Наталя
Продавець-консультант, офіс-менеджер, 15 000 грн
- Вид занятости:
- полная
- Возраст:
- 50 лет
- Город:
- Кривой Рог
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/10549222/
Опыт работы
Менеджер з оптового продажу
с 03.2019 по 12.2023
(4 года 9 месяцев)
СТО Єврошина, Кривий Ріг (Автобізнес та автосервіс)
Функціональні обов'язки:
1. Обробка звернень від клієнтів з подальшим заключенням угод.
2. Робота в 1С:
- щоденне формування прайс-листа в 1С із залишками товару за складами, цінами та іншими критеріями
- оприбуткування товару
- переоцінка товару, переміщення товару між складами
- регулярна інвентаризація: щомісячні та сезонні.
- коригування залишків згідно з даними інвентаризації
- облік витрат за групами
3. Інше:
- формування декларацій (ТТН)
- здійснення розсилок прайсу внутрішнім клієнтам та на платформу для оптових продажів
На цьому місті роботи я опанувала нові навички в 1С, версія 8.3 (управлінський облік)
Продавець-консультант
с 04.2017 по 10.2018
(1 год 6 месяцев)
магазин «Фраєрок та Фіфочка», Кривий Ріг (Роздрібна торгівля)
Функціональні обов'язки:
- допродажна підготовка, викладення товару та оформлення вітринних зон
- відстеження залишків
- робота в торгівельному залі з покупцями: консультація щодо асортименту та акцій, допомога з вибором товару
На цьому місті роботи я здобула навички сучасного оформлення вітринних зон та викладання товару.
Продавець-консультант
с 01.2011 по 03.2016
(5 лет 2 месяца)
магазин подарунків «Вусале», Вугледар (Роздрібна торгівля)
Функціональні обов'язки:
- робота в торгівельному залі з покупцями: консультація щодо асортименту та допомога у виборі
- викладання товару по зонах
- контроль залишків та формування замовлень на поставку
Отримала творчі навички упакування товарів, працювала з новою для себе сферою: зелені рослини.
Бухгалтер оперативно-управлінського відділу АПК
с 09.2001 по 02.2009
(7 лет 5 месяцев)
ТОВ Хлібсервіс, Донецьк (Сільське господарство, агробізнес)
Функціональні обов'язки:
- розрахунок собівартості та ведення обліку сировини та готової продукції
- ведення заборгованості за контрагентами
- ведення транспортно-заготівельних витрат
- підготовка звітності для керівництва, щоденна здача управлінського балансу за своєю ділянкою
Це був новий та важливий напрямок діяльності, робота з досвідченими
колегами (корпорація SCM), опанувала нові знання в офісних програмах
Знания и навыки
- Висока працездатність
- Уважність
- Аналітичне мислення
- Контроль відвантажень
- Робота з клієнтами
Знание языков
- Украинский — выше среднего
- Немецкий — начинающий
Дополнительная информация
Більш детальне резюме за посиланням http://surl.li/shhjg
Знаходжусь в пошуку цікавої роботи для власного розвитку, набуття нових
знань та навичок. Люблю працювати в колективі, ціную взаємоввічливість та неконфліктність. З повагою ставлюсь до правил роботодавця. Виконую задачі з максимальною віддачею.
Похожие кандидаты
-
Офіс-менеджер
25000 грн, Кривой Рог -
Помічник керівника
Кривой Рог -
Продавець-консультант
15000 грн, Кривой Рог -
Продавець-консультант
Кривой Рог -
Офис-менеджер, кассир, оператор 1С
14000 грн, Кривой Рог -
Продавець-консультант
8000 грн, Кривой Рог