення з моменту розміщення до прибуття на склад.
6.контроль митних брокерів з розмитнення вантажу, підготовка дозвільної документації.
7.підготовка повного пакета документів перевізникам, митним брокерам для розмитнення вантажу.
8. документальна підготовка експорту
9.підготовка документів для реєстрації в МОЗ.
10.ведення переговорів щодо внутрішніх закупівель поліграфії та матеріалів для виробництва.
11. проведення тендерів із закупівлі поліграфічної продукції.
12. приведення поліграфічних макетів у відповідність до вимог українського законодавства.
13.прогноз потреби в матеріалах в прив'язці до плану надходження основної сировини.
14.претензійна робота з постачальниками.
15. складання короткострокових бюджетів: оплат постачальникам, платежів перевізникам, митниці, закупівлі матеріалів, витрат виробництва і центрального складу.
16. план-фактний аналіз виконання бюджетів.
Результати:
1.оборотність запасів у планових нормативах при циклах закупівлі від 4 до 6 міс.
2. виникнення дефіциту товару тільки за зривами терміну поставки з вини постачальника (не більше 2% від загального обсягу продажів).
3.зниження вартості закуповуваних матеріалів всередині України в середньому на 30-50% за різними видами поліграфії.
4.тимчасова щомісячна регламентація перегляду прогнозів продажів і коригування плану поставок.
Помічник головного бухгалтера
з 05.2007 по 06.2008 (1 рік 1 місяць)
Благодійний фонд (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)
1. обробка первинної бухгалтерської документації;
2. підготовка фінансових звітів англійською мовою за іноземними грантодавцями (Нідерланди, США, Канада, Польща);
3. захист фінансових звітів перед аудиторською службою в м. Київ
Торговий представник
з 07.2006 по 07.2008 (2 роки)
ТОВ Універсал-Хмельницький (Unilever) (роздрібна торгівля продуктів харчування, побутової хімії)
Торговий представник по групах товару продукти харчування, алкоголь, побутова хімія.
Досягнення:
розширення клієнтської бази, збільшення кількості ТТ, збільшення обсягу продажів на 400% за два роки роботи.
Освіта
Національний Університет "Острозька академія"
Фінанси, м. Острог, Рівненська область
Вища, з 2002 по 2007 (4 роки 9 місяців)
Додаткова освіта та сертифікати
Курси митного брокера
2011 рік (2 місяці)
Знання та навички
MS Excel
MS Word
1С
Користувач ПК
Користувач Internet
MS PowerPoint
MS Outlook
Знання мов
Українська - вільно
Російська - вільно
Англійська - середня
Німецька - початкова
Додаткова інформація
Особисті якості 1. комунікабельність, 2. відповідальність, 3. стійкість до стресів, 4. швидко вчуся новому.
Похожие кандидаты
-
Комерційний менеджер
50000 грн, Удаленно, Львов -
Менеджер ВЭД
12000 грн, Удаленно, Полтава, Харьков -
Менеджер ЗЕД
Удаленно, Киев -
Менеджер ВЭД
Удаленно -
Менеджер ЗЕД
Удаленно, Кропивницкий -
Менеджер із закупівель
Удаленно, Луцк , еще 2 города