Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Наталя

Бухгалтер

Рассматривает должности:
Бухгалтер, Менеджер з продажу, Оператор контакт-центру, Бухгалтер з первинної документації, Головний бухгалтер, Бухгалтер з заробітної плати, Економіст, Тім лід
Возраст:
42 года
Город:
Ивано-Франковск

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Бухгалтер

с 10.2014 по 01.2018 (3 года 3 месяца)
ЗПП "Неон", Запоріжжя (Машинобудування)

1. Ведення обліку товарів та готової продукції
(прибуткові/видаткові накладні, списання, реалізація)
Реєстрація та облік усіх надходжень товарів і продукції за первинними документами (накладні, акти, договори).
Оперативне оформлення видаткових накладних при відвантаженні клієнтам, підготовка супровідної документації.
Списання продукції на виробництво, утилізацію або інші потреби згідно з внутрішніми нормативами.
Фіксація реалізації з урахуванням податкових зобов’язань, відображення доходів у системі обліку.
Систематичний контроль залишків на складах, недопущення негативних залишків або втрат.
Співпраця з логістами, менеджерами з продажу та виробництвом для синхронізації даних.

2. Підготовка та аналіз інвентаризації
Ініціація інвентаризації на регулярній основі або за розпорядженням керівництва.
Ведення обліку інвентаризаційних списків, участь у створенні інвентаризаційних комісій.
Контроль за правильністю фактичного перерахунку товарів, сировини, МШП, ОС.
Виявлення причин розбіжностей між обліковими та фактичними залишками.
Формування аналітичних звітів з результатами перевірки, надання пропозицій з оптимізації складу.
Коригування даних у системі обліку після інвентаризації згідно з актами.

3. Нарахування заробітної плати
(до 80 осіб персоналу)
Обробка табелів, змінних графіків, лікарняних, відряджень, простоїв — розрахунок заробітної плати на основі відпрацьованого часу.
Нарахування премій, надбавок, компенсацій, допомоги згідно з внутрішніми політиками.
Формування відомостей на виплату через банк та в готівковій формі.
Ведення обліку по кадрам: прийом, звільнення, переведення, зміна умов праці.
Складання звітів для ФСС, податкової служби, органів статистики.
Консультування працівників щодо їхніх нарахувань, відпусток, соціальних гарантій.

4. Звірки з постачальниками та контроль заборгованості
Ведення детального обліку розрахунків із постачальниками та покупцями, моніторинг взаєморозрахунків у реальному часі.
Своєчасне проведення актів звіряння, вирішення розбіжностей у документах.
Контроль простроченої заборгованості: автоматичні нагадування, листування, претензії.
Спільна робота з фінансовим та юридичним відділом у випадках судових спорів або реструктуризації боргу.
Надання керівництву оновлених даних про дебіторсько-кредиторську ситуацію для прийняття рішень.
Підтримання прозорості фінансових потоків і зниження ризику фінансових втрат.

Бухгалтер

с 02.2011 по 05.2012 (1 год 3 месяца)
ФОП "Пакета А.Н.", Запоріжжя (Роздрібна торгівля)

Ведення ФОП (фізичної особи-підприємця)
Постановка на облік та супровід діяльності ФОП згідно з чинним законодавством (єдиний податок, загальна система).
Ведення обліку доходів та витрат відповідно до обраної системи оподаткування:
Запис усіх грошових надходжень у Книгу обліку доходів (або доходів і витрат);
Контроль касових операцій, дотримання лімітів готівки.
Формування платіжних доручень та оплата податків (ЄСВ, єдиний податок, ПДФО, військовий збір — залежно від групи).
Реєстрація та облік господарських операцій: договори, акти, рахунки, накладні.
Робота з контрагентами: виставлення рахунків, контроль оплат, надання первинних документів.
Консультування підприємця з податкових, фінансових та правових питань.
Формування звітності
Складання та подання обов’язкової звітності:
Звіт по єдиному податку (щоквартально або щорічно);
Звіт з ЄСВ;
Декларація про майновий стан і доходи (для загальної системи або за вимогою);
Форма 1ДФ (у разі наявності найманих працівників або нарахування доходів фізособам);
Звітність до Пенсійного фонду, Фонду соцстрахування тощо.
Подання звітів через електронні сервіси (Medoc, Соната, Taxer, кабінет платника податків).
Контроль термінів подання та оплати — забезпечення своєчасності зобов’язань перед бюджетом.
Підготовка до перевірок ДПС, відповідь на запити, подання пояснень.
Формування аналітичної звітності для самого підприємця: прибутковість, витрати, прогнози податків.

Бухгалтер

с 05.2003 по 03.2006 (2 года 10 месяцев)
ТОВ "Квiтень", Запоріжжя (Роздрібна торгівля)

1. Ведення обліку товарів та готової продукції
(прибуткові та видаткові накладні, списання, реалізація)
Здійснення повного циклу обліку руху товарно-матеріальних цінностей на підприємстві, що включає:
Оформлення прибуткових накладних на підставі первинних документів (договір, рахунок, ТТН), внесення інформації про надходження товарів/продукції в облікову систему;
Формування видаткових накладних при реалізації продукції клієнтам або внутрішньому переміщенні;
Документальне оформлення списань, у тому числі з причини псування, втрати, закінчення терміну придатності або для виробничих потреб;
Ведення обліку реалізації: відображення продажів, підготовка супровідних документів, облік ПДВ;
Контроль залишків товарів та продукції на складах;
Узгодження інформації між бухгалтерськими, управлінськими та складськими обліками.

2. Підготовка та аналіз інвентаризації
Організація та участь у проведенні інвентаризацій для контролю фактичної наявності товарів і матеріальних цінностей:
Підготовка інвентаризаційних відомостей, наказів та розпорядчих документів;
Забезпечення фізичного перерахунку товарів, сировини, готової продукції та основних засобів;
Аналіз результатів інвентаризації, виявлення надлишків, нестач, псування;
Формування відповідних актів (ІНВ-1, ІНВ-3, ІНВ-19 тощо);
Ініціювання службових розслідувань у випадку виявлення суттєвих розбіжностей;
Внесення результатів в облікову систему, контроль коректного відображення інвентаризації в бухгалтерському обліку.

3. Нарахування заробітної плати
(до 80 найманих осіб)
Повний супровід процесу нарахування заробітної плати працівникам підприємства:
Ведення табелів обліку робочого часу, підстав для преміювання, лікарняних, відпусток;
Розрахунок основної та додаткової заробітної плати, нарахування податків (ПДФО, ЄСВ, ВЗ);
Формування платіжних відомостей, реєстрів на оплату в банківські системи;
Облік утримань (аліменти, виконавчі листи тощо);
Своєчасне подання звітності до податкових органів (1ДФ, ЄСВ, ПФУ тощо);
Конфіденційна обробка персональних даних згідно з вимогами законодавства.

4. Проведення звірок з постачальниками, контроль дебіторської та кредиторської заборгованості
Забезпечення точності взаєморозрахунків з контрагентами:
Регулярне проведення звірок розрахунків з постачальниками і покупцями;
Аналіз залишків дебіторської та кредиторської заборгованості, складання актів звірки;
Контроль термінів оплати згідно з умовами договорів;
Ведення претензійної роботи у разі виявлення невідповідностей;
Надання актуальної інформації для фінансового планування та звітності;
Робота з простроченою заборгованістю, ініціація досудових процедур у разі потреби.

Образование

ЗНУ

Економіка та фінанси, Запоріжжя
Высшее, с 2002 по 2006 (4 года)

Економіст, бухгалтер, фінансист

Знания и навыки

  • Стресостійкість
  • 1С:Бухгалтерія
  • MS Excel
  • BAS Бухгалтерія
  • Користувач 1С
  • M.E.Doc
  • Клієнт-Банк
  • 1С УТП

Знание языков

Английский — выше среднего

Дополнительная информация

ВІДГУКИ https://eventhes.com/220

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: