Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Тетяна

Офіс-менеджер

Рассматривает должности:
Офіс-менеджер, Менеджер інтернет-магазину, Модератор, Акаунт-менеджер, Адміністратор, Логіст
Вид занятости:
неполная
Возраст:
30 лет
Город проживания:
Ровно
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и Instagram.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Менеджер з логістики

с 10.2015 по наст. время (9 лет 10 месяцев)
ТОВ Мізол, Рівне (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Оптова торгівля покрівельними, будівельними матеріалами, дистрибуція, експорт, імпорт.
Обов’язки:
-оформлення замовлень клієнтів;
-пошук транспорту, супровід та контроль доставки у пункт призначення;
-відправка товару зі складу кур’єрськими службами;
-розрахунок об’єму, вартості, контроль товарних залишків та забезпечення власного складу необхідним матеріалами між складами по Украйні;
-інвентаризація складських залишків
-опрацювання банківських виписок
Активний користувач lardi-trans, della та інших пошукових систем, для забезпечення комерційних потреб підприємства.
Також поєднувала обов'язки офіс менеджера:
-координація роботи офісу;
-прийом і реєстрація замовників і клієнтів,
-отримання дзвінків, робота з документами.
-контроль, збереження матеріальних цінностей.
-підготовка, опрацювання, пересилка документації;

Обліковець

с 09.2014 по 07.2015 (10 месяцев)
МХП, ПрАТ, Рівне (Харчова промисловість)

- Обробка первинної документації;
- Внесення даних у 1С Бухгалтерія 8;
- Виписка первинних документів (видаткова накладна, акт прийому-передачі, ТТН);
- Звірка по заборгованості з контрагентами;
- Прийом та обробка заявок;
- Перевірка та контроль ведення матеріальних звітів, створених комірниками;
- Інвентаризація ТМЦ;
- Контроль звітів по складах на правильність оформлення товарних накладних, підписів водіїв, комірників, чи працівників відповідальних за видачу товару, правильність виписки товару
- Оформлення повернення товару та тари;
- Підготовка проміжних розрахунків, необхідних для здійснення обліку господарських операцій та подача їх до розгляду керівнику.

Образование

ЗУНУ

Фінанси та кредит, Тернопіль
Высшее, с 2014 по 2015 (1 год)

За кваліфікацією магістр з фінансів і кредиту

ЗУНУ

Фінанси та кредит, Тернопіль
Высшее, с 2012 по 2014 (2 года)

За кваліфікацією бакалавр з фінансів і кредиту

Знания и навыки

  • Старанність
  • Комунікабельність
  • Відповідальність
  • Здатність до навчання
  • MS Office
  • MS Word
  • Організованість
  • Зосередженість
  • Неконфліктність
  • Ведення документації
  • Оперативність

Знание языков

Украинский — свободно

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: