- PRO
Тетяна
Офіс-менеджер
- Рассматривает должности:
- Офіс-менеджер, Менеджер інтернет-магазину, Модератор, Акаунт-менеджер, Адміністратор, Логіст
- Вид занятости:
- неполная
- Возраст:
- 30 лет
- Город проживания:
- Ровно
- Готов работать:
- Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту и Instagram.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/10722810/
Опыт работы
Менеджер з логістики
с 10.2015 по наст. время
(9 лет 10 месяцев)
ТОВ Мізол, Рівне (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Оптова торгівля покрівельними, будівельними матеріалами, дистрибуція, експорт, імпорт.
Обов’язки:
-оформлення замовлень клієнтів;
-пошук транспорту, супровід та контроль доставки у пункт призначення;
-відправка товару зі складу кур’єрськими службами;
-розрахунок об’єму, вартості, контроль товарних залишків та забезпечення власного складу необхідним матеріалами між складами по Украйні;
-інвентаризація складських залишків
-опрацювання банківських виписок
Активний користувач lardi-trans, della та інших пошукових систем, для забезпечення комерційних потреб підприємства.
Також поєднувала обов'язки офіс менеджера:
-координація роботи офісу;
-прийом і реєстрація замовників і клієнтів,
-отримання дзвінків, робота з документами.
-контроль, збереження матеріальних цінностей.
-підготовка, опрацювання, пересилка документації;
Обліковець
с 09.2014 по 07.2015
(10 месяцев)
МХП, ПрАТ, Рівне (Харчова промисловість)
- Обробка первинної документації;
- Внесення даних у 1С Бухгалтерія 8;
- Виписка первинних документів (видаткова накладна, акт прийому-передачі, ТТН);
- Звірка по заборгованості з контрагентами;
- Прийом та обробка заявок;
- Перевірка та контроль ведення матеріальних звітів, створених комірниками;
- Інвентаризація ТМЦ;
- Контроль звітів по складах на правильність оформлення товарних накладних, підписів водіїв, комірників, чи працівників відповідальних за видачу товару, правильність виписки товару
- Оформлення повернення товару та тари;
- Підготовка проміжних розрахунків, необхідних для здійснення обліку господарських операцій та подача їх до розгляду керівнику.
Образование
ЗУНУ
Фінанси та кредит, Тернопіль
Высшее, с 2014 по 2015 (1 год)
За кваліфікацією магістр з фінансів і кредиту
ЗУНУ
Фінанси та кредит, Тернопіль
Высшее, с 2012 по 2014 (2 года)
За кваліфікацією бакалавр з фінансів і кредиту
Знания и навыки
- Старанність
- Комунікабельність
- Відповідальність
- Здатність до навчання
- MS Office
- MS Word
- Організованість
- Зосередженість
- Неконфліктність
- Ведення документації
- Оперативність
Знание языков
Украинский — свободно
Похожие кандидаты
-
Помічник керівника
25000 грн, Удаленно, Львов -
Помічник керівника
Удаленно, Винница -
Асистент керівника
15000 грн, Удаленно -
Business assistant
Удаленно, Одесса, Другие страны -
Помічник керівника
Удаленно -
Помічник керівника
Удаленно