Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську

Наталя

Продавець-консультант, офіс-менеджер, 15 000 грн

Вид занятости:
полная
Возраст:
50 лет
Город:
Кривой Рог

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Менеджер з оптового продажу

с 03.2019 по 12.2023 (4 года 9 месяцев)
СТО Єврошина, Кривий Ріг (Автобізнес та автосервіс)

Функціональні обов'язки:
1. Обробка звернень від клієнтів з подальшим заключенням угод.
2. Робота в 1С:
- щоденне формування прайс-листа в 1С із залишками товару за складами, цінами та іншими критеріями
- оприбуткування товару
- переоцінка товару, переміщення товару між складами
- регулярна інвентаризація: щомісячні та сезонні.
- коригування залишків згідно з даними інвентаризації
- облік витрат за групами
3. Інше:
- формування декларацій (ТТН)
- здійснення розсилок прайсу внутрішнім клієнтам та на платформу для оптових продажів

На цьому місті роботи я опанувала нові навички в 1С, версія 8.3 (управлінський облік)

Продавець-консультант

с 04.2017 по 10.2018 (1 год 6 месяцев)
магазин «Фраєрок та Фіфочка», Кривий Ріг (Роздрібна торгівля)

Функціональні обов'язки:
- допродажна підготовка, викладення товару та оформлення вітринних зон
- відстеження залишків
- робота в торгівельному залі з покупцями: консультація щодо асортименту та акцій, допомога з вибором товару

На цьому місті роботи я здобула навички сучасного оформлення вітринних зон та викладання товару.

Продавець-консультант

с 01.2011 по 03.2016 (5 лет 2 месяца)
магазин подарунків «Вусале», Вугледар (Роздрібна торгівля)

Функціональні обов'язки:
- робота в торгівельному залі з покупцями: консультація щодо асортименту та допомога у виборі
- викладання товару по зонах
- контроль залишків та формування замовлень на поставку

Отримала творчі навички упакування товарів, працювала з новою для себе сферою: зелені рослини.

Бухгалтер оперативно-управлінського відділу АПК

с 09.2001 по 02.2009 (7 лет 5 месяцев)
ТОВ Хлібсервіс, Донецьк (Сільське господарство, агробізнес)

Функціональні обов'язки:
- розрахунок собівартості та ведення обліку сировини та готової продукції
- ведення заборгованості за контрагентами
- ведення транспортно-заготівельних витрат
- підготовка звітності для керівництва, щоденна здача управлінського балансу за своєю ділянкою

Це був новий та важливий напрямок діяльності, робота з досвідченими
колегами (корпорація SCM), опанувала нові знання в офісних програмах

Знания и навыки

  • Висока працездатність
  • Уважність
  • Аналітичне мислення
  • Контроль відвантажень
  • Робота з клієнтами

Знание языков

  • Украинский — выше среднего
  • Немецкий — начинающий

Дополнительная информация

Більш детальне резюме за посиланням http://surl.li/shhjg

Знаходжусь в пошуку цікавої роботи для власного розвитку, набуття нових
знань та навичок. Люблю працювати в колективі, ціную взаємоввічливість та неконфліктність. З повагою ставлюсь до правил роботодавця. Виконую задачі з максимальною віддачею.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: