Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 17 апреля 2024 Файл

Яна

Фахівець з документообігу

Возраст:
33 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

​ Гамага Яна Юріївна
Дата народження: 24 грудня 1990 (33 роки)
Місто: Київ, Солом’янський р-н.
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Сімейне положення: заміжня, донька ( 7 років)

​ Професійно орієнтований фахівець з документообігу з більш ніж двома роками досвіду в ефективному управлінні вхідною та вихідною документацією. Забезпечую точне та вчасне виконання завдань з прийому, обробки, класифікації та зберігання документів. Маю глибокі знання внутрішніх процедур та вимог щодо документообігу, а також вміння ефективно взаємодіяти з внутрішніми та зовнішніми стейкхолдерами для забезпечення потреб бізнесу.
​ Досвід роботи
Фахівець з документообігу комерційного відділу ТОВ «ДТ НЕТВОРК»( Sporbank)
з 07.2023 по 04.2024
• Повний супровід договорів з потенційними партнерами проекту (оформлення договорів та додаткових угод, передача на перевірку до відповідних підрозділів, контроль за своєчасним підписанням);
• Ведення повного документообігу
• Зведення щомісячних звірок в програмі PowerBI;
• підготовка актів-звірок та узгодження їх з партнерами проекту, контроль їх підписання;
• Контроль за здійснення оплат з боку проекту та контроль за дійсненням оплат партнерами проекту. та погодження рахунків.
Менеджер з адміністративної діяльності ТОВ «ДТ НЕТВОРК» (Sporbank)
з 01.2022 по 06.2023
• Забезпечення стабільного функціонування офісу;
• прийом та контроль вхідної-вихідної кореспонденції, кур'єрські доставки, ведення загального діловодства;
• контроль за наявністю в офісі всіх необхідних матеріалів (канцтовари, папір, вода, продукти для прийому гостей, господарчі товари та ін.);
• Управляти бюджетом витрат на офіс (планування, контроль та звітність)
• Контролювати своєчасність оплат та взаєморозрахунків з постачальниками;
• Допомога відділу кадрів з працевлаштуванням нових працівників;
• Допомагати HR-менеджеру в організації корпоративних заходів та корпоративних комунікаціях.
Менеджер інтернет-магазину «Emanuele Gelmetti»
з 12.2014 по 04.2020
• Взаємодія з клієнтами, прийом замовлень, консультація, мотивація до здійснення купівлі/замовлення, підтримання зворотнього зв’язку.
• Проведення аналізу попиту на наявні товарні позиції.
• Координація діяльності інших працівників для вирішення певних завдань (координація роботи кур’єрської служби та служби програмного забезпечення).
• Прийняття комерційних та управлінських рішень для ефективності роботи інтернет-магазину, головний орієнтир – задоволення попиту та потреб клієнтів.
• Забезпечення безперервного функціонування онлайн-магазину, без збоїв в роботі.
• Складання плану діяльності інтернет-магазину, виявлення мір необхідних для підвищення ефективності роботи.
• Складання звітів за різні періоди функціонування інтернет-магазину.
​ Спеціаліст І категорії Департаменту по питанням праці та соціального захисту населення
з 07.2012 по 09.2014
• Обробка персональних даних;
• прийом відвідувачів і обробка їх заяв;
• координація та моніторинг в сфері надання державної допомоги населенню;
• координація виплат субсидій на житлово-комунальні послуги;
• призначення компенсацій та ін. соціаль них виплат, а також контроль за їх вчасною виплатою;
• ведення службового документообігу, підготовка проектів відповідей на звернення організацій та громадян.

Освіта: з 09.2007 по 05.2012 Луганський Національний Університет імені Тараса Шевченко, Історичний, "Соціальний працівник"(магістр).
​ Додаткова освіта: 2011-2012 – Новопсковський професійний ліцей, оператор комп’ютерного набору; 2013-2014 – Курси англійської мови.
​ Основні компетенції: навички роботи з документами; знання законодавства та внутрішніх процедур; уважність до деталей; організаційні здібності.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: