Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 28 марта 2024 Файл

Людмила

Кадровик

Возраст:
44 года
Город:
Ратно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Резюме від 21 березня 2024 р.
Фролова Людмила Іванівна
• Документознавець
• Спеціаліст архівного відділу
• Начальник служби по роботі з персоналом та документаційного забезпечення
Бажана заробітна плата 15 000 грн
Повна зайнятість.
Вік:44 роки
Місто:Ратне
Контактна інформація
Телефон:[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Ел. пошта:[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Досвід роботи
Начальник служби по роботі з персоналом та документаційного забезпечення
з 05.2005 по нині (18 років 10 місяців)
ТзОВ "Ратнівський молокозавод"
Освіта
Міжнародний університет "Україна"
Економіка підприємства, маркетолог, Луцьк
Повна вища освіта
Знання і навички
Створення та організація документообігу,
Контроль за організацією діловодства та станом зберігання документів з кадрових питань (особового складу), загально-виробничих питань.
Ведення обліку отриманої і відправленої кореспонденції, систематизація й зберігання документів поточного архіву.
Підготовка й здача до архіву документальних матеріалів.
Ведення кадрового обліку, своєчасного оформлення прийняття, переведення, переміщення і звільнення працівників згідно з трудовим законодавством, положеннями, інструкціями і наказами керівника підприємства, облік роботи особового складу, видавання довідок про теперішню і минулу трудову діяльність працівників, збереження і заповнення трудових книжок та ведення встановленої документації з кадрів.
Розроблення колективного договору, структури підприємства та штатного розпису, посадових інструкцій, номенклатури справ, положення про структурні підрозділи підприємства, правил внутрішнього трудового розпорядку.
Ведення табелю обліку робочого часу та графіків роботи (змінності) працівників підприємства.
Ведення військового обліку військовозобов’язаних і призовників на підприємстві.
Досвід роботи в програмах: податкової звітності «М.Е.DOC», програми «1С:Підприємство».
Особисті якості
Адаптивність, управління персоналом, управлінські навички, уміння аналізувати, самостійне прийняття рішень, відповідальність, комунікабельність.
Досягнення:
1. Провела оцінку ефективності системи управління персоналом;
2. розробила модель покращеної системи управління персоналом;
3. обгрунтувала необхідність змін в організаційній структурі підприємства, впровадила зміни;
4. забезпечувала комунікації з начальниками відділів, ключовими менеджерами з виробничих та організаційних питань;
5. навчала та розвивала ключовий персонал підприємства з питань управління персоналом і управління змінами;
6. Створила «з нуля» електронний документообіг, номенклатуру справ, архів підприємства.
Додаткова інформація
Досвідчений користувач ПК, працюю з усіма видами офісної техніки.
Вільно володію українською, російською мовами, рівень знання англійської мови - Elementary.
Посвідчення водія категорії В з 2017 року.
Хобі
Поезія, живопис, подорожі.

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: