Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Natalia

Game designer

Возраст:
34 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Alshevskaya Nataliya Details
Kyiv
Game designer [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Experience with:
− Tortoise SVN/SourceTree/Git - get project from remote repository, Education:
tracking of changes in branches, committing fixes and updates; Specialist degree in computer
− 3ds Max; science.
Sevastopol National Technical
− Bug tracking systems JIRA, Asana; University, Sevastopol
− Affinity Designer - creating geometry for bubble blast levels (vector 09.2008 - 06.2013
shapes);
− Visual Studio 2017 - working with project files, scripting match-3 Languages:
tutorials; English - Upper-intermediate
Russian - native
− Unity 3D; Ukrainian – fluent
− Unreal Engine.

Employment History
Game Designer at Gameloft
08.2018 - 11.2023 (5 years 10 months)

Responsibilities:
− Creating new items for Battle passes and MTLEs - collecting references,
creating presentations for a team, creating tasks for 2D and 3D artists,
developers. Implementing new items in the game (adding models,
icons, items settings);
− designing new mechanics;
− writing game design documentation;
− scripting match 3 tutorials;
− scripting game missions in internal graph editor;
− scripting cutscenes;
− level design (Disney Princess, Disney Blast);
− level balancing.

Projects:
− Disney Princess Majestic Quest
− Disney Getaway Blast
− Gangstar Vegas: World of Crime

QA Engineer at Friendly Cactus
08.2017 - 04.2018 (9 months)

Responsibilities:
− Manual testing of iOS and Android apps;
− writing test documentation (test cases, checklists);
− testing game design documentation;
− performing acceptance, regression and exploratory testing, estimating
test runs, QA checks;
− Managing tasks between two QA Engineers.

Projects:
− Bake Shop Blast
− Coloring Book Blast
− Hidden Hotel

QA Engineer at Room 8 Studio
11.2014 - 08.2017 (2 years 10 months)

Responsibilities:
− Manual testing of iOS,
− Android and Windows/Windows Phone apps;
− writing test documentation (test cases, checklists);
− testing game design documentation;
− performing acceptance, regression and exploratory testing;
− estimating test runs;
− creating test reports (daily and weekly).

Projects:

HKA Digital Limited: Mobigrow:
− Hemp Inc - economic strategy game. − Escape Quest
− Escape from Work
Room 8 Studio:


Bank Escape
PianoCity - music game.
− Can You Escape 3
Trapped: − Can You Escape 4
− Paranormal Escape − Can You Escape 5
− Horror Escape − Can You Escape - Holidays
− Alcatraz Escape − Can You Escape - Craft
− Psycho Escape − Can You Escape - Island
− Pirate Escape − Can You Escape - Deluxe
− War Escape − Hollywood Escape
− Hellgate Escape − Amazing Breakout
− Doomsday Escape − Road To Success
− Wild West Escape Mescape LLC:
− Time Travel Escape

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: