- Файл
Стас
Unity 3D-програміст
- Рассматривает должности:
- Unity 3D-програміст, Контент-менеджер, Менеджер підтримки користувачів, Менеджер з продажу, Менеджер роботи з клієнтами, Менеджер з генерації лідів
- Возраст:
- 26 лет
- Город проживания:
- Львов
- Готов работать:
- Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/10625079/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
TRAINEE UNITY DEVELOPER
SUMARY
Enthusiastic and motivated individual with 6 months of hands-on experience in game
development. Familiar with C# programming language and with Unity's interface, scripting,
and asset integration. Eager to contribute creativity and technical support to innovative
game development initiatives. Interested in further development of my skills in Unity and C#
as well as working in team/or solo to get more knowledge and practice. I look forward to
joining the team, applying my knowledge and doing my best.
CONTACT EXPERIENCE
Email: [
Self Learning
Telegram: @dark_cyan_point
December 2023 - Present
SKILLS Completed the basic course "Junior
C# Programmer: Create with Code" for Unity.
Unity Editor I was working on personal projects during my
Microsoft Office self-education process.
Communication Familiar with the Unity Editor interface,
Problem Solving including Scene view, Game view, Hierarchy,
Self learning Inspector, and Project window.
Basic understanding of C# programming
EDUCATION language, including variables, data types,
control structures (if statements, loops),
Medical College of Danylo Halytsky functions/methods, classes, and object-
Lviv National Medical University oriented programming principles.
Sep 2016 – Jun 2019 Understanding of fundamental game
NULP “Applied Physics” development concepts such as game loops,
game states, collision detection, physics
Sep 2019 – Dec 2021
simulation, and game object management.
LANGUAGES Ability to design and implement user
interfaces using Unity's UI system, including
English - Intermediate canvas, buttons, text elements, and layout
Ukrainian - Native components.
Skills in debugging code, identifying and fixing
common errors and issues, and optimizing
performance to ensure smooth gameplay
experience.
Похожие кандидаты
-
Unity 3D програміст
Удаленно -
Fullstack-розробник
Удаленно -
Unity developer
Удаленно, Ровно -
Fullstack Developer
Удаленно -
Front-end programmer
Удаленно -
Front-end програміст, FullStack
Удаленно