Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 6 апреля 2024 Файл

Krystyna

Кадровик

Возраст:
42 года
Город:
Ужгород

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Капериз Кристина Ярославівна
Адреса реєстрації та проживання: Ужгородський р- с. Оноківці, пров. Крайній, 13 мкрн. «Шахта»
∙ тел. моб.: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») viber, telegram [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

ДОСВІД РОБОТИ ПрАТ «НОВА ЛІНІЯ» ТЦ «ЕПІЦЕНТР К» (Ужгород)
Назва 16.12.2013 – 30.09/2022
підприємства: Інспектор з кадрів (асистент директора за сумісництвом)
Період роботи: - Прийом, переведення, звільнення працівників згідно чинного законодавства України та контроль за процесом;
- Внутрішній та зовнішній рекрутинг, адаптація;
- Оформленная відпусток працівникам згідно чинного законодавства України.
- Аудит відпусток, аналіз. Складання річного графіку та його дотримання.
- Ведення та контроль табелів обліку робочого часу
- Формування та ведення особових справ працівників, забезпечення зберігання з дотриманням вимог
законодавства у сфері захисту персональних даних
- Облік руху трудових книжок;
- Ведення штатного заміщення працівників підприємства
- Звітність.
- ЗАРПЛАТА ТА АВАНС НАРАХУВАННЯ
ДОСВІД РОБОТИ ФОП Кіршенбаум Ю.М СК «Фанат»
Назва 01.08.2010 – 09.12.2013р
підприємства: Менеджер з персоналу
Період роботи: - Внутрішній та зовнішній рекрутинг;
Посада: - Прийом, переведення, звільнення працівників згідно чинного законодавства України та контроль за процесом;
Посадові - Оформлення відпусток працівникам згідно чинного законодавства України.
обов’язки: - Аудит відпусток, аналіз. Складання річного графіку та його дотримання.
- Складання оптимальних графіків виходу на роботу;
- Ведення та контроль табелів обліку робочого часу
- Облік руху трудових книжок;
- Зовнішня та внутрішня реклама;
- Організація заходів на підприємстві та інше.

ДОСВІД РОБОТИ ТОВ «Фоззі-Фуд»
Назва З 20 квітня 2010 по 21 травня 2010 року
підприємства: Начальник відділу персоналу (штат 360 чоловік (скорочення)
Період роботи: - Внутрішній та зовнішній рекрутинг;
Посада: - Організація процесу прийому, переведення, звільнення працівників згідно чинного законодавства України та
контроль за процесом;
- Контроль за наданням та веденням відпусток працівникам згідно чинного законодавства України. Аудит
відпусток, аналіз. Складання річного графіку та його дотримання.
- Облік лікарняних листків;
- Складання оптимальних графіків виходу на роботу;
- Ведення та контроль табелів обліку робочого часу, контролювання часу початку і закінчення зміни працівників
магазинів, цехів та офісу;
- Облік руху трудових книжок;
- Організація навчання штатних працівників в інших містах мережі та департаменті навчання та розвитку
персоналу (Львів, Київ);
- Складання річного та квартальних бюджетів, контроль та дотримання витрат за статтями.
- Зовнішня та внутрішня реклама;
- Організація заходів на підприємстві.

Ужгородська філія ТОВ «Сільпо-55»
ДОСВІД РОБОТИ 01.12.2005-19.04.2010 – начальник відділу персоналу (штат 520 чоловік)
Назва (звільнена згідно ст.36 п.5 КЗпП за переведенням до ТОВ «Фоззі-Фуд»)
підприємства: - Внутрішній та зовнішній рекрутинг;
Період роботи: - Організація процесу прийому, переведення, звільнення працівників згідно чинного законодавства України та
Посада: контроль за процесом;
- Контроль за наданням та веденням відпусток працівникам згідно чинного законодавства України. Аудит
відпусток, аналіз. Складання річного графіку та його дотримання.
- Облік лікарняних листків;
- Складання оптимальних графіків виходу на роботу;
- Ведення та контроль табелів обліку робочого часу, контролювання часу початку і закінчення зміни працівників
магазинів, цехів та офісу;
- Облік руху трудових книжок;
- Організація навчання штатних працівників в інших містах мережі та департаменті навчання та розвитку
персоналу (Львів, Київ);
- Складання річного та квартальних бюджетів, контроль та дотримання витрат за статтями.
- Зовнішня та внутрішня реклама;
- Організація заходів на підприємстві.

ТОВ «Гроклін-Карпати» виробництво (пошив) шкіряних первинних чохлів для автомобілів провідних марок
ДОСВІД РОБОТИ світу.
Назва 2002-2005 – інспектор з кадрів (штат 600 чоловік)
підприємства: - Внутрішній та зовнішній рекрутинг;
Період роботи: - Прийом, переведення, звільнення працівників згідно чинного законодавства України;
Посада: - Надання та ведення відпусток працівникам згідно чинного законодавства України. Складання річного графіку
та його дотримання.
- Облік лікарняних листків;
- Ведення та контроль табелів обліку робочого часу, контролювання часу початку і закінчення зміни працівників
магазинів, цехів та офісу;
- Облік руху трудових книжок;
- Організація навчання штатних працівників в Республіці Польща.
- Організація презентацій продукції для іноземних партнерів (замовників)
- Організація заходів на підприємстві.
В період 2002-2003 – навчання на головному підприємстві “INTER GROCLIN AUTO” S.A. в Республіці
Польща (м. Гродіск) - виробництво (пошив) шкіряних первинних чохлів для автомобілів провідних
європейських марок авто.

ОСВІТА 1997-2000 – Ужгородський комерційний технікум – бухгалтер
2004-2008 – Київський Славістичний Університет – фінансист

ПРОФЕСІЙНІ Вільний користувач ПК (MS Office, Internet-Explorer, MS outlook, SAP Logon 3 роки досвіду користування…1С
НАВИКИ кадри ЗП версія 8.3)

ЗНАННЯ
ВОЛОДІННЯ Польська, українська – вільно
МОВАМИ

ДОДАТКОВА Народилася 22 березня 1982 року, Донька Сандра – 12 років.
ІНФОРМАЦІЯ: Наявність водійських прав категорій «В» (17 років досвіду). Є власний автомобіль
Особисті якості: Комунікабельна, відповідальна, енергійна, цілеспрямована.
Хобі: Лижний спорт.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: