Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Роман

Unity 3D-програміст

Возраст: 19 лет
Город проживания: Харьков
Готов работать: Киев, Львов, Харьков
Возраст:
19 лет
Город проживания:
Харьков
Готов работать:
Киев, Львов, Харьков

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и LinkedIn.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Roman Loktionov
Kharkiv, Ukraine
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») · [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») · LinkedIn · GitHub

UNITY GAME DEVELOPER
3rd-year Computer Science student at Kharkiv National University of Radioelectronics, focusing on Unity
game development and C# programming. Passionate about writing clean and efficient code, and optimizing
gameplay systems for better performance. Outside of development, I enjoy learning blender- it improves my
understanding of composition, lighting, and visual balance, which I bring into my games.

SKILLS
Programming Languages: C#, C++, SQL, Python
Technologies & Tools: Unity3D, Unity2D, UnityUI, Unity Animation, Particle System, .NET,
TextMeshPro, Blender, OOP, Git
Languages: English-B2, Chinese-A2, Ukrainian-Native, Russian-Native

PROFESSIONAL EXPERIENCE

Junior Unity Developer, RetroStyle Games Sep 2024 - Present

Write clean, readable and reusable code for Ocean Keeper that is well documented
Coordinate to help define and develop limited-scale cross platform prototypes
Coordinate with internal and external creative resources to produce creative assets to be integrated
into prototypes
Experience with source code management in a collaborative environment
Quickly learn complex systems and new technologies
PROJECTS
Cross Drive (Unity3D, C#, Particle System)
I developed a 3D game in Unity using C# scripts to create car movement, object interaction, and basic game
logic. I also worked with particle systems to add visual effects like smoke, boost, and explosions, making the
game more dynamic and engaging.
Multiplayer Shooter (Unity3D, C#, Photon)
I developed a multiplayer shooter game in Unity3D using C# and Photon Network. The project included
implementing real-time player movement, shooting mechanics, and synchronization between players in
online matches. I also designed particle effects for gunfire, explosions, and impacts to enhance visual
feedback and make the gameplay more immersive and dynamic.

EDUCATION & CERTIFICATIONS
Kharkiv National University of Radio Electronics
Major: Computer Science
Wildau-Kharkiv IT Bridge
German Academic Exchange Service

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: