Тарас
3D artist
- Возраст:
- 30 лет
- Город проживания:
- Тернополь
- Готов работать:
- Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту, адрес и LinkedIn.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/10549454
Загруженный файл
Файл содержит еще 4 страницы.
Версия для быстрого просмотраЭто резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
• Щербик Тарас
• Телефон: [
• Електронна пошта: [
• Teлеграм: @Denetors
• Портфоліо https://www.artstation.com/denetor
Професійний огляд: Творчий та досвідчений фахівець, який поєднує навички розробника Unity (C#) та 3D Художника з більш ніж 2 роками практичного досвіду. Здатен до створення унікальних та захоплюючих ігор та мобільних додатків, об'єднуючи технічний і художній підходи.
Навички:
• Розробка Unity (C#):
◦ Мови програмування: C#.
◦ Розробка ігрового геймплею та взаємодії в Unity.
◦ Оптимізація алгоритмів для ефективної роботи ігрових сцен.
◦ Робота з Unity UI та анімації.
• 3D Художник:
◦ Створення та оптимізація 3D моделей за допомогою інструментів, таких як Blender, Maya та ZBrush.
◦ Робота з текстурами та матеріалами для досягнення реалістичного візуального ефекту Adobe Substance 3D Painter
◦ Анімація персонажів та об'єктів, включаючи ріггінг та скиннінг.
• Загальні:
◦ Розробка мобільних додатків для платформ iOS та Android.
◦ Знання технологій віртуальної реальності (VR) та доповненої реальності (AR).
◦ Співпраця в команді та підтримка творчого середовища.
Досвід роботи:
Розробник Unity, Фріланс, 09.2023 – 02.2024
• Розробка ігрового геймплею та механік для ігор на платформах iOS та Android.
• Взаємодія з дизайнерами гри та іншими розробниками для досягнення спільних цілей.
• Оптимізація ігрових сцен для досягнення високої продуктивності та низького використання ресурсів.
3D Художник по персонажам, Clantist Game Studio , 04.2023-09.2023
• Розробка високополігональних 3D моделей персонажів, для комп’ютерних ігор.
• Текстурування та створення матеріалів для досягнення оптимальної візуальної якості.
• Анімація персонажів та об'єктів з урахуванням обмежень до технічних завдань.
3D Художник, Фріланс, 09.2021-04.2023
• Розробка високополігональних 3D моделей персонажів, об'єктів та архітектури для мобільних ігор.
• Текстурування та створення матеріалів для досягнення оптимальної візуальної якості.
• Анімація персонажів та об'єктів з урахуванням обмежень мобільних платформ.
Освіта: Спеціаліст компютерно-інтегрованих технологій, Тернопільський Національний Університет Ім Івана Пулюя , 2015.
Зацікавлений у використанні своїх навичок та досвіду для розробки захоплюючих ігор та мобільних додатків. Готовий приєднатися до вашої команди та досягати нових висот. Дякую за увагу до мого резюме.
Проекти:
Початок форми
Похожие кандидаты
Motion designer
Удаленно, Одесса
Motion designer
Удаленно
Motion Designer
Удаленно, Киев
,
еще 3 города
3D, пром-, моушн-дизайнер
Удаленно, Днепр
Инженер-конструктор, 3D-моделер (Компас-3D, Solid Works)
18000 грн, Удаленно, Запорожье
Моушн-дизайнер
Удаленно, Киев, Одесса