- Файл
Зоряна
Заступник головного бухгалтера, провідний бухгалтер
- Возраст:
- 45 лет
- Город:
- Львов
Контактная информация
Соискатель указал телефон .
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/10429470/
Загруженный файл
Файл содержит еще 1 страницу.
Версия для быстрого просмотраЭто резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
м. Львів, вул. Наукова
тел. [
e-mail: [
Дата народження: 10.04.1980 р.
Досвід роботи:
08.08.2024р. – даний час ТОВ «Лайфселл»
Провідний бухгалтер
Робота в програмі SAP
Обов’язки:
1. Формування, контроль заповнення первинних документів згідно до вимог Закону «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність» та Положення 88. Контроль за своєчасним наданням первинних документів з метою правильного відображення господарських операцій та з метою запобіганню нарахування штрафних санкцій
2. Своєчасне та коректне відображення в обліковій системі SAP та податкового обліку, керуючись МСФЗ:
• операційних та неопераційних витрат
• фінансових документів/витрат по договорам оренди відповідно ставки дисконтування
• розрахунок та облік податків по певним операціям (ПДВ, ЄСВ, ПДФО, ВЗ) за правилами міжнародного податкового законодавства
• формування кредити з ПДВ
• введення даних та умов договору оренди та пов’язаних з орендою послуг
• робота у модулі RE-FX IFRS 16 для формування вартості нематеріального активу, фінансових зобов’язань, розрахунку амортизації НА
3. Проведення річної інвентаризації ТМЦ , обробка даних інвентаризації, надання аналітичного звіту за результатами для прийняття управлінських рішень
4. Контроль за проведенням виплат партнерам компанії у відповідності до умов договорів для ефективного використання фінансових ресурсів шляхом:
• ініціації та проведення взаємозаліку однорідних вимог з партнером
• своєчасна реєстрація РК у системі ЄРПН відповідно до термінів ПКУ
• проведення аналізу несвоєчасно зареєстрованих податкових накладних партнерами та надання інформації ініціаторам та співробітникам департаменту закупівель для роботи з партнером щодо реєстрації ПН
5. Підтвердження даних балансу шляхом:
• Проведення аналізу дебіторської та кредиторської заборгованості, надання інформації ініціаторам договорів та співробітникам департаменту закупівель для планування платежів
• Проведення корегування відповідно отриманих документів від постачальників, підтвердження розрахунків на відповідну дату балансу для звірки
6. Складання аналітичних звітів по операціям на відповідній ділянці та проведення аналізу фінансових результатів для керівників та покращення фінансових результатів
7. Взаємодія із Фондами держмайна, фінансовими відділами постачальників шляхом проведення переговорів щодо:
• своєчасної реєстрації податкових накладних в державному реєстрі (ЄДРПН), визнання причин затримки в реєстрації ПН, знайдення шляхів для вирішення проблеми
• проведення аналізу на звірки дебіторської та кредиторської заборгованості для формування достовірної та податкової звітності, позитивного cash flow, запобігання податкових та фінансових втрат
8. Взаємодія зі зовнішніми аудиторами шляхом надання підтверджуючих документів, пояснень та обгрунтувань по бізнес операціям
9. Взаємодія з департаментом внутрішнього аудиту компанії шляхом підтвердження наявності впроваджених процесів контролю визнаних витрат, доходів, нарахованих податків, дебіторської та кредиторської заборгованості у відповідності до вимог міжнародних правил SOX
10. Взаємодія з юридичним та департаментом безпеки шляхом надання аналітичних звітів, підтверджених документів, пояснень та обгрунтувань по бізнес операціях за запитами зовнішніх контролюючих органів (податкової, прокуратури, МВС, ін.)
11. Взаємодія з відділом міжнародної звітності щодо спірних питань по окремим операціям з метою формування достовірної інформації фінансової звітності
12. Взаємодія з департаментом закупівель та казначейства для здійснення виплат постачальникам у відповідності до умов договорів, зміни напрямків платежів для формування ефективного cash flow
13. Автоматизація та оптимізація поточних та нових процесів обліку витрат, процесів взаєморозрахунків із постачальниками, формування звітів. Удосконалення документообігу для ефективного використання ресурсів (людського, технологічного).
14. Відстеження змін та прийняття нових нормативно-методичних та довідкових документів з питань організації та ведення бухгалтерського та податкового обліку, аналіз та внесення пропозицій щодо впровадження їх за необхідності
15. Робота в програмах SAP, Вчасно, Медок, електронний кабінет платника податків
Досвід роботи:
16.09.2022р. – 15.07.2024р. CRH Україна, АТ «Подільський цемент»
Переведена на посаду провідний бухгалтер
Робота в програмі SAP
Обов’язки:
1. Контроль роботи відділу кредиторки по трьох заводах ( в підпорядкуванні 5 бухгалтерів)
2. Закриття місяця, кварталу , проходження що місячного SOX контролю
3. по трьох заводах
4. Робота з головною книгою
5. Ведення ЗЕД (імпорт- експорт), нарахування податків по трьох заводах
6. Оформлення і проведення невиробничих витрат, благодійна допомоги по трьох заводах
7. Формування звітів по кредиторській та дебіторській заборгованості.
8. Взаємодія з департаментами закупівель та казначейства для здійснення виплат постачальникам у відповідності до умов договорів, зміни напрямків платежів для формування ефективного cash flow.
9. Взаємодія з внутрішнім і зовнішнім аудитом
10. Робота в програмах SAP, Вчасно, Медок, електронний кабінет платника податків, єдине вікно
11. Складання та подання податкової та статистичної звітністі
12. Робота з великим масивами баз даних
Досвід роботи:
23.02.2021р. - 15.09.2022р. CRH Україна, ПрАТ «Миколаївцемент»
Заступник Головний бухгалтер
Робота в програмі SAP
Обов’язки:
1. Контроль роботи всіх підрозділів бухгалтерії. Підтвердження наявності впроваджених процесів контролю визнаних витрат, доходів, нарахованих податків, дебіторської та кредиторської заборгованості у відповідності до вимог міжнародних правил SOX
2. Проходження що місячного SOX контролю
3. Закриття місяця, кварталу
4. Робота з головною книгою
5. Складання та подання фінансової, статистичної та податкової звітності підприємства
6. Оформлення і проведення невиробничих витрат, благодійної допомоги, нарахування податків
7. Робота з клієнт банками підприємства, розблокування та погодження до оплати
8. Авансові звіти, контроль і перевірка, погодження до виплати
9. Проведе річної інвентаризації
10. ПДВ
11. Взаємодія з внутрішнім і зовнішнім аудитом
12. Взаємодія з департаментам закупівель для здійснення виплат постачальникам у відповідності до умов договорів, зміни напрямків платежів для формування ефективного cash flow.
13. Взаємодія з юридичним та департаментом безпеки шляхом надання аналітичних звітів, підтверджених документів, пояснень та обгрунтувань по бізнес операціях за запитами зовнішніх контролюючих органів (податкової, прокуратури, МВС, ін.)
14. Проходження перевірок контролюючих органів (податкової, прокуратури, МВС, ін.)
15. Робота з великим масивами баз даних
16. Робота в програмах SAP, Вчасно, Медок, електронний кабінет платника податків, єдине вікно
Досвід роботи:
28.09.2020р. - 22.02.2021р. ТзОВ «Гетьман-Львів»
Головний бухгалтер (единий)
Обов’язки:
1. Ведення обліку ТзОВ (загальна система + ПДВ + ЗЕД) та ФОП 2-3 група.
2. Ведення управлінського і бухгалтерського обліку.
3. Документообіг по ТзОВ (дебітори, кредитори)
4. Подання фінансової та податкової звітності
5. Ведення ПДВ
6. Нарахування ЗП, облік кадрів.
7. Касові операції РРО
8. Робота з банківськими виписками і клієнт банками.
9. Отримання ліцензій і їх продовження.
10. Підбір персоналу. Співбесіди з кандидатами на заміщення вакансій.
Досвід роботи:
02.02.2018р. - 21.09.2020р. ПП «Автотранском»
Бухгалтер
Робота в програмі SAP
Обов’язки:
1. Робота з ведення бухгалтерського обліку по реалізації товарів, робіт, послуг.
2. Здійснення своєчасного, повного та достовірного відображення інформації, що міститься у прийнятих до обліку первинних документах на рахунках бухгалтерського обліку.
3. Контроль обліку залишків відображених на первинних документах із залишками по бухгалтерському обліку. Аналіз результатів проведених операцій.
4. Контроль правильності оформлення первинних документів відповідно до вимог чинного законодавства.
5. Завірення всіх опрацьованих документів власним підписом.
6. Забезпечення зберігання бухгалтерських документів.
7. Здійснення контролю за договорами по реалізації товарів, робіт, послуг.
8. Постійна звірка з контрагентами.
9. Виписка податкових накладних при наданні послуг, розрахунків коригування на податкові накладні: транспортних послуг, автопослуг з запчастинами, автозапчастин.
10. Ведення авансових звітів по господарським витратам та відрядженням персоналу. Нарахування і проведення відряджень в бухгалтерському обліку.
11. Здійснення формування податкових накладних. Проведення аналізу правильності нарахування податкових зобов’язань відповідно до чинного законодавства. Реєстрація податкових накладних в програмі MEDOC.
12. Щоденний контроль, рознесення та реєстрація П.Н. в електронній системі МЕДок по всьому підприємству.
13. Подання запитів в МЕДок.
14. Ведення реєстру податкових зобов’язань.
15. Щоденне проведення банківських виписок по рахунках. Робота в програмі Клієнт-банк.
Досвід роботи:
01.03.2014р. – 29.12.2017р. СПД ФОП Солонько М. Ю. «СВІЖИЙ ПОДИХ» стоматологічні засоби гігієни.
Виконавчий директор – бухгалтер
Співбесіда і прийом персоналу, контроль робочого процесу, складання робочого графіку, табель робочого часу персоналу.
01.12.2011р. - 27.09.2013р. ТзОВ “Центр стоматологічної імплантації та протезування «ММ» адміністратор - реєстратор касир.
Обов’язки: Ведення первинної бухгалтерії в програмі 1С підприємство, інкасація і касова документація, розрахунок з клієнтами. Виписка рахунків. Проведення безготівкових розрахунків. Прийом і розприділення дзвінків і факсів, електронна пошта,відправка – прийом. Виписки з історії хвороби, акти виконаних робіт для страхових, складання кошторису лікування згідно консультації. Зустріч і прийом відвідувачів, запис на прийом. Ведення клієнтської бази кабінету. Співбесіда і прийом персоналу, контроль робочого процесу, складання робочого графіку, табель робочого часу персоналу.
01.04.2011р. – 01.10.2011р. «Стоматологія для всіх» асистент стоматолога .
Обов’язки: робота в чотири руки, терапія, ортопедія, самостійне проведення гігієни ротової порожнини.
29.08.2007р. – 29.03.2011р. «Естетична стоматологія» Помічник директора – адміністратор.
Обов’язки: Прийом і розприділення дзвінків і факсів, електронна пошта,відправка – прийом.
Зустріч і прийом відвідувачів. Ведення клієнтської бази кабінету. Ведення діловодства,
забезпечення кабінету розхідними матеріалами. Договора, ліцензії і їх продовження.
Бухгалтерія, перевірка і контроль роботи бухгалтера, нарахування і видача заробітної
плати. Каса, розрахунок з клієнтами 1С. Ведення закупки стоматологічних матеріалів(прихід,розхід,залишок), програма склад. Співбесіда і прийом персоналу, контроль робочого процесу, складання робочого графіку персоналу.
20.07.2002р. – 18.08.2008р. ВАТ «Укрнафта» і ЗАТ «Львів петроль» - оператор АЗС.
Обов’язки: касир, інкасація і ведення касової документації, бухгалтерія руху нафтопродуктів.
15.06.1998р. - 22.07.2002р. « Львівське училище фізичної культури» лаборант – хімік.
Освіта:
1995 – 1998р. «Лаборант хіміко – бактеріологічного аналізу».
1999р. курси «Секретар – референт».
2010р. - 2015р. УКООПСПІЛКА ЛКА «Облік і аудит» магістр
2011р. «Школа адміністраторів медичних закладів»
2023р. - Львівський національний університет імені Івана Франка «Право» скорочений термін навчання 3 курс.
Знання і навики:
Впевнений користувач ПК, робота з програмами Microsoft 365,
Word, ExceI, 1С ( 7 і 8) підприємство, SAP , MEDOC, 1С роздріб для України , клієнт банк, електроний кабінет платника податків , Вчасно, Едине вікно, Доктор Елекс, Клініка 2007, Денткам.
Похожие кандидаты
-
Головний бухгалтер, заступник головного бухгалтера
30000 грн, Львов -
Бухгалтер
Львов, Кропивницкий , еще 2 города -
Бухгалтер, помічник бухгалтера
30000 грн, Львов -
Бухгалтер
Львов -
Головний бухгалтер, заступник (єдиний)
40000 грн, Львов -
Бухгалтер, аудитор
50000 грн, Львов, Киев, Черновцы