Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Joy

Customer success manager

Рассматривает должности:
Customer success manager, Customer support representative, Writer, Team lead
Возраст:
29 лет
Город:
Тернополь

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Janet Amarachi Profile
Anya Dedicated Customer Service Representative with 1+ years of experience dedicated to
providing quality care for ultimate customer satisfaction. Proven ability to establish

C U S TO M E R S E R V I C E
and maintain excellent communication and relationships with clients.
R E P R E S E N TAT I V E / V I R T U A L
A S S I S TA N T
Employment History
Customer service manager , Luxe osta bakery (in site), Lagos
Details
AUGUST 2023 — MARCH 2024
Teimuraz Bochorishvili 1st
• Responsible for customer assistance and consultation with their booking
Dead-end, 5
Tbilisi, 0167 • confirmation of customer orders via phone calls and instagram.
Georgia
• Handling and organizing delivering of orders
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») • Solving customer order issues for customer satisfaction
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

N AT I O N A L I T Y Call operator , Onlinemarket , Remote
M AY 2 0 2 4 — M AY 2 0 2 4
Nigerian
worked on a 2hours project with the company. The essence of the work is to Record
D AT E O F B I R T H
the conversation of the call center operator with the client. And I was the call center
September 10 1999
operator.

Links Call center agent , Allied health , Remote
M AY 2 0 2 3 — M AY 2 0 2 4
Instagram
• Manage outbound and inbound calls

• schedule in person medical assessment for client and accurate confirmation of
Skills
appointment
Creative Problem Solving Skills
• Efficient use of CRM system
Excellent Communication Skills • Document interaction and also delivering effective solutions to ensure a positive
customer experience
Proficient in CRM system

Knowledgeable data entry in Education
Microsoft Office Suite (Word,
Excel, Outlook) MBBS, Caucasus international university , Tbilisi
APRIL 2024 — PRESENT

Team player with collaborative
mindset

Languages
English

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: