Оксана
Асистент категорійного менеджера
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/10488097
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Тел.: [
Дата народження: 09.04.1984
Національність: Українка
Домашня адреса:
м. Київ, пр-т Лісовий 17- Б
Освіта та кваліфікація
2001 – 2006 Київський інститут бізнесу та технологій.
Спеціальність: менеджер зовнішньої економічної діяльності
Кваліфікація: спеціаліст
Форма навчання: стаціонар
ДОСВІД РОБОТИ
Квітень 2015- Жовтень 2016- Компанія Фоззі, гіпермаркет ( на даний момент в декретній відпустці)
Посада - асистент категорійного менеджера (м'ясо).
Основні обов’язки:
• формування замовлень постачальникам;
• контроль оборотності та доступності товару;
• контроль графіку поставок
Грудень 2013- Вересень 2014- Компанія NOVUS
Посада - асистент фахівця із закупівлі (М’ясо-Птиця-Ковбасні вироби; канцелярія, преса, МБТ,текстиль)
Основні обов’язки:
• робота з контрактами в системі SAP (створення, зміна, блокування, розблокування);
• аналіз ефективності діючого асортименту, формування нових пропозиції;
• моніторинг асортименту, цін і технології роботи конкурентного середовища;
• складання необхідних документів та підготовка звітності;
• контроль за виконанням постачальниками договірних обов’язків, графіків поставки;
• проведення тендерів;
• приймання заявок від постачальників для участі в акціях;
• допомога менеджеру із закупівлі в поточній роботі.
Червень2013- Грудень2013- Компанія NOVUS
Посада - спеціаліст по роботі з постачальниками у відділі IT
Основні обов’язки:
• внесення в систему SAP ERP інформації по товару (назва, штрих коди ,одиниця виміру, логістичні дані та ін);
• внесення та зміна в систему SAP ERP інформації щодо постачальника(свідоцтва ПДВ, індивідуального податкового номеру, юридичної та фактичної адрес, розрахункового рахунку, МФО, відстрочки платежу, виставлення штрафів,графіки поставок);
• введення в систему SAP ERP інформації щодо магазині, рівнів та асортименту;
• зміна інформації в контракті постачальника (зміна свідоцтва ПДВ, індивідуального податкового номеру, юридичної та фактичної адрес, даних контактної особи, розрахункового рахунку, МФО, відстрочки платежу);
• заведення дебіторів/кредиторів
Грудень 2011 – Травень 2013 - Компанія Real,-hypermarket UA (АТ «МЕТРО ГРУП»)
Посада - спеціаліст у відділі адміністрування та управління постачальниками
Основні обов’язки:
• реєстрація бухгалтерських документів (акти перевірки розрахунків, штрафи, логістичні послуги та бонуси);
• присвоєння та резервування номерів при підписанні контракту;
• введення в систему (MMS MD+ )(SAP) контрактів;
• зміна інформації в контракті постачальника (зміна свідоцтва ПДВ, індивідуального податкового номеру, юридичної та фактичної адрес, даних контактної особи, розрахункового рахунку, МФО, відстрочки платежу,);
• блокування/розблокування оплат та замовлень постачальників;
• видалення постачальників;
• сканування контрактів
Жовтень 2010 – Грудень 2011 - Компанія Real,-hypermarket UA (АТ «МЕТРО ГРУП»)
Посада - обліковець бухгалтерського відділу по роботі з постачальниками
Основні обов’язки:
• робота з первинною бухгалтерською документацією (приходні, видаткові накладні, накладні на повернення);
• внесення документів в систему SАР/R3;
• проведення звірки з постачальниками;
• перевірка коректності заповнення документації.
Вересень 2007 - Грудень 2009 – Компанія «Бліц-Інформ»
Посада - економіст відділу бюджету та фінансового аналізу
Основні обов’язки:
• затвердження замовлень та заявок на транспортні послуги в SАР/;
• контроль МВЗ (місце виникнення затрат) в SАР;
• перевірка специфікацій та договірних цін на ТМЦ;
• облік ТМЦ;
• введення статичних показників в SАР
Листопад 2006 – Вересень 2007 - Компанія «Бліц-Інформ»
Посада - спеціаліст з обліку в тиражному відділенні
Основні обов’язки:
• введення в базу нових карток ТМЦ (номенклатура, інвентарний номер) в пр. «СКЛАД»;
• прорахунок тиражу та відправка його в регіони;
Червень 2005 – Серпень 2005 – Компанія «ВН-Комплект»
Посада - помічник бухгалтера
Основні обов’язки:
• введення в програму 1С: Підприємство7.7 номенклатури товарів, співробітників та контрагентів (постачальників, покупців)
• оформлення платіжних документів (рахунки-фактура, платіжні доручення, банківська виписка, довіреність);
• переміщення, списання та інвентаризація ТМЦ в програмі 1С: Підприємство7.7;
Додаткова освіта:
2006 Університет післядипломного навчання НАУ за спеціальністю «Комп’ютер в управлінні підрпиємством»
Січень 2011 – Квітень 2011 – Закінчила курси Англ.мови (Intermediate) «Ньюстрім-Центр»
Комп’ютерні навики:
Oracle applications, Microsoft Office (excel, Word), Internet, Outlook, SАР/R3, 1С: Підприємство 7.7., SAP, Qlik View
Мовні навики:
Російська, Українська – вільно, English- Elementary;
Додаткова інформація: одружена, маю двох доньок.
Похожие кандидаты
Категорійний менеджер, помічник категорійного менеджера
30000 грн, Киев
Менеджер зі збуту, асистент категорійного менеджера
30000 грн, Киев, Ирпень
Менеджер з постачання, асистент категорійного менеджера
Киев
Помічник категорійного менеджера, менеджер із закупівель
25000 грн, Киев, Ирпень
,
еще 2 города
Junior PPC manager, асистент маркетолога, assistant marketing manager
25000 грн, Киев, Удаленно
Менеджер гуртової торгівлі, помічник категорійного менеджера
Киев, Святопетровское