- PRO
Світлана
Менеджер по роботі з клієнтами, 30 000 грн
- Рассматривает должности:
- Менеджер по роботі з клієнтами, Чат-менеджер, Адміністратор магазину, HR-менеджер, Бізнес-асистент, Сервіс-менеджер, Фармер акаунтів, Менеджер підтримки користувачів, Комьюніті-менеджер, Копірайтер
- Вид занятости:
- полная
- Возраст:
- 29 лет
- Город проживания:
- Львов
- Готов работать:
- Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту и Facebook.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/10548778/
Опыт работы
Фахівець напрямку обслуговування VIP-клієнтів
с 06.2024 по 04.2025
(10 месяцев)
Universal Bank, Дистанційно (Фінанси, банки, страхування)
Фахівець консьєрж-сервісу. Обов'язки:
* Надання підтримки та консультацій VIP-клієнтам у чаті з усіх питань, що стосуються консьєрж-сервісу.
* Опрацювання запитів клієнтів, включаючи:
* Пошук, бронювання та придбання авіаквитків, залізничних квитків та інших транспортних засобів відповідно до індивідуальних потреб клієнтів.
* Організація та бронювання проживання в готелях, апартаментах та інших варіантах розміщення по всьому світу.
* Замовлення столиків у ресторанах, рекомендація закладів відповідно до вподобань клієнтів.
* Придбання квитків на концерти, театральні вистави, спортивні заходи та інші розважальні події.
* Організація доступу до VIP-залів та спеціальних заходів.
* Замовлення та доставка квітів, подарунків та інших товарів за запитом клієнтів.
* Організація трансферів, оренда автомобілів та інших транспортних послуг.
* Надання інформації про туристичні напрямки, визначні пам'ятки та культурні події.
* Допомога у вирішенні питань щодо повернення та обміну квитків (авіаційних, залізничних, на заходи тощо).
* Координація та організація спеціальних запитів клієнтів, включаючи індивідуальні екскурсії, приватні заходи тощо.
* Фіксація виконаних запитів та оновлення інформації у системі.
* Взаємодія з партнерами та постачальниками послуг для забезпечення найкращих умов та сервісу.
* Вирішення проблемних ситуацій та оперативне реагування на непередбачувані обставини
* Дотримання стандартів обслуговування та етики спілкування.
Менеджер, заступник СГ
с 02.2023 по 03.2024
(1 год 1 месяц)
Na5ku, Дистанційно (Освіта, наука)
Обов'язки:
* Забезпечення ефективної комунікації та надання консультацій авторам та клієнтам у дистанційному форматі (переважно чат).
* Комплексне вирішення фінансових питань, пов'язаних із співпрацею та замовленнями.
* Організація та ведення повного циклу замовлень, від первинного запиту до успішного завершення, забезпечуючи чіткість та своєчасність виконання.
* Підтримання високого рівня задоволеності клієнтів завдяки оперативному реагуванню та якісному вирішенню їхніх питань.
* Робота в повністю віддаленому режимі з використанням персонального комп'ютера та відповідних онлайн-інструментів.
Спеціаліст з документообігу
с 08.2022 по 01.2023
(5 месяцев)
Agro Practice, Львів (Туризм)
Обов'язки:
* Оформлення повного пакету документів, необхідних для виїзду за кордон, з урахуванням вимог різних країн.
* Надання кваліфікованої допомоги в процесі отримання канадських віз для біженців
* Підготовка документів для оформлення робочих віз до Данії,
* Використання системи amoCRM для ведення обліку документації та контролю за процесом оформлення.
Адміністратор салону краси
с 10.2017 по 04.2021
(3 года 6 месяцев)
Центр краси Іванни Пиріг, Львів (Краса, фітнес, спорт)
Обов'язки:
* Організація запису клієнтів та моделей.
* Створення контенту для соцмереж та сайту.
* Консультування клієнтів та учнів щодо послуг і товарів.
* Презентація товарів та здійснення продажів.
* Ведення касових операцій та звітності.
* Пошук нових клієнтів та робота з рекламою.
* Забезпечення офісу витратними матеріалами.
* Підтримка позитивної атмосфери.
* Планування зустрічей та заходів.
Образование
Українська академія друкарства
Факультет медіакомунікацій та підприємництва, Львів
Высшее, с 2013 по 2017 (4 года)
Знания и навыки
- Відповідальність
- Бажання вчитися і розвиватися
- Користувач ПК
- Уважність
- Комунікабельність
- Здатність до навчання
Знание языков
- Украинский — свободно
- Русский — свободно
- Английский — средний
Похожие кандидаты
-
Менеджер по роботі з клієнтами
Удаленно -
Менеджер по тендерам, специалист по тендерным продажам, закупкам
Удаленно, Винница , еще 8 городов -
Менеджер роботи з клієнтами
Удаленно -
Менеджер роботи з клієнтами
Удаленно -
Менеджер роботи з клієнтами
40000 грн, Удаленно -
Менеджер по роботі з клієнтами
Удаленно