- Файл
Микола
Менеджер із закупівель, фахівець з тендерних процедур
- Рассматривает должности:
- Менеджер із закупівель, фахівець з тендерних процедур, Начальник служби, Начальник відділу закупівель
- Возраст:
- 42 года
- Город проживания:
- Николаев
- Готов работать:
- Киев, Николаев, Одесса
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/10355644/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Рік народження: 1983
Регіон: Одеса, Миколаїв, Київ
Телефон: [
Досвід роботи:
Будівельник (муляр).
З 2001-2011р.р. (неофіційний стаж роботи).
Будівництво цивільних та промислових споруд.
ФОП “Поліщук Микола Миколайович”
“Будівництво будівель і споруд”
З 2007 — 2014р.р.
ДП НВКГ “Зоря” — “Машпроект”
Технік бюро закупівель металопродукції
З 25.01.2012- 09.08.2013
Інженер бюро закупівель металопродукції
З 09.08.2013 — 24.03.2015
Начальник бюро закупівель металопродукції
З 24.03.2015 — 07.05.2020
Начальник відділу МТЗ (матеріально-технічного забезпечення) із закупівель металопродукції
З 07.05.2020 — 01.02.2022
ДП авіаційний ремонтний завод “НАРП”
Інженер з устаткування й матеріалів
З 04.10.2022 — 01.03.2023
Начальник відділу матеріально-технічного постачання
З 01.03.2023 — 01.11.2023
Заступник директора із закупівель
З 01.11.2023 – 12.12.2023
ТОВ «Газопостачальна компанія «Нафтогаз України»
Провідний інженер Департаменту експлуатації і ремонтів
Уповноважена особа
З 24.01.2024 – 01.07.2024
Провідний інженер відділу матеріально-технічного забезпечення
Уповноважена особа
З 01.07.2024 по теперішній час
Основні обов’язки у сфері будівництва:
- виконання комплексу будівельних та аварійно-відновлювальних робіт (реконструкція, поточний ремонт, нове будівництво) згідно Державних будівельних норм у напряму цивільних та промислових споруд;
- взаємодія з проєктними та дозвільними організаціями;
- формування технічного завдання та обсягів підготовчих будівельних робіт, складання проектно-кошторисної документації на виконання робіт й придбання необхідного обсягу матеріалів й будівельної техніки;
- обґрунтування та захист кошторисних розрахунків перед Замовником;
- підготовка технічних додатків до договорів на підрядні роботи;
- загальний та локальний нагляд, контроль за роботами/послугами відповідно до договірних зобов’язань і будівельних норм, залучення співвиконавця у сфері технічного нагляду;
- формування відповідної звітності перед Замовником та контроль за відповідними затвердженими кошторисами.
Основні обов’язки у сфері закупівель:
- робота в сфері закупівлі продукції для забезпечення потреб виробництва та поточних замовлень (металопродукція, обладнання, запчастини, матеріали згідно технічних завдань відповідних підрозділів комплексу, покупних, що необхідні для виробництва кінцевої продукції, по різним напрямкам);
- проведення переговорів з постачальниками (резиденти та нерезиденти) щодо планування виробництва необхідної продукції, укладання відповідних договорів і контрактів на виготовлення та постачання продукції, скорочення термінів забезпечення, надання додаткових знижок через довгу співпрацю або збільшення об’ємів закупівель.
- організація роботи між відповідними відділами щодо погодження освоєння та виготовлення нової продукції по програмі імпортозаміщення та з урахуванням підприємств, що призупинили свою виробничу діяльність;
- підготовка та оформлення документів, сертифікатів кінцевого споживача тощо, для подальшого отримання постачальниками дозволів та відвантаження продукції за межами іншої держави;
- планування бюджету закупівель на майбутній період, згідно з планами виробництва;
- робота в електронній системі закупівель Прозоро, подання заявок на тендер для забезпечення потреб у покупній продукції. Аналіз підприємств-учасників торгів, ведення бази постачальників в управлінському обліку;
- аналіз цін та ринку постачальників необхідної продукції;
- аналіз потреби, формування дефіциту, пошук нових постачальників для закриття проблемних питань;
- планування графіка платежів та подання на оплату після формування повного пакету документів з придбаної продукції;
- планування роботи відділу на майбутні періоди та контроль за виконанням поставлених задач;
- проведення претензійної роботи сумісно з юридичною службою, вирішення проблемних питань із заборгованістю та своєчасним постачанням оплаченої продукції;
- розробка нових проєктів, пов’язаних з переоснащенням виробництва;
- контроль відповідності продукції, що поставляється сумісно зі службою якості (ВТК) на відповідність технічним характеристикам і нормативним документам підприємства, вирішення питань, що виникають при прийомі продукції.
- контроль виконання термінів поставки ТМЦ, умов оплат, кількості ТМЦ згідно узгоджених договорів, специфікацій, облік кредиторської і дебіторської заборгованості.
- виконання робіт по обліку складських запасів, проведення щорічних інвентаризацій ТМЦ, пропозиції щодо реалізації продукції тривалого зберігання та без потреби у подальшому використанні, підготовка відповідних документів на утилізацію/списання бракованої продукції або продажу;
- формування презентацій категорій товару закупівель та ін.
Основні обов’язки у сфері тендерних закупівель:
- складання річного плану закупівель;
- підготовка заявок, технічних завдань, тендерної документації, протоколів, обґрунтувань згідно чинного законодавства «Про публічні закупівлі» на закупівлю товарів послуг і робіт в системі «Прозоро».
- проведення: спрощеної/допорогової закупівлі, відкритих торгів з Особливостями, закупівлі без використання електронної системи, переговорна процедура, ЗЦП, скорочених процедур закупівель у системі «Прозоро».
- оприлюднення інформації в електронній системі закупівель, розгляд пропозицій учасників, взаємодія з учасниками ринку, оприлюднення/звітування договорів без використання електронної системи закупівель тощо.
- здійснення супроводу та контролю за станом виконання укладених договорів.
- підготовка документів під час супроводу перевірок внутрішніми та зовнішніми аудиторами;
- підготовка інформації під час здійснення моніторингу публічних закупівель та оскаржень процедур закупівель в Антимонопольному комітеті;
- підготовка листів, роз’яснень і скарг від імені Замовника, в разі необхідності внесення змін до документації;
- проведення перевірці тендерних пропозицій учасників процедур закупівель на відповідність вимогам тендерної документації.
Результати роботи/досягнення:
- поновлена робота комісії по підбору альтернативної номенклатури замість продукції рф та продукції, виробники якої припинили своє існування;
- освоєння нової номенклатури з вітчизняними виробниками;
- збільшення асортименту/сортаменту продукції по альтернативним виробникам;
- поновлена робота комісії ефективності використання активів підприємства з метою зменшення складських запасів з терміном зберігання більше 2-х років.
- налагоджена робота саме з виробниками продукції або офіційними дистриб’юторами (резидентами та нерезидентами) для отримання якісної продукції у запланований термін;
- структурний підхід до опрацювання запитів/заявок від ініціатора закупівлі, оперативне формування актуальної ціни та термінів забезпечення;
- успішний досвід у розширенні ринку матеріалів у країнах ЄС (Італія, Франція, Швеція, Німеччина. До організації розширення ринку була тільки Англія).
Освіта
Навчальний заклад:
Миколаївський будівельний коледж Київського національного університету будівництва і архітектури
Рік закінчення: 2010
Факультет: Будівництво та експлуатація будівель і споруд
Спеціальність: Технік - будівельник
Київський національний університет будівництва і архітектури
Рік закінчення: 2013
Факультет: Технологія будівельних конструкцій, виробів і матеріалів
Спеціальність: Інженер — технолог
Курси та тренінги
Назва курсу: Курс результативного менеджменту (Владислав Белошапка)
Назва тренінгу: Категорійне управління закупівель (Марина Трепова IPSM)
Особистісні характеристики
Незалежність суджень та готовність конструктивно відстоювати свою позицію.
Сміливість у прийнятті рішень, упевненість та здатність до викликів.
Комунікабельність та тактовність.
Здатність ініціювати зміни та керувати командою.
Стратегічне бачення, навички успішного управління в умовах невизначеності.
Доброчесність та етична поведінка.
Похожие кандидаты
-
Менеджер по тендерам, специалист по тендерным продажам, закупкам
Киев, Винница , еще 8 городов -
Менеджер з імпорту
Киев -
Менеджер з закупівель
45000 грн, Киев -
Менеджер по роботі з клієнтами (B2B, супровід існуючих клієнтів, адміністрування, E-commerce)
32000 грн, Киев -
Менеджер з постачання, фахівець із закупівель
Киев -
Менеджер з закупівель
40000 грн, Киев