- Файл
Аня
Event manager, PM
- Рассматривает должности:
- Event manager, PM, Помічник менеджера проєктів
- Возраст:
- 27 лет
- Город проживания:
- Хмельницкий
- Готов работать:
- Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/10378365/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
АННА
EVENT MANAGER
ПРО МЕНЕ
дата народження: 16.02.1998
Водійські права: категорія “В”
Англійська: B2, вільне спілкування, ділове листування.
КОНТАКТИ
Мобільний телефон: [
Ел. пошта:[
Місто: Хмельницький
Inst: anna.dragalchyk Університет державної фіскальної
Linkedin: Anna Dragalchyk
служби України
БАКАЛАВР ПРАВА
Форма навчання: денна
Університет державної фіскальної
служби України
МАГІСТР ПРАВА
Форма навчання: заочна
HARD SKILLS SOFT SKILLS
Планування заходів Хороші комунікаційні навички
Бюджетування Відмінні організаторські навички
Управління проектами Креативність
Вміння організовувати логістику по світу Управлінські навички
Технічні навички: знання роботи з аудіо- та Гнучкість і адаптивність
відеообладнанням, системами освітлення,
Проблемно-орієнтований підхід
комп'ютерними програмами для презентацій тощо.
Вміння планувати свій час та пріоритети
Вміння ефективно працювати з різними
Уважність до деталей
постачальниками послуг
Емоційний інтелект
Уміння вести всі необхідні документи, такі як
контракти, угоди, програми заходів і звіти. Навички ведення переговорів
Проведення аналізу результатів
Контакти для рекомендації з попередніх місць
роботи надаю за потреби.
ДОСВІД РОБОТИ
Компанія - Дитяче бюро свят “Umpalump” (В2С)
Посада- event менеджер
ОБОВ ’ Я З КИ:
1. Планування події: розробка є концепції дитячого свята, враховуючи вік, інтереси дітей, кількість гостей та тематику події.
2. Координація з підрядниками: організація співпраці з аніматорами, фотографами, музикантами та іншими спеціалістами, які беруть участь у
заході.
3. Управління бюджетом: складання бюджету події, контролюючи витрати на декорації,шоу, харчування та інші послуги.
4. Логістика та організація простору: забезпечення правильного розміщення зон для ігор, харчування, виступів та активностей.
5. Забезпечення безпеки: Важливим аспектом роботи є контроль за тим, щоб всі активності були безпечними для дітей, а також забезпечення
наявності медичних послуг, якщо це необхідно.
6. Комунікація з клієнтами: взаємодія з батьками чи опікунами, щоб врахувати їх побажання та забезпечити, щоб подія відповідала очікуванням.
Компанія - Виробник весільних суконь “Pollardi Fashion Group” (В2В, В2С)
Посада - менеджер з організації міжнародних торговельних виставок
ОБОВ ' Я З КИ:
1. Планування та організація участі: координація участі компанії у виставці від початкового етапу до завершення, розробка плану виставкового стенду та його
концепції (дизайн, тематика, логістика), вибір та бронювання місця на виставці.
2. Комунікація та співпраця: співпраця з організаторами виставки для узгодження всіх деталей, робота з внутрішніми командами (маркетинг, продажі, технічний
відділ) для узгодження стратегії участі, робота з внутрішніми командами (маркетинг, продажі, технічний відділ) для узгодження стратегії участі.
3. Бюджетування: підготовка та управління бюджетом участі у виставці (витрати на стенд, матеріали, персонал, поїздки), контроль витрат та забезпечення, щоб
вони залишались у межах запланованого бюджету.
4. Логістика: організація транспортування виставкових матеріалів, продукції та обладнання до місця проведення виставки, забезпечення своєчасного монтажу та
демонтажу стенду.
5. Маркетингові матеріали: розробка та підготовка маркетингових матеріалів для виставки (брошури, каталоги, рекламні матеріали), забезпечення, щоб на стенді
були всі необхідні матеріали для презентації продукції чи послуг.
6. Збір та аналіз результатів: збір контактної інформації відвідувачів стенду (лідів) та її передача в відділ продажів, підготовка звіту щодо результатів участі у виставці
(кількість відвідувачів, зацікавленість у продукції, аналіз конкурентів).
Компанія - Conversion Club- affiliate community (B2B; B2C)
Посада - event manager
ОБОВ ’ Я З КИ:
1. Планування заходу: вибір тематики, формату та загальної мети заходу (навчальний семінар, мережевий захід, презентація нових партнерських
можливостей тощо), визначення типу заходу (онлайн, офлайн, гібридний) та планування його тривалості, у разі офлайн заходу — вибір локації,
яка відповідає вимогам (конференц-зали, готелі тощо).
2. Комунікація з афілієт-менеджерами: сповіщення афілієт-менеджерів про захід, запрошення до участі, забезпечення прозорої та ефективної
комунікації між усіма учасниками заходу до, під час та після івенту, налагодження індивідуальних контактів з ключовими афілієт-партнерами,
щоб зрозуміти їхні потреби та очікування від заходу.
3. Організація логістики: організація трансферів для колег, бронювання проживання (якщо необхідно), забезпечення необхідного обладнання
(аудіо-, відеообладнання), координація монтажу та демонтажу технічного обладнання та декорацій.
4. Створення програми заходу: розробка детальної програми, яка враховує інтереси усіх гостей (доповіді, тренінги, воркшопи, панельні дискусії,
можливості для нетворкінгу).
5. Управління бюджетом: підготовка бюджету для організації заходу, враховуючи витрати на оренду приміщень, харчування, подарунки,
маркетинг та інші витрати, контроль витрат та забезпечення дотримання бюджету.
6. Координація команди: залучення відповідних співробітників та підрядників для реалізації різних аспектів заходу (технічна підтримка, кейтеринг,
дизайнерські послуги), контроль і координація роботи підрядників, таких як фотографи, відеографи, дизайнери.
7. Підготовка матеріалів: розробка рекламних і маркетингових матеріалів для анонсу заходу, створення інформаційних пакетів для гостей
(презентації, брошури, інформаційні матеріали).
8. Координація заходу: управління всіма етапами проведення івенту, вирішення оперативних питань, Забезпечення комфортного середовища
для учасників.
9. Оцінка результатів заходу: збір зворотного зв'язку від учасників через анкети або інтерв'ю, аналіз ефективності заходу: оцінка кількості нових
контактів, якісного зростання партнерських відносин, залучення нових партнерів.
10. Підготовка звіту за результатами заходу (участь, задоволеність, ROI), продовження комунікації з партнерами для розвитку довгострокових
партнерських відносин.
Компанія - Best Practices Education- організація корпоративних поїздок, професійних
турів та бізнес-нетворкінгу (B2B)
Посада - project manager
ОБОВ ’ Я З КИ:
1. Планування та організація бізнес-туру: визначення мети та тематики туру, вибір країн та міст, які відповідають запитам клієнтів, підбір ключових
компаній та об'єктів для відвідування, створення детального графіку зустрічей, презентацій, воркшопів та нетворкінг-сесій.
2. Комунікація з учасниками та партнерами: спілкування з клієнтами (учасниками туру), врахування їхніх індивідуальних побажань, забезпечення
комфортної взаємодії на всіх етапах підготовки та проведення туру, встановлення контактів з іноземними партнерами, підприємствами,
виставковими центрами та ритейл-мережами для організації зустрічей та відвідувань.
3. Управління бюджетом: бюджетування туру, забезпечення дотримання бюджету, пошук можливостей для оптимізації витрат без зниження якості
організації поїздки.
4. Логістика та організація подорожі:організація транспортних послуг, підбір та бронювання готелів або інших типів проживання для учасників,
планування культурної або розважальної програми для учасників у вільний час.
5. Комунікація з підрядниками: робота з турагентствами, готелями, транспортними компаніями, кейтеринговими службами, перекладачами тощо.
6. Документальна підтримка: консультування учасників щодо візових вимог та сприяння в отриманні необхідних документів, підготовка всіх
необхідних документів для подорожі (розклад, інформаційні буклети, програми відвідувань).
7. Підготовка всіх необхідних документів для подорожі (розклад, інформаційні буклети, програми відвідувань): збір зворотного зв'язку від
учасників, аналіз досягнення поставлених цілей туру, підготовка фінансового та інформаційного звіту про результати поїздки.
8. Післятурова підтримка: подальша робота з учасниками після завершення туру (постачання додаткової інформації, допомога у налагодженні
співпраці з партнерами), аналіз результатів для вдосконалення організації наступних бізнес-турів.
Похожие кандидаты
-
Project-менеджер
20000 грн, Удаленно -
Менеджер проєктів
40000 грн, Удаленно -
Івент-менеджер
15000 грн, Удаленно -
Менеджер проєктів
Удаленно -
Маркетолог по роботі з блогерами, Influence marketing manager
Удаленно -
Менеджер ЗЕД
Удаленно, Одесса, Другие страны