- Файл
Сергей
Координатор, завхоз, инженер по охране труда, административный менеджер (отель, фитнес-центр)
- Возраст:
- 44 года
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/10588307/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Координатор, адміністративний менеджер, завхоз, інженер по охороні праці (рекрутинг і підбір персоналу)
СК Сервис Групп, Київ (Готельно-ресторанний бізнес, Апартаменти, Спортивно-футбольний комплекс), з 09.2021 по 04.2023 (1 рік 7 місяців)
-зустріч гостей, -реєстрація гостей
-заповнення звітних документів, – сервіс з бронювання, -клининг (прибирання), -кетринг (організація і проведення харчування), -організації та проведення корпоративів,
інші обов’язки, згідно стандартів….
Забезпечення життєдіяльності об’єкту: організації та проведення поточних/капітальних ремонтів; взаємодії з підрядними будівельними компанями; контроль виконання ремонтно-будівельних робіт компанями підрядниками; закупівля будматеріалів в будівельних маркетах; списання матеріалів та матеріальних цінностей; співпраця з комунальними службами; проведення дрібного ремонту; організація і проведення закупівель, забезпечення і ведення господарської діяльності…
-Контроль за додержанням вимог охорони праці.
-Контроль за забезпеченням інструкціями з охорони праці всіх працівників.
-Контроль за виконання планів заходів з охорони праці, наказів, приписів служб державного і відомчого контролю.
-Проведення первинного інструктажу з питань охорони праці
-Контроль за проведенням повторних, позапланових та цільових інструктажів з питань охорони праці
-Участь в перевірці знань з питань охорони праці працівників підприємства.
-Перегляд і участь в розробці інструкцій з охорони праці.
-Нагляд за оснащення засобами пожежогасіння, сигналізації підпорядкованої території, приміщень.
-Участь в нагляді за справний та безпечний стан будівель, споруд, обладнання.
-Нагляд за належний стан санітарно–побутових приміщень і місць загального користування в відповідності з вимогами охорони праці.
-Погожування дозволів (наряди–допуски) на безпечне виконання робіт підвищеної небезпеки
Організація маркетингових кампаній керівництво сервісним центром (контакт центом): налагодження довгострокових стосунків та співпраці з клієнтами, партнерами, підрядниками розробка Програм Лояльності, робота над аналізом даних по компанії, співпраця із підрядниками, моніторинг роботи конкурентів, аналіз конкурентного середовища, співпраця із підрядниками у проведенні Рекламних Кампаній, оформлення ліцензій, підбір та організація навчання кадрів , Управління персоналом, планування ресурсів, контроль виконання та координація процесів, підвищення якості обслуговування; взаємодія з внутрішніми структурними підрозділами та підрядниками: вирішення конфліктних ситуацій; розробка/доробка методик, регламентів роботи служби; Бюджетування та облік використовуваних матеріалів та техніки спрямування; Вибудовування 1, 2, 3 ліній підтримки користувачів; взаємодія із внутрішніми замовниками, усунення системних проблем; Комунікація та координація з підрозділами компаній для усунення системних проблем-Операційна діяльність, моніторинг завдань та їх реалізація відповідно до затверджених планів та цілей
Начальник склада- комплекса (заведующий), руководитель- координатор по логистики и перевозкам
РСП (Промышленность и Производство)
апрель 2019 — по настоящее время
-Управление складскими процессами;
-Обеспечение выполнения плановых показателей складской логистики;
-Оптимизация и контроль системы хранения, координация процессов на складе;
-Складской учет;
-Инвентаризация склада
-Аккуратность и внимательность высшего уровня
Инженер по охране труда
ТОВ Трейдфилд Украина (АПК (Агропромышленный комплекс))
июль 2013 — по настоящее время
-Подготовка разрешительной документации
-Организация работы по вопросам охраны труда и пожарной безопасности
-Обеспечение получения разрешительной документации
-Контроль за соблюдением норм и правил работниками и должностными лицами в структурных подразделениях
-Проведение инструктажей и ведение документации
-Коммуникация с инспектирующими и контролирующими органами;
-Предоставление отчетности по установленным формам в органы статистики, контролирующие органы
-Преподавательская деятельность (курсы, семинары, тренинги...)
Здійснював контроль за дотриманням у підрозділах чинного законодавства, інструкцій, правил та норм з охорони навколишнього середовища та техніки безпеки. Розробляв проекти планів проведення заходів щодо охорони навколишнього природного середовища та техніки безпеки та проводив їх узгодження, контролював їх виконання…
Начальник отдела кадров, рекрутинг и подбор персонала
Международная лига Украинских инвалидов (Негосударственные организации / NGO)
май 2008 — декабрь 2012
-Контроль и подбор полного цикла работы рекрутинга (от получения заявки на подбор до заключения оффера); -проведение собеседований с потенциальными кандидатами; -Формирование кадрового резерва; -Планирование бюджета HR- департамента; -внедрения внутренних процессов в компании; -описания политики компании; -формирования и описания корпоративной культуры компании; -организации и координации отдела рекрутинга, отдела кадров; -разработка программ онбординга и адаптации для новых сотрудников; -формирования кадрового резерва; -разрабатывал и описывал должностные инструкции сотрудников компании
Додаткова інформація:
Контактная информация: [
Личные качества-
Активность. Ответственность. Стресоустойчивость. Способность к самосовершенствованию, быстрой переориентации. Умение работать в команде. Коммуникабельность, чувство такта, честность, порядочность, настойчивость.
Свободно владею украинским, русским языками. Работа с компьютером на уверенном уровне пользователя (Word, Excel), офисная техника. Владею организаторскими способностями, дисциплинированный, уравновешенный, ответственный. Не курю. Возможные командировки.
Компьютерные навыки
Работа с WINDOWS, MS Office ( высокий уровень знания Excel), INTERNET, 1.С 7.7., офисная техника, Power Point, Access, MS Outlook,
Internet Explorer, Netscape Communicator, офисные программы, 1.С.8.2.-Кадры, Предприятия, Склад
Монтажные программы
Водительское удостоверение категория – В
Образование: КНУКиМ- документоведение и информационная деятельность, 2000, менежмент управління і інформаційної діяльності органів державного управління
Университет економики и права КРОК
2013, Управления персоналом, охрана труда, экология
Удостоверение по охране труда - 2023
Владение языками:
Английский (базовый)
Польский (средний)
Русский (свободно)
Украинский (свободно)
Другие резюме этого кандидата
Киев, Удаленно
- Керівник з закупівель, маркетингу, логистики, охорона праці, персонал, Спец Комплект Групп, 3 года 7 месяцев
Киев
Клименко Сергей Можливість переїзду: Телефон (и): , , E-mail: Керівник з реалізації проектів, операційний менеджер з закупівель, збуту, склад - $1 000 Досвід роботи Операційний керівник з закупівель...
- PRO
Киев, Удаленно
Высшее образование · Полная занятость, неполная занятость
- Конференц менеджер, арт-директор, руководитель проектов (ивент), СВ Сервис, 4 года
- Арт-директор, Руководитель проектов, Бренд-менеджер, Группа компаний СВ, 5 лет 3 месяца
Киев
Клименко Сергей — предпочитаемый способ связи Желаемая должность и зарплата Специалист административно-хозяйственного отдела, склада, управляющий делами, менеджер- руководитель проектов, снабжение...
Похожие кандидаты
-
Адміністратор
25000 грн, Киев, Удаленно -
Менеджер по роботі з клієнтами (B2B, супровід існуючих клієнтів, адміністрування, E-commerce)
32000 грн, Киев -
Менеджер господарської діяльності
Киев -
Адміністратор
22000 грн, Киев -
Адміністратор
30000 грн, Киев -
Адміністратор
Киев