Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Наталія

Уповноважена особа з публічних закупівель

Возраст:
47 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Файл содержит еще 1 страницу.

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Наталія ДЕМ’ЯНОВА
Дата народження: 21.11.1977 р.,
телефон: моб. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»),
e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Освіта: ДДТУ економіка підприємства, онлайн навчання з питань публічних закупівель (курси Prometheus)

Особисті якості: лідерство, відповідальність, комунікабельність, врівноваженість, рішучість, винахідливість, оптимізм, стратегічне мислення, здатність до самостійного ухвалення рішень.
Бажаний рівень
Досвід роботи:

02.04.2025 - Філія «Центральна станція зв’язку» АТ «Укрзалізниця»
Посада: Провідний фахівець з публічних закупівель (уповноважена особа).
• Керування плануванням та виконанням закупівель, взаємодіяти з внутрішнім замовником і дотичними підрозділами, брати участь у переговорах, кваліфіковано інтерпретувати та застосовувати нормативно-правові акти, представляти обґрунтовану інформацію про закупівлю.
• Організовувати та проводити закупівлі, і бути залученим у процесах, що відноситься у рамках закупівлі, у строки та без порушень, включаючи розробку тендерної документації та внесення до неї змін при необхідності, формувати обґрунтовані недискримінаційні вимоги до учасників та предметів закупівель, проводити закупівельні процедури відповідно до законодавства, , оприлюднювати інформацію, розглядати пропозиції учасників, надавати роз’яснення на вимоги, скарги, представляти інтереси підприємства в АМКУ.
• Проводити аналіз діяльності та звітувати про закупівлі, оцінювати їх результативність, планувати та ідентифікувати ризики закупівель, пропонуючи шляхи їх зменшення.
• Виконувати функції уповноваженої особи з організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель/закупівель у відповідності до законодавства України про публічні закупівлі.
• Взаємодіяти з контролюючими органами, готувати відповіді на запити, постійно відслідковувати зміни в законодавстві сфери закупівель.
06.2024-01.04.2025 Державне підприємство Міністерство оборони України
«ОБОРОНАВТОРЕМСЕРВІС»
Посада: економіст, Фахівець з публічних закупівель (уповноважена особа), учасник закупівель.
Уповноважена особа:
• ведення публічних закупівель у секторі закупівель
• складання та супутня робота з договорами по закупівлях
• робота з електронним каталогом товарів
• робота з розроблення технічної документації по закупівлях
• заповнення та реєстрація договорів
• формування річного плану та змін до нього
• підготовка відповідей на запити правоохоронних органів або інших державних органівпогодження договорів
• складання внутрішніх розпорядчих документі
• Моніторинг постачальників по усім регіонам країни

Учасник закупівель:
• моніторинг ринку державних та комерційних торгів;
• пошук державних та комерційних закупівель;
• підготовка документів для участі в тендерах з використанням системи ProZorro

Економіст:
• Розрахунок з орендаторами та взаємодія з постачальниками послуг;
• Розрахунок комунальних послуг;
• Розрахунок з суборендарями;
• Контроль за виконанням умов закріплених у договорах;
• Проведення звірок з контрагентами.

2021р-05.2024 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "КАМ'ЯНСЬКА ТЕПЛОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ"
Посада Фахівець з публічних закупівель (уповноважена особа), учасник закупівель.
Уповноважена особа:
• ведення публічних закупівель у секторі закупівель
• складання та супутня робота з договорами по закупівлях
• робота з електронним каталогом товарів
• моніторинг процедур закупівлі
• робота з розроблення технічної документації по закупівлях
• заповнення та реєстрація договорів
• формування річного плану та змін до нього
• підготовка відповідей на запити правоохоронних органів або інших державних органівпогодження договорів
• підготовка документів для участі в тендерах з використанням системи ProZorro
• складання внутрішніх розпорядчих документі

Учасник закупівель:
• моніторинг ринку державних та комерційних торгів;
• пошук державних та комерційних закупівель;
• оперативна підготовка пакету документів згідно з вимогами ТД;
• безпосередня участь у торгах;
• підготовка та подання тендерних (комерційних) пропозицій: завантаження документів на електронний майданчик тощо;
• аналіз тендерних пропозицій компаній-конкурентів;
• взаємодія із замовником з питань документації торгів, формулювання і оприлюднення на майданчику питань в період уточнень;
• підготовка та подання пакету документів переможця, контроль дат подачі документів.

2017р.-2020р. Комунальне підприємство "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Дніпропетровської обласної ради"
Посада: Провідний економіст . Фахівець з публічних закупівель (уповноважена особа)
Провідний економіст:
• участь при формуванні річного бюджету підприємства;
• аналіз виконання бюджету.
• розрахунок щодо зниження витрат підприємства;
• розрахунок і факторний аналіз собівартості виконуваних робіт, послуг, рентабельності, ін. економічних показників; розрахунок витрат експлуатації техніки (маш/год)/.
• розподіл фінансових ресурсів між проектами та видами діяльності.
• облік витрат усіх статей витрат.
• формування і контроль за виконанням бюджету капітальних витрат.
• управління грошовими потоками структурних підрозділів.
• складання щомісячної фінансової звітності.
• взаємодія з бухгалтерією з питань документообігу;
• відстеження дебіторської та кредиторської заборгованостей
• ведення управлінського фінансового обліку
• аналіз і супровід фінансових угод;
• здійснення бюджетного контролю при здійсненні платежів на етапі узгодження заявок;.
• підготовка висновків техніко-економічних експертиз державних контрактів.
• складання та ведення договорів (купівля-продаж, підряд, постачання та інші),
• організація роботи зі збору, систематизації та аналізу інформації щодо виконання робіт в рамках договорів на виконання будівельно-монтажних, ремонтно-будівельних, пусконалагоджувальних робіт;
• формування календарного план-графіка (із Замовником, Ген. Підрядником, субпідрядниками).
• участь у підготовці та оформленні первинних облікових документів із замовниками, підрядниками/субпідрядниками.
Уповноважена особа:
• планування закупівель, складання та публікація річного плану закупівель на ProZorro, методики розрахунку очікуваної вартості;
• алгоритми проведення відкритих торгів (українських), євро торгів, переговорної процедури, спрощені закупівлі та звіти про укладення прямих договорів;
• -підготовка тендерної пропозиції, дотримання термінів подачі документів під час тендера, аналіз тендерних пропозицій учасників-конкурентів
• підстави для відхилення пропозицій та скасування торгів відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі";
• укладення договорів та внесення змін до договорів про закупівлі, публікації звіту про внесення змін до умов договору, публікація звіту про виконання договору;
• організація пошуку постачальників, ведення переговорів, укладення договорів купівлі-продажу товарів, робіт, послуг для забезпечення діяльності підприємства, її структурних підрозділів по місту та області;
• взаємодія з органами Казначейства та ін. держорганами;
• ділове листування з органами державної влади, органами місцевого самоврядування, установами, підприємствами та організаціями різних форм власності.
2007 р.- 2009 р ТОВ "Платйм гейм"

Посада: бухгалтер
• ведення первинної бухгалтерської документації.
• звірка з контрагентами (покупцями та постачальниками).
• клієнт-банк.
• складський облік.
• надання звітів керівництву

2009 р.- 2016 р. ТОВ "Фаворит Інвест"
Посада: директор філії
Досвід запуску нових проектів з "0".
• розвивати філіал, розширювати кількість торгових точок та розвивати діючі;
• складати бюджет, проводити фінансове планування та забезпечувати виконання всіх показників;
• організовувати та контролювати роботу точок філіалу;
• управляти персоналом, формувати команду ефективних працівників;
• проводити аналіз асортименту, товарних запасів, комерційних та фінансових показників точок;
• управляти адміністративною, комерційною і господарською діяльністю філіалу;
• відповідати за загальний фінансовий результат роботи філіалу
• досвід розроблення систем мотивації.
• знання законодавчих і нормативних правових актів, що регламентують діяльність підприємства.
• досвід взаємодії з державними структурами та органами влади.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: