Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Юлiя

Економіст

Рассматривает должности:
Економіст, Фінансовий менеджер, Бухгалтер
Вид занятости:
полная, неполная
Возраст:
39 лет
Город проживания:
Днепр
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Економіст

с 05.2017 по 04.2025 (7 лет 11 месяцев)
С ПРО, Дистанційно (IT)

Активне використання Google Sheets та Excel для аналізу даних, з використанням імпорту даних, Power Query, різноманітних формул (Index/ИНДЕКС, Match(ПОИСКПОЗ), Vlookup(ВПР), Subtotal(ПРОМЕЖУТОЧНЫЕ.ИТОГИ), тощо) та аналіз відхилень.
Опис завдань для розробки звітів у Zoho Analytics та для автоматизації процесів обліку, формування документів та звітності. Автоматизація формування інвойсів та обліку дозволила оптимізувати штат і зекономити ФОТ.

- Впровадження управлінського обліку, налаштування та автоматизація процесів, впровадження програмного забезпечення 1С, пізніше Zoho Books, також маю досвід роботи з QuickBooks.
- Бюждетування (розрахунки та консолідація даних від департаментів), контроль за виконанням бюджетів, формування консолідованої управлінської фінансової звітності. Аналіз відхилення від планових показників.
- Супровід аудиторів в щорічних аудиторських перевірках (юрисдикція ЕС).
- Участь в підготовці та подачі звітів по КІК.
- Робота з Zoho Analytics, Zoho People.
- Закриття періоду, підготовка звітів (CF, P&L).
- Kонтроль руху грошових коштів, залишків на рахунках та їх еквівалентів в валюті обліку.
- Контроль та проведення розрахунків з підрядниками та постачальниками (українські та закордонні банки та платіжні системи).
- Відкриття рахунків у платіжних системах (Wise, Payoneer) та щорічна верифікація даних
- Збір первинних документів, підготовка необхідних документів та виписок для бухгалтерів (юрисдикція компаній Європа).
- Формування інвойсів клієнтам, контроль оплат.
- Зведення відпрацьованих підрядниками годин.

Економіст

с 04.2015 по 05.2017 (2 года 1 месяц)
Інвест пак, Запоріжжя (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Активна участь в оптимізації управлінського обліку: опис завдань для програміста 1С для розробки звітів.
Розробка автоматизованих Excel-звітів з імпортом даних та зведеними таблицями, та аналіз відхилень.

- Ведення управлінського обліку в 1С УПП (рух грошових коштів, замовлення покупців/постачальникам, реалізації/надходження товарів, звіти виробництва, інвентаризація, введення номенклатур товарів, актуалізація курсових різниць, заявки на отримання грошових коштів, звірка регістрів, звірка залишків по певним статтями руху грошових коштів тощо).
- Налаштування звітів в 1С за запитом менеджерів з продажу, керівника відділу продажів та директора відповідно до їх запросів.
- Робота з клієнт-банком та 1С Бухгалтерія для створення замовлень клієнтів, та відвантаження товару.
- Розрахунок собівартості продукції та фактичних витрат, аналіз відхилень.
- Розрахунок цін реалізації (опт/роздріб).
- Нарахування заробітної плати співробітникам компанії.
- Підготовка бюджету та плану оплат, контроль їх виконання.
- Підготовка звітів по запиту керівництва з аналізом відхилень за період.
- Контроль своєчасності оплати постачальникам.
- Закриття періоду, складання звітності за період.
- Пошук відхилень та помилок в регістрах. За потреби проведення документів «Коригування записів регістрів»
- Участь в підготовці даних для формування консолідованих звітів.

Економіст

с 02.2011 по 02.2015 (4 года)
Мотор Січ, ПАТ (Авіакомпанія, ВП), Запоріжжя (Транспорт, логістика)

Оптимізація роботи через створення автоматизованих звітів в Excel.
Розробка структурованих звітів, що використовувалися колегами завдяки чітко прописаним формулам та алгоритмам.
- Аналіз економічної діяльності компанії.
- Проведення економічних розрахунків.
- Розрахунок собівартості та відпускних цін.
- Розрахунок ТЕП роботи підрозділу.

Образование

ДДУВС

Правознавство, Дніпро
Высшее, с 2009 по 2012 (3 года)

Диплом з відзнакою

ЗНТУ

Фінанси, Запоріжжя
Высшее, с 2003 по 2008 (5 лет)

Дополнительное образование и сертификаты

Сертифікат CAP/CIPA Управлінський облік

2016 рік

Знания и навыки

  • Розрахунок заробітної плати
  • Підготовка звітності
  • Books zoho
  • Проведення платежів
  • Звірка з контрагентами
  • Планування
  • Аналіз фактичних показників
  • MS Excel
  • 1С УВП
  • Google Sheets
  • Power Query

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категориях

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: