Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 1 мая 2024 Файл

Наталія

Фінансовий директор, керівник казначейства, фінансового департаменту

Возраст:
52 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Поліщук Наталія Петрівна

Вік: 1971 р. н.

Україна, м. Київ, вул. Курська, д. 13Д, кв. 60

Тел.: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»);

Електронна пошта: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Кваліфікації
Загальний стаж роботи в сфері економіки та фінансів (банківська система та великі підприємства) – 30 років. Досвід роботи на керівних посадах - 24 роки.
Великий досвід роботи в сфері організації управління казначейськими операціями та ведення співпраці з великими корпоративними компаніями, в сфері організації реалізації банківських продуктів, залучення підприємств на кредитування, документарних операцій, оформлення та супроводу валютних контрактів і т.д., управління персоналом в прямому підпорядкуванні понад 300 осіб. Оперативне управління бізнес-підрозділами.
МЕТА
Шукаю роботу, відповідно до мого рівня кваліфікації.
Бажаний рівень заробітної плати договірний

Бізнес-тренінги/освіта:
Період
Освіта
Університет, факультет, спеціальність
01.09.1988 - 01.06.1993
Вища
Київський педагогічний інститут імені М.П. Драгоманова
Диплом з відзнакою за спеціальністю «Біологія та хімія»
01.09.1993 - 01.06.1996
Вища
Українсько-фінський інститут менеджменту та бізнесу.
Спеціальність: Фінанси і кредит
01.09.2004 - 01.06.2005
Доктор філософії в сфері економіки
Докторантура в МАУП.
Кандидат економічних наук

Досвід:
Серпень 2021 –січень 2024
ПАТ « Центренерго»

Начальник Департаменту з фінансових питань
Обов'язки

• Забезпечення розробки та організація впровадження:
• єдиної системи управління казначейськими операціями Товариства в частині планування та використання показників руху грошових коштів;
• єдиних принципів здійснення розрахункових операцій, планування та аналізу грошового потоку Товариства;
• впровадження єдиних принципів збору, аналізу та принципів управління показниками руху грошових коштів та оборотного капіталу;
• Стратегічне планування та аналіз грошових потоків підприємства, забезпечення виконання ключових фінансових та комерційних показників руху коштів;
• Оптимізація та побудова управлінського обліку;
• Забезпеченням єдиної політики Товариства з питань розміщення вільних коштів, використання позичкових коштів та фінансових інструментів.
• Організація роботи щодо обслуговування існуючих боргових зобов’язань за кредитними операціями та гарантіями;
• координація дії та визначення порядку відкриття/закриття/функціонування рахунків Товариства. Розробка єдиних засад казначейського обслуговування платіжних операцій та фінансування Товариством;
• проведення операцій з валютними цінностями, операцій в національній та іноземних валютах, у тому числі купівлі/продажу іноземної валюти, для забезпечення розрахунків Товариства;
• ідентифікація та оцінка внутрішніх і зовнішніх фінансових ризиків, своєчасна реалізація заходів щодо їх мінімізації;
• управлінням грошовими ресурсами та ліквідністю Товариства.
• Ведення переговорів на рівні топ-менеджерів партнерів ;

серпень 2017 - червень 2020
ПАТ «МТБ Банк»

Заступник керуючого з корпоративного бізнесу відділення Банку в м. Києві.
Обов'язки

• Здійснення бізнес-планування та забезпечення виконання основних фінансових та комерційних показників бізнес-плану
• Залучення корпоративних клієнтів (всі сегменти), перехресні продажі
• Супровід групи клієнтів бізнесу власника
• структурування угод, організація каналів збуту, робота по встановленню, збільшенню і підтримці лімітів, участь в кредитних і тарифних комітетах,
• підбір, адаптація та організація навчання персоналу
• Формування команди високопрофесійних продавців
• координація та забезпечення розвитку бізнесу як в регіоні, так і по всій Україні

грудень 2016 - серпень 2017
ПуАТ Акордбанк

Директор департаменту корпоративного бізнесу
Обов'язки

• Продаж банківських продуктів корпоративним клієнтам (всі сегменти)
• Розробка стратегії розвитку корпоративного бізнесу
• організація роботи мережі (60 філій) для залучення клієнтів до комплексного обслуговування;
• Пошук і залучення клієнтів
• Постановка завдань по залученню та обслуговуванню клієнтів в мережі
• Бюджетування
• Формування команди
липень 2015 - грудень 2016
Велика агропромислова компанія

Фінансовий директор
Обов'язки

• Комплексне організаційне забезпечення фінансових ресурсів,
• контроль за виконанням фінансових методів, нормативних актів та інших внутрішніх нормативних актів підприємства.
• узгодження платежів і договорів на предмет економічної доцільності, дотримання методик і бюджетів підприємства.
• участь у тендерних процедурах.
• Організація роботи з банками щодо питань отримання фінансування;
квітень 2012 – червень 2015
АТ «Український експортно-імпортний банк» (Укрексімбанк – Головний банк)

Заступник начальника департаменту по роботі з клієнтами малого та середнього бізнесу
Обов'язки
• Продаж банківських продуктів клієнтам малого та середнього бізнесу
• розробка стратегії розвитку сегменту МСБ.
• організація роботи мережі та платформи GB для залучення клієнтів для комплексного обслуговування ;
• Координація роботи менеджерів по залученню та обслуговуванню клієнтів
• Узгодження індивідуальних умов надання послуг
• Організація навчання персоналу
квітень 2008 - березень 2012
ПАТ «Перший Український Міжнародний Банк»

Заступник керівника філії з корпоративного бізнесу в м. Києві.
Обов'язки
• оперативне управління філією (м. Київ) та філіями – 5 областей (Київська, Житомирська, Чернігівська, Вінницька, Черкаська) з питань корпоративного бізнесу – реалізація стратегії розвитку філії та банку в цілому;
• організація виробничо-господарської діяльності.
• організація ефективного процесу продажу банківських послуг;
• аналіз ефективності та якості роботи підрозділів, задіяних у процесі продажу банківських продуктів; відповідність пропонованих банківських продуктів потребам клієнтів;
• робота з проблемною заборгованістю корпоративних клієнтів;
• Робота з інсайдерами.

грудень 2007 – березень 2008
УКРПРОМБАНК

Заступник керівника Київської філії з розвитку роздрібного бізнесу ; Начальник відділу продажів філіальної мережі Департаменту розвитку корпоративного бізнесу (Головний банк)
Обов'язки

• Керуванн, організація та участь у процессах розвитку роздрібного бізнесу філії;
• Координація роботи регіональних менеджерів по залученню і утриманню крупних корпоративних клієнтів.
• Організація навчання персоналу
• Зміцнення конкурентних позицій банку на ринку

жовтень 1994 р. – вересень 1998р.; листопад 1998 р- серпень 2007
АТ «Державний ощадний банк України»

Керуючий відділенням ОБУ в м. Києві-
Кількість працівників: 300
Обов'язки
• загальне керівництво діяльністю філії та підвідомчих їй територіально відокремлених філій без балансів;
• управління майном і коштами відділення;
• аналіз роботи мережі (19 відділень – понад 300 осіб) щодо покращення фінансових показників;
• укладення фінансово-господарських договорів;
• організація інкасації;
• Робота з проблемною кредиторською та дебіторською заборгованістю.

Вересень 1998 р. –
Листопад 1998 р.
Акціонерне товариство «Київський народний банк»

В.о. начальника відділу економічного аналізу Департаменту ресурсів та координації
Обов'язки
• аналіз та подання фінансової звітності;
• контроль касової дисципліни.

Мови:
Язик
Рівень володіння
Російська
рідна
Українська
рідна

• Водійське посвідчення категорії «В», стаж водіння 19 років.

Мої сильні сторони:
- Стратегічне та аналітичне мислення; Стресостійкість;
- висока працездатність, уміння працювати з великим обсягом інформації,
- здатність освоїти у стислі терміни навички, пов'язані зі специфікою підприємства;
- здатність швидко адаптуватися до вимог і умов, що змінюються
- здатність приймати управлінські рішення в неординарних ситуаціях
Навички ведення переговорів та презентацій, позитивний досвід активних продажів; Здатність генерувати нові ідеї та втілювати їх у життя.
Комунікабельність, відповідальність, амбітність, націленість на результат, аналітичні здібності, лідерські якості, чесність, порядність.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: