Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/10568427/

Вчитель початкових класів

Рассматривает должности:
Вчитель початкових класів, Заступник директора школи
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Вчитель початкових класів

с 10.2018 по наст. время (6 лет 10 месяцев)
Освіта, наука

- Робота із класом загалом: створення колективу — команди в класі; робота з формуванням правил, їх фіксації та візуалізації узгоджених учнями демократичних правил; організація студентського самоврядування; залучення учнів до неформального позашкільного спілкування.
- Проведення свят у класі та школі.
- Академічна робота: планування й організація навчальної діяльності учнів; здійснення підбору матеріалів до уроку; підготовка та оформлення уроків в системі School Today; проведення заняття, допомога слабшим учням у засвоєнні матеріалу, робота індивідуально або з групами студентів; впровадження системи оцінювання і мотивації; складання разом з учнем індивідуального плану розвитку дитини; пошук шляхів розв'язання питань, залучення психолога, учня та за необхідності його батьків.
- Ведення тематичного, календарного та поурочного планування, класної документації, здійснення поточного контролю за успішністю учнів, подання адміністрації школи звітні дані.
- Якісний зворотній зв'язок з учнем та його батьками.
- Забезпечення рівня підготовки учнів, який відповідає вимогам державного освітнього стандарту початкової загальної освіти.
- Реалізація міждисциплінарних проєктів, проведення бінарних та інтегрованих уроків.
- Проєктна робота: забезпечення, організація та реалізація спільних учнівських проєктів за методикою EDUSCRUM.
- Участь в Олімпіадах з української мови, математики, природознавства, літературних та творчих конкурсах.
- Організаційні питання: організування робочого простору (робочі місця; індивідуальні речі; портфоліо кожного учня; розвиток відповідальності за свої вчинки та розуміння невідворотності дії правил та рівності всіх перед ними; організаційні обговорення з учнями в класі; зустріч дітей, ранкова бесіда; організація учнів щодо наведення ладу; прикрашання класу; організація привітання з днем народження учня.
- Виховання екологічної свідомості та екологічного ставлення до ресурсів учнів через проєктну діяльність, екскурсії, бесіди.
- Волонтерська робота та залучення дітей та батьків за різними напрямками.
- Обладнання класу та простору - втілення в життя цікавих ідей.
- Забезпечення безпеки та зміцнення здоров’я учнів.
- Постійна комунікація з батьками (щоденне спілкування та індивідуальні зустрічі за потребою).
- Звітність: звіт по кожному учню з усіх предметів в кінці кожної чверті в School Today; семестровий звіт в редакторі Canva; узагальнений звіт по роботі класу щоп’ятниці, на Стіні класу; особисті коментарі в School Today (1-2/тиждень).
- Ведення телеграм-каналу класу: цікаві моменти з шкільного життя дітей.
- Професійний розвиток: участь в семінарах, вебінарах, конференціях та інших формах професійного навчання; вивчення та впровадження нових педагогічних технологій та методик.
- Інноваційна діяльність: використання інтерактивної дошки, онлайн-платформ та навчальних додатків; застосування проєктного підходу та методів дослідницького навчання.
- Співпраця з колегами: обмін досвідом з колегами на шкільних та міжшкільних заходах.

Вчитель початкових класів

с 08.2014 по 10.2018 (4 года 2 месяца)
Спеціалізована школа #106, Київ (Освіта, наука)

- проведення уроків згідно з навчальним планом
- підготовка навчальних матеріалів, дидактичних засобів
- забезпечення засвоєння учнями основ базових дисциплін (читання, письмо, математика тощо)
- формування моральних, етичних та громадянських якостей учнів
- проведення виховних заходів та бесід різної тематики
- сприяння формуванню культури поведінки
- врахування індивідуальних особливостей учнів
- підтримка дітей з труднощами у навчанні
- робота з обдарованими учнями
- взаємодія з батьками, шкільним психологом
- спостереження за емоційним і психічним станом дітей
- ведення документації (журналу, планів, характеристик тощо)
- участь у педрадах, методоб’єднаннях, курсах підвищення кваліфікації
- участь у семінарах, тренінгах, курсах
- ознайомлення з новітніми педагогічними технологіями та методиками
- організація класного середовища: підтримка порядку, оформлення класу
- постійна взаємодія з батьками та адміністрацією школи
- співпраця з іншими вчителями та фахівцями
- організація екскурсій, свят, конкурсів, тематичних днів
- підготовка сценаріїв та репетиції з учнями.
- ведення портфоліо учня: збір та аналіз робіт учнів для відстеження динаміки розвитку; формування характеристик і звітів для психологічної служби та батьків
- інклюзивна освіта: адаптація матеріалу під потреби конкретних учнів; взаємодія зі спеціальними педагогами
- сприяння формуванню навичок особистої гігієни
- контроль за умовами в класі (освітлення, вологість, провітрювання).
- ведення сторінки/щоденника класу: оновлення інформації про події, досягнення, оголошення
- спілкування з батьками в цифровому форматі (сторінка класу, месенджери)
- сприяння адаптації першокласників: підготовка дітей до шкільного життя; проведення адаптаційних занять.

Вчитель початкових класів

с 08.2012 по 08.2014 (2 года)
СШ #245, Київ (Освіта, наука)

- проведення уроків згідно з навчальним планом
- підготовка навчальних матеріалів, дидактичних засобів
- забезпечення засвоєння учнями основ базових дисциплін (читання, письмо, математика тощо)
- формування моральних, етичних та громадянських якостей учнів
- проведення виховних заходів та бесід різної тематики
- сприяння формуванню культури поведінки
- врахування індивідуальних особливостей учнів
- підтримка дітей з труднощами у навчанні
- робота з обдарованими учнями
- взаємодія з батьками, шкільним психологом
- спостереження за емоційним і психічним станом дітей
- ведення документації (журналу, планів, характеристик тощо)
- участь у педрадах, методоб’єднаннях, курсах підвищення кваліфікації
- організація класного середовища: підтримка порядку, оформлення класу
- постійна взаємодія з батьками та адміністрацією школи
- співпраця з іншими вчителями та фахівцями
- сприяння адаптації першокласників: підготовка дітей до шкільного життя; проведення адаптаційних занять.

Образование

Київський університет імені Бориса Грінченка

Філологія українська, Київ
Высшее, с 2015 по 2017 (2 года)

Філолог-дослідник, викладач вищого навчального закладу

Київський університет імені Бориса Грінченка

Філологія українська, Київ
Неоконченное высшее, с 2012 по 2015 (3 года)

Бакалавр філології, вчитель української мови і літератури

Університетський коледж Київського університету імені Бориса Грінченка

Початкова освіта, Київ
Среднее специальное, с 2008 по 2012 (4 года)

Вчитель початкових класів та англійської мови в початкових класах

Знания и навыки

  • Зосередженість
  • Комунікабельність
  • Грамотна усна та письмова мова
  • Творчий підхід
  • Активність
  • Завзятість
  • Логічне мислення
  • Здатність до навчання
  • Дитяча психологія
  • Інтерактивний метод навчання
  • Планування навчально-виховної роботи
  • Креативність
  • Неконфліктність

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Английский — средний

Дополнительная информация

На робочому місці для мене важливими факторами є:
- Позитивна атмосфера в педагогічному колективі, підтримка та взаєморозуміння.
- Сучасна матеріально-технічна база (наявність дидактичних матеріалів, мультимедійної техніки).
- Можливість професійного розвитку.
- Адекватне педагогічне навантаження та розумне планування навчального процесу.
- Справедливе й конкурентне матеріальне забезпечення.
- Доступ до психологічної підтримки (у разі роботи з дітьми з ООП або в складних ситуаціях).
- Повага до педагогічної автономії й підтримка ініціативи з боку адміністрації.

Вважаю, що важливим показником в професійній діяльності є високий рівень успішності та адаптації учнів до наступних етапів навчання.

Професійні досягнення: неодноразове І місце учениці на шкільному конкурсі читці поезії Тараса Шевченка; І місце класу у шкільному конкурсі зі знання колядок.
Останнім важливим досягненням вважаю І місце моєї команди у VII Всеукраїнській олімпіаді креативності Destination Imagination у 2025 році (суспільний виклик) за підтримки Національного центру "Мала академія наук України".

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: