- Файл
Олена
Юрист
- Возраст:
- 34 года
- Город проживания:
- Житомир
- Готов работать:
- Житомир, Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/10586624/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Лєвєнцова Олена Василівна
Місто: Житомир,
Тел: [
E-mail: [
ДОСВІД РОБОТИ
1. Регіональний центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Житомирській області
* головний спеціаліст відділу організації надання безоплатної вторинної правової допомоги (01.03.2018-31.10.2018):
- здійснення чергувань, згідно з графіком цілодобового чергування;
- приймання вхідних телефонних дзвінків, що надходять на лінії системи безоплатної вторинної правової допомоги;
- здійснення реєстрації, повідомлень про осіб: до яких застосовано адміністративний арешт/адміністративне затримання; затриманих за підозрою у вчиненні злочину; осіб стосовно яких обрано запобіжний захід у вигляді тримання під вартою;
- здійснення реєстрації постанов/ухвал щодо залучення захисника за призначенням; для проведення окремої процесуальної дії; у кримінальних провадження щодо продовження, зміни або припинення застосування примусових заходів медичного характеру; у разі вирішення судом питань під час виконання вироків відповідно до статті 537 КПК України;
- видача від імені Регіонального центру доручень черговим адвокатам для надання безоплатної вторинної правової допомоги суб’єктам відповідного права на неї;
- підготовка довідкових, інформаційних, аналітичних, звітних та інших матеріалів.
* головний спеціаліст відділу фінансів, контрактно-договірної роботи та бухгалтерського обліку Регіонального центру (01.11.2018-28.02.2019):
- ведення обліку контрактів/договорів;
- підготовка заявок про внесення змін до відомостей Реєстру адвокатів, які надають безоплатну вторинну правову допомогу;
- організація роботи щодо прийняття, реєстрації, перевірки документів від адвокатів, правильності оформлення актів і нарахувань згідно з поданими розрахунками з відповідними додатками на виплату винагороди та відшкодування витрат адвокатам;
- збирання за встановленою формою статистичних даних з питань, що належать до компетенції відділу, та передача їх до відділу підтримки та розвитку інфраструктури Регіонального центру для узагальнення;
- забезпечення зберігання, оформлення та передачі до архіву опрацьованих актів надання безоплатної вторинної правової допомоги.
* головний спеціаліст відділу забезпечення якості правової допомоги та підвищення кваліфікації її надавачів (01.03.2019 – 31.05.2021):
- забезпечення організації підвищення кваліфікації адвокатів, які надають безоплатну вторинну правову допомогу, та працівників підпорядкованих регіональному центру місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги, які надають безоплатну правову допомогу;
- надання консультаційно-методичної допомоги адвокатам, які надають безоплатну вторинну правову допомогу, щодо дотримання стандартів якості надання правової допомоги;
- приймання від адвокатів, які надають БВПД, актів надання безоплатної вторинної правової допомоги з відповідними додатками, здійснення перевірки їх комплектності та наявності підтверджуючих документів, правильності розрахунку розміру винагороди та відшкодування витрат адвокатів, які надають безоплатну вторинну правову допомогу.
* головний спеціаліст відділу фінансів, бухгалтерського обліку та звітності Регіонального центру (01.06.2021 – 07.09.2021):
- забезпечення укладання, припинення дії контрактів/договорів внесення змін до них з адвокатами, які надають безоплатну вторинну правову допомогу;
- забезпечення дотримання механізму оплати послуг та відшкодування витрат адвокатів, які надають безоплатну вторинну правову допомогу;
- опрацювання актів надання безоплатної вторинної правової допомоги з відповідними додатками, візування їх та подання на затвердження директору центру;
* головний юрист відділу забезпечення якості правової допомоги та підвищення кваліфікації її надавачів (08.09.2021 – 31.01.2022):
- забезпечення організації підвищення кваліфікації адвокатів, які надають безоплатну вторинну правову допомогу;
- узагальнення та поширення кращих практик адвокатської діяльності та прикладів успішного захисту;
- надання місцевим центрам консультаційно-методичної допомоги з питань, пов’язаних з наданням безоплатної первинної допомоги;
- приймання від адвокатів, які надають БВПД, актів надання безоплатної вторинної правової допомоги з відповідними додатками, здійснення перевірки їх комплектності та наявності підтверджуючих документів, правильності розрахунку розміру винагороди та відшкодування витрат адвокатів, які надають безоплатну вторинну правову допомогу;
- здійснення анонімного анкетування суб’єктів права на безоплатну вторинну правову допомогу та адвокатів, які надають таку допомогу.
* помічник юриста відділу забезпечення якості правової допомоги та підвищення кваліфікації її надавачів Регіонального центру (01.02.2022 – 30.06.2022):
* головний юрист відділу забезпечення якості правової допомоги та підвищення кваліфікації її надавачів Регіонального центру (01.07.2022 – 20.11.2022):
* помічник юриста відділу організації надання та забезпечення якості правової допомоги, підвищення кваліфікації її надавачів Регіонального центру (21.11.2022 – по теперішній час):
- приймання від адвокатів актів надання безоплатної вторинної правової допомоги з відповідними додатками, здійснення перевірки їх комплектності та наявності підтверджуючих документів, правильності розрахунку розміру винагороди та відшкодування витрат адвокатів, які надають БВПД, у разі необхідності спільно з адвокатами приведення їх у відповідність до встановлених вимог, та подальша передача актів у відділ фінансів, бухгалтерського обліку та звітності;
- підтримання партнерських стосунків з адвокатами, які надають безоплатну вторинну правову допомогу, дотримання принципу незалежності та конфіденційності адвокатської діяльності;
- оформлення та передача до архіву опрацьованих актів надання безоплатної вторинної допомоги;
- здійснення перевірки достовірності наданої адвокатами інформації у відповідних актах і додатках до них;
- комунікація з адвокатами системи БВПД та надання методичних рекомендацій щодо подачі звітності та правильності розрахунку розміру винагороди та відшкодування витрат адвокатів пов’язаних з наданням БВПД;
- підготовка звітності з питань, що віднесені до компетенції відділу.
ЗАОХОЧЕННЯ, ДЕРЖАВНІ НАГОРОДИ (ВІДЗНАКИ):
• Подяка Регіонального центру з надання БВПД у Житомирській області;
• Почесна грамота Житомирської обласної державної адміністрації;
• Подяка Координаційного центру;
• Почесна грамота Міністерства юстиції України.
ОСВІТА
1. ТОВ Вищий навчальний заклад «Університет сучасних знань»:
* спеціальність «Правознавство», кваліфікація (Бакалавр з права).
ВОЛОДІННЯ МОВАМИ
• Українська, російська,
-Англійська — початковий рівень.
ОСОБИСТІ ЯКОСТІ:
*Комунікабельність, чесність, відповідальність, уважність до деталей, пунктуальність, ввічливість, сумлінність, стресостійкість.
Похожие кандидаты
-
Помічник юриста, медіатор
Удаленно -
Legal Adviser, Project Manager (Contracts, M&A, Investment Projects)
160000 грн, Другие страны, Удаленно -
Юрист
Удаленно -
Адвокат, юрист
Житомир, Киев, Удаленно -
Керівник юридичного відділу
Львов, Удаленно -
Юрист
Удаленно