Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 7 апреля 2024 Файл

Anastasiia

Менеджер ЗЕД

Возраст:
22 года
Город:
Полтава

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

РЕЗЮМЕ

Мухортова Анастасія Олегівна
Особисті данні : 22 травня 2001 р.
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Домашня адреса: м.Полтава, вул. Колективна, кв.108
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Сімейний статус: незаміжня, дітей немає.
Мета: Менеджер ЗЕД,
Менеджер з експорту.
Освіта:
2018-2023 рр. Харківський національний університет міського господарства.
Отримано диплом бакалавра з відзнакою та диплом магістра –спеціальність міжнародна економіка.
Присвоєно кваліфікацію - економіст.
Досвід роботи:
Вересень 2022 - по теперішній час: «Amcor Specialty Cartons Berlin GmbH», м. Берлін.
Основний напрямок підприємства: Виробництво гофрованого паперу та картону, паперової та картонної тари.
Посада: Спеціаліст з продажу та логістики.
Вчасна та професійна підтримка на запити клієнтів від замовлення до постачання. Основні клієнти – ЄС, Швейцарія та Сербія;
Швидке оброблення замовлень клієнтів, забезпечення точної та своєчасної доставки в системі ERP;
Керування рахунками клієнтів, ведення запису та контроль оплати;
Робота з аналітичними звітами щодо динаміки продажу, долі ринку, виконання замовлень тощо;
Позитивне вирішення скарг та проблем клієнтів;
Контроль документообігу на всіх етапах перевезень (первинна документація);
Планування, організація і контроль перевезення вантажу власними та найманим спеціалізованим транспортом. Основні напрямки: ЄС, Швейцарія та Сербія;
Організація оптимального графіка руху авто, контроль за виконанням рейсів;
Постійний моніторинг ринку вантажоперевезень, моніторинг актуальних завантажень;
Будування довгострокових взаємовідносин з клієнтами компаній;
Адміністративна підтримка відділу.

Вересень 2021 – Серпень 2022: ТОВ «Амкор Спешіелті Картонз Україна», м.Харків
Посада: Молодший спеціаліст зовнішньоекономічної діяльності.
Ведення переговорів з приводу заключення договорів та тендерів;
Формування контрактів та додаткових угод, супровід та виконання умов ЗЕД;
Документальне супроводжування процесу перевезення за кордон та контроль за постачання продукції;
Заповнення документації згідно норм Інкотермс 2020;
Контроль взаєморозрахунків та оплати згідно інвойсів;
Взаємодія з митними брокерами, логістичними компаніями;
Контроль забезпечення товарних запасів, планування та дотримання плану обсягів закупівлі згідно ERP системи;
Введення баз даних. Проведення приходів картону, фарб, лаків в системі;
Спілкування з фінансовими та логістичними департаментами;
Робота з кур'єрськими службами доставки (Нова Пошта, Делівері). Замовлення, контроль доставки та оплати перевезення;
Робота в кабінетах клієнта (Делівері, Нова Пошта);
Відправлення/ одержання зразків/документів на відділенні нової пошти;
Перепідписання та заключення нових договорів з перевізниками;
Ведення звітності виконаної роботи;
Aдміністративна підтримка відділу закупівель та ЗЕД.

Травень 2021 - Вересень 2021: ТОВ «Амкор Спешіелті Картонз Україна», м.Харків
Посада: Помічник бухгалтера.
Складання первинної документації з обліку запасів та основних засобів;
Ведення в ERP систему даних по основним засобам;
Ведення первинної документації (приходні, видаткові накладні, акти списання, переміщення;
Правильність та своєчасність виконання фінансових операцій, включаючи оплату постачальникам та відповідність плану розрахунків;
Оптимізація фінансових процесів;
Формування звітності;
Участь в інвентаризаційних процесах;
Виконування завдань керівництва.
Додаткова інформація:
Відмінні навички письмового та усного спілкування.
Іноземні мови – англійська (рівень B1) та німецька (рівень А2).
Досвід роботи з ERP системами.
Володіння Microsoft Office та іншими відповідними програмами.
Наявність закордонного паспорта.

Особисті якості:
Аналітичний склад розуму, здатність приймати нестандартні рішення, працездатність, цілеспрямованість, стресостійкість, високий рівень відповідальності, комунікабельність, ділова етика, старанність, вміння працювати в команді, готовність працювати з великим обсягом інформації, дисциплінованість, акуратність.

Хобі: спорт, фотографія, веду здоровий образ життя.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: