Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 26 февраля 2024 Файл

Анастасія

Оператор ПК

Возраст:
31 год
Город:
Луцк

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Немикіна Анастасія Олександрівна

Дата народження: 27.08.1992
Місто: Луцьк
Моб.номер: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Ціль: Заміщення вакантної посади.
Досвід роботи:

1. Оператор ЕОМ у відділі по роботі з побутовими споживачами
Серпень 2020 – Березень 2023, КП «Луцькводоканал»
Функціональні обов’язки:
• Надання вичерпних відповідей на всі питання споживачів з водопостачання та водовідведення її обліку.
• Облік побутових споживачів, підтримання бази даних в актуальному стані, відкриття та закриття особових рахунків.
• Консультація абонентів, звірка, перевірка розрахунків за надані послуги, надання консультацій з питань тарифів, Правил, договору.
• Оформлення актів звіряння розрахунків за надані послуги.
• Підготовка нарядів (актів) на роботу з приладами обліку, своєчасне відслідковування неплатників, обробка та аналіз виконаних нарядів (актів), контроль їх виконання по терміну.
• За рішенням начальника відділу по роботі з побутовими споживачами проведення додаткових нарахувань і перерахунків вартості наданих послуг.
• Відслідковування оплати реструктуризованих боргів, своєчасне реагування при порушеннях термінів сплати.
• Відслідковування помилок споживачів при оплаті, неопізнаних платежів, помилок приймальників платежів.
• Перевірка якості виконаних завдань на зняття показів, встановлення фактів вказання контролерами невірних показів приладів обліку споживачів.
• Підготовка листів, відповідей та довідок.
• Дотримуватися зобов’язань.
• Раціонально і ефективно організовувати робочий час на робочому місці та виконувати вказівки керівництва.

2. Директор магазину (без зазначення посади в трудовій книжці)
Жовтень 2019 – Березень 2020, мережа магазинів одягу та взуття “Шара+”
Функціональні обов’язки:
• Виконання усіх касових дисциплін
• Прийом, переміщення та переоцінка товару.
• Проведення ревізій на магазинах, та навчання нових директорів
• Робота з програмою 1С
• Табелювання працівників
• Ведення юридичних, економічних, бухгалтерських питань магазину
• Ведення документації (журнали, інструкції, графіки, табеля, накладні, і т.п)
• Робота з персоналом
• Співпраця зі всіма підрозділами та службами центрального офісу.
• Виконання розпоряджень вищого керівництва.

3. Продавець – консультант
Червень 2019 – Вересень 2020, мережа магазинів одягу та взуття “Шара+”
Функціональні обов’язки:
• Консультування покупців щодо асортименту та ціни товару;
• Виконання усіх касових дисциплін
• Підтримання чистоти та порядку у магазині
• Прийом, переміщення та переоцінка товару.
• Робота з програмою 1С
• Оформлення вітрин, манекенів, підготовка товару до викладки

4. Оператор ВНА (видувний напівавтомат)
Жовтень 2017 – березень 2019, ФОП Русінов Ю.В. м. Луцьк
Функціональні обов’язки:
• Ведення процесу видуву ПЕТ пляшки для фасування сировини;
• Контроль роботи видувних машин;
• Запуск та контроль роботи компресорної установки;
• Контроль рівня подачі тиску у виробниче обладнання;
• Контроль за температурними режимами обладнання.

5. Інженер з якості
Липень 2015 – квітень 2017, ФОП Русінов Ю.В. м. Луцьк
Функціональні обов’язки:
• Контроль за діяльністю підрозділів підприємства щодо забезпечення відповідності продукції сучасному рівню розвитку науки та техніки, потребам на внутрішньому ринку та ін.;
• Розробка, вдосконалення та впровадження системи якості та безпеки, контроль їх додержання;
• Аналіз дій та показників якості, що характеризують продукцію;
• Контроль якості сировини, матеріалів, комплектуючих виробів, що надходять на підприємство;
• Створення та введення у виробництво інструкцій, планів, журналів, графіків, контроль їх ведення та дотримання;
• Організація та проведення внутрішніх аудитів, підготовка підприємства до зовнішніх перевірок. Підготовка продукції до сертифікації;

6. Оператор РПА (розфасовувально – пакувальний автомат)
Вересень 2014 – липень 2015, ФОП Русінов Ю.В. м. Луцьк
Функціональні обов’язки:
• Ведення процесу фасування і пакування сировини в ПЕТ тару на розфасовувально-пакувальному автоматі;
• Подача допоміжних матеріалів в бункер машини;
• Зарядка автомату етикеткою;
• Контроль ваги дозування продукту;
• Контроль маркування дати;
• Усунення мілких неполадок в роботі автомату;
• Контроль та підтримка чистоти цеху та робочих автоматів.

7. Інструктор
Травень 2014 – вересень 2014, ПП Олексюк А. С. ( дитячий розважальний центр у Порт Сіті) м. Луцьк.
Функціональні обов’язки:
• Контроль та безпека за маленькими гостями закладу;
• Розважати та допомагати дітям;
• Вести журнал контролю за дітьми, контролювати та записувати хто приводить і забирає дітей;
• Консультація гостей.

Освіта:
серпень 2009р. – червень 2013р.,
Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, спеціальність “Хореографія”, диплом бакалавра (денна форма навчання).
вересень 2013р. – червень 2014р.,
Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, спеціальність “Хореографія”, диплом спеціаліста (заочна форма навчання).
Додаткова освіта:
Вересень 2005р. – травень 2006р.
ПП “Волинська комп’ютерна школа”, свідоцтво про присвоєння робітничої кваліфікації, професія – оператор комп’ютерного набору.
Травень 2015 – курс за програмою “Координатор з впровадження системи НАССР” м. Київ,
Листопад 2015 – курс навчання “Система менеджменту безпечності харчових продуктів. Розробка та вдосконалення, впровадження та сертифікація. Внутрішній аудитор” м. Київ.

Професійні навички:
• Володію комп’ютером;
• Досвід ведення ділових переговорів;
• Досвід роботи за виробничим обладнанням;
• Досвід складання ділової та виробничої документації;
• Досвід представлення інтересів організації в різних інстанціях;
• Знання мов: українська – рідна; англійська – нижче середнього рівня

Особисті якості:
Чесність, відповідальність, уважність, справедливість, дисциплінованість, пунктуальність, комунікабельність
Додаткова інформація:
Сімейний стан: заміжня. Дітей немає. Водійського посвідчення немаю. Можливість відряджень: так (є закордонний паспорт). Хоббі: малюю, в’яжу.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: