Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Вероніка

3D artist

Рассматривает должности:
3D artist, Тестувальник, Художник
Вид занятости:
полная
Возраст:
26 лет
Город проживания:
Кривой Рог
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту, адрес и Instagram.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

3D artist

с 01.2025 по 04.2025 (3 месяца)
ElixirCo Studios, Дистанційно (IT)

• Створила 16 low-poly персонажів, комплекти одягу (10 варіантів на кожного) у 3 кольорових схемах.
• Готувала UV-розгортку для кожного елементу одягу та тіла.
• Інтегрувала моделі в Unity, перевіряла коректність анімацій та сумісність з рігами.
• Використовувала як власноруч створені ріги, так і адаптовані готові.
• Здійснювала технічну перевірку сторонніх моделей (ваги, ріг, UV) для подальшої роботи.
• Робота виконувалась згідно з NDA — приклади не підлягають публікації.

3Д-дизайнер

с 03.2024 по 07.2024 (4 месяца)
3D printing, Кривий Ріг (Видавництво, поліграфія)

Розробка та створення високодеталізованих 3D моделей для 3D друку, що спеціалізуються на механічних конструкціях, включаючи елементи, пристрої та компоненти. Використання передових методів моделювання для оптимізації функціональності та точності моделей, а також забезпечення відповідності вимогам до матеріалів і технології друку

3D artist

с 03.2024 по 12.2024 (9 месяцев)
3D printing, Дистанційно (IT)

Розробляла 15 технічно складних 3D-моделей щомісяця, забезпечуючи високу швидкість та якість роботи.
Створювала деталізовані моделі для точного друку, відповідно до технічних вимог.
Взаємодіяла з командою для оптимізації процесів та покращення якості фінального продукту.

Додаткова освіта та навички:
Самостійне навчання 3D-моделюванню для геймдеву – вивчала оптимізацію моделей, текстурування, топологію та інші вимоги до ігрових моделей.
Розширювала портфоліо з ігровими 3D-моделями, застосовуючи нові техніки для відповідності індустріальним стандартам.
Опрацьовувала експорт моделей для ігрових рушіїв, покращуючи свої навички у створенні контенту для ігор.

Архітектор-дизайнер

с 06.2020 по 08.2022 (2 года 2 месяца)
CreativeUnit (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Образование

Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"

Кафедра архітектури будівель та дизайну, Полтава
Высшее, с 2022 по 2024 (2 года)

Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"

Кафедра архітектури будівель та дизайну, Полтава
Высшее, с 2016 по 2020 (4 года)

Знания и навыки

  • 3D-моделювання
  • Blender
  • Візуалізація
  • 3D-візуалізація
  • Моделювання
  • Unity
  • Adobe Substance 3D Painter
  • Текстурування

Дополнительная информация

Самостійне навчання 3D-моделюванню для геймдеву – вивчала оптимізацію моделей, текстурування, топологію та інші вимоги до ігрових моделей.
Розширювала портфоліо з ігровими 3D-моделями, застосовуючи нові техніки для відповідності індустріальним стандартам.
Опрацьовувала експорт моделей для ігрових рушіїв, покращуючи свої навички у створенні контенту для ігор.

Моє портфоліо:
https://www.behance.net/699217ec/projects

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: