Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Наталія

Фінансист, менеджер (лівий берег)

Возраст:
48 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон , адрес и LinkedIn.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

РЕЗЮМЕ

Захарченко Наталія
Адреса: м. Київ
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
b9ab062b4
Висококваліфікований фінансист з
багаторічним успішним досвідом фінансового
та юридичного менеджменту. Шукаю роботу
спеціаліста з фінансів чи менеджменту на
Лівому березі м. Києва у міжнародній компанії
або неприбуткові організації, хто працює з
ними. Заробітна плата від 42 000грн

Організованість, синтез логічного та креативного мислення, вміння виконувати
декілька завдань одночасно, ефективно розставляти пріоритети і дотримуватись
термінів без шкоди для якості. Приймаю швидкі, обґрунтовані рішення. Завдяки
відмінному спілкуванню розумію поставлені задачі керівництва та створюю міцні
робочі стосунки в колективі.
Досвід роботи:
Теперіш Власні проекти: проведення фінансових консультацій, коучингу,
ній час- трансформаційних ігор, майстер-класів, написання книги в співавторстві.
травень
2018 Перерва у професійній кар’єрі по особистим причинам та війну.
Червень група компаній «ЗЗБК№1» по виробництву залізобетонних виробів,
2020- проектуванню та будівництва житла, великі платники податків,
жовтень персонал 650+)
2002 заступник директора з фінансово-правових питань з лютого 2011 року
Функціональні обов’язки:
• Оптимізація структури, аналіз та контроль фінансової,
бухгалтерської та правової служб;
• Аналіз поточної фінансової ситуації, робота щодо поліпшення
фінансової звітності власнику компанії;
• Оптимізація бізнес-процесів, контроль за витратами на всіх рівнях;
• Контроль за веденням оперативного, бухгалтерського,
управлінського та податкового обліку;
• Податкове планування та мінімізація оподаткування;
• Взаємодія з замовниками, постачальниками, державними
податковими та іншими контролюючими органами, супровід перевірок,
розробка стратегії захисту в судах, контроль за просуванням справ у
судах;
• Реалізація стратегії фінансування групи компаній, взаємодія з
фінансовими інститутами та приватними інвесторами щодо фінансування;
• Оцінка та аналіз інвестиційних проектів;
• Поліпшення процесів центрального управління грошовими
потоками та комунікацій з підрозділами;
• Організація оптимальної системи фінансування проектів, інвестицій,
виплат дивідендів;
• Взаємодія с платіжними системами;
• Прогнозування та втілення фінансової політики;
• Продаж об’єктів нерухомості
головний бухгалтер з липня 2006року, заступник головного бухгалтера з
серпня 2004року, начальник відділу взаєморозрахунків з липня 2004 року,
бухгалтер з жовтня 2002року
Функціональні обов’язки:
Організація, ведення бухгалтерського, податкового обліку на виробництві
та будівництві, складання документообігу, облікової політики.
Травень Управління культури Херсонської обласної державної адміністрації:
2002- головний бухгалтер (до цього головний спеціаліст бухгалтерії та
Серпень бухгалтер у підвідомчих організаціях)
1995 Функціональні обов’язки:
організація та ведення бухгалтерського обліку апарату, фінансування
підвідомчих установ згідно кошторису через установи Державного
Казначейства України, приймання, перевірка звітності підвідомчих
установ , зведення та подача звітності, надання методичної допомоги
головним бухгалтерам підвідомчих установ культури.

Освіта:
2018-2024 роки курси та тренінги з фінансів, аудиту, англійської мови, психології, фінансів, коучингу,
дебатів, проект менеджменту, цифрова комунікація в ГО, проведення трансформаційних ігор,
написання текстів, просування особистого бренду в соц. мережах.
2002 рік Державна Академія керівних кадрів культури та мистецтв у м. Києві при Міністерстві
культури та мистецтв України, підвищення кваліфікації головних бухгалтерів установ культури.
2001 рік Центр підвищення кваліфікації кадрів Української Академії державного управління при
Президенті України (Одеський філіал) за професійною програмою підвищення кваліфікації державних
службовців VI категорії.
1995-2000 роки Міжрегіональний інститут бізнесу (м. Херсон): повна вища освіта за спеціальністю
«Фінанси» та кваліфікація економіста з фінансів.
1994 – 1995 роки Херсонське вище професійне комерційне училище №15. Диплом кваліфікованого
робітника за професією бухгалтер бюджетних установ, кваліфікація бухгалтер-бюджетник.
Професійні знання програм: Slack, MS Office, 1С Підрядник будівництва, 1С Управління виробничим
підприємством, робота з Державним Казначейством України, Атлас, FinExpert, Zoom, Бітрикс24,
Банк-Клієнт.
Знання мов: українська експерт, англійська середня.
Інше: відзначена подякою Київського міського голови за професіоналізм та власником групи компаній
за багаторічну та успішну співпрацю. Маю відмінну рекомендацію з останнього місця роботи. Досвід
залучення коштів громадському проекту для встановлення воркауту, виступ для ТБ, викладанні у
бізнес-школі.
Хобі:фітнес, саморозвиток, іноземні мови, психологічні трансформаційні ігри (фінанси,
ресурси),написання текстів.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категориях

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: