Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 12 мая 2024 Файл

Ольга

Менеджер з продажу

Возраст:
30 лет
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Поліщук Ольга Миколаївна
Бажана посада: Менеджер з продажу, менеджер із закупівель, менеджер з розвитку бізнесу
Тип зайнятості: Повна зайнятість
Вік: 30 років
Місто Київ
Контактна інформація: Моб.тел [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Email: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Ціль: Отримання посади - менеджер з продажу, менеджер з закупівель, менеджер з розвитку бізнесу
Освіта - Запорізький Національний Технічний Університет
Спеціальність: Філолог
Кваліфікація: спеціаліст
Досвід роботи:
01.02.2016 – 14.02.2018 – «ТОВ Бізнес Візит» – агент організації обслуговування авіаперевезень
28.02.2018 – 14.02.2022 – «ТОВ Антеги» – керівник відділу продажів
16.02.2022 – ФОП
Досвід роботи:
- Досвід роботи у продажу 6 років
- Робота з Китаєм, аналітика, пошук товару, супровід логістики, розміщення товару на українських маркеплейсах Rozetka, Prom, продаж товару
- Пошук, формування та аналіз товарів для збільшення асортименту
- Забезпечення максимальної конкурентоспроможності цін та умов на продукцію, що закуповується.
- Ведення переговорів із ключовими постачальниками, укладання та контроль виконання поставок
- Робота із соціальними мережами
- Створення, розвиток та просування магазинів у Instagram, FB
- Створення контенту
- Повний ланцюжок роботи з Новою Поштою
- Знання 1С, CRM, Word, Eхсel
- Робота з адмініструванням сайту компанії
- Робота з Amazon - створення та управління магазином

Обов'язки:
- Управління відділом, відстеження ключових показників
- уточнення строків поставок та умов оплати;
- формування бюджету витрат на закупівлю;
- складання замовлень постачальникам; обробка заявок, формування коректного плану закупівель
- відстеження виконання замовлення (переговори із постачальниками);
- контроль виконання зобов'язань перед постачальниками;
- контроль стану запасів на складі.
Професійні навички:
- Глибоке розуміння процесів управління ланцюгами постачання
- Управління циклом продажів
- Вміння вибудовувати комунікації
- Вміння вести переговори та укладати вигідні договори.
- Знання англійської мови на рівні B
- Володіння інструментами аналітики та прогнозування.
- Досвід роботи в крос-функціональних командах та управління проектами.
Особисті якості:
- Аналітичний склад розуму.
- відповідальність та увага до деталей.
- Здатність до швидкого навчання та адаптації.
- Вміння працювати в умовах багатозадачності та стислих термінів.
- Спрямованість на результат
- Відмінні комунікаційні навички.
Мови: Українська, російська – вільно
Англійська – В1
Іспанська – А1

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: