Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Дарина

Художник

Город проживания:
Бучач
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

ДАРИНА ДЯТЛЕНКО

2D Artist (remote)

[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») м. Бучач, Тернопіль
diatlenko

artstation.com/rewgodson

НАВИЧКИ ПРО МЕНЕ
Маю 2 роки досвіду роботи над розробкою комп’ютерних
ігор. Маю базові знання з рисунку, працюю з Photoshop та
Props Blender. Маю впевнені комунікаційні навички, добре
працюю в команді, можу сприймати і надавати фідбек.
Casual style digital art Підлаштовуюсь під задану стилістику. Хочу створювати
Character art якісну ігрову графіку і стати професійним художником.

Digital sketching
ДОСВІД РОБОТИ
Color theory
2D game Artist & Animator (pixel art, remote) 2021 - 2023
Composition
The Dwarf Games Studio
Anatomy
Працювала над ізометричною beat ‘em up грою, створювала
2D animation basics концепт-арти головного героя, неігрових персонажів та
мобів, предметів та локацій, відмальовувала їх від скетчу до
Teamwork
фінального вигляду та покадрово анімувала. Також в мою
Blender роботу входила розробка дизайну усього UI, від головного
Photoshop меню до ігрових іконок, інвентаря, валют, предметів. Також
Aseprite працювала над vfx-анімаціями предметів.

Завдяки цьому досвіду я здобула навички малювання
ігрових об’єктів у ізометричній перспективі, навички анімації
ОСВІТА та роботи з ігровим інтерфейсом, а також стала впевнено
почуватись під час роботи в команді і комунікації з
Київський національний наставниками. Стала краще розуміти структуру та
університет технологій та особливості ігрової графіки та створення ігрового проекту в
дизайну (бакалавр) цілому.
2017-2018 р.

2D Character Artist (visual novel, part-time, remote) 2023
Blue Harpy (indie project)

На ігровому проекті “Mana: my sweet nightmare”
МОВИ
розробляла концепти персонажів та відмальовувала їх
спрайти для подальшої анімації в грі, а також створила
Українська
кілька повноцінних ілюстрацій з персонажами та
бекграундом.
Англійська (А2)

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: