Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/10728907/

Чат-менеджер

Город проживания:
Киев
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Жанна Бєлаш
Чат - менеджер

Профіль

Організована та комунікабельна спеціалістка з досвідом у онлайн-
продажах, клієнтській підтримці та адміністративному супроводі.
Особисті дані Вмію працювати з великим потоком звернень (до 150 на день),
виявляти потреби клієнтів, ефективно обробляти заперечення та
супроводжувати замовлення від першого звернення до фінальної
Жанна Бєлаш оплати.
Маю досвід у координації виконавців, кваліфікації клієнтів, роботі з
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») CRM-системами (Bitrix24, Key CRM, LP-CRM) та Google Таблицями.
Швидко навчаюсь, відповідальна, працюю в режимі багатозадачності
telegram: @zhanna_bie та приймаю рішення самостійно.

Київ
Досвід роботи

Навички Онлайн-менеджер з продажу січ 2023 - лют 2024
NotEnot, Дистанційно
Комунікація в Відповідала за повне супроводження клієнтів онлайн-магазину одягу —
месенджерах і від першого звернення до фіналізації покупки:
соцмережах Комунікація з клієнтами через Instagram, Facebook, сайт та Meta
Business Suite.
Продажі в чатах та Продажі в чатах: робота за готовими скриптами з адаптацією до
робота з індивідуальних ситуацій.
запереченнями Щоденна обробка 100–150 звернень, з фокусом на ефективність та
якість взаємодії.
Кваліфікація та відбір Виявлення потреб клієнтів та підбір товарів за розміром, кольором
клієнтів і стилем.
Робота із запереченнями щодо ціни, розміру чи доставки, з
Виявлення потреб
переконливим поясненням переваг покупки.
клієнтів
Післяпродажна підтримка, включно з обслуговуванням повторних
Письмова комунікація клієнтів у складних ситуаціях.
Оформлення накладних для доставки через Нову Пошту та
Координація та Укрпошту.
адміністрування Ведення обліку замовлень у LP-CRM та Google Таблицях.
Швидка адаптація до змін, вміння працювати з великим потоком
Робота з CRM ( звернень та підтримка комунікації в коментарях під публікаціями.
Bitrix24, Key CRM, LP-
CRM) Адміністратор навчального процесу бер 2024 - трав 2024
Happy Student, Дистанційно
Облік і звітність Відповідала за повну координацію виконання замовлень курсових,
(Google Таблиці) дипломних та інших академічних робіт:
Отримання та аналіз завдань від клієнтів із чіткими технічними
Прийняття рішень у
вимогами, темами та дедлайнами.
складних ситуаціях
Підбір виконавців із бази авторів за тематикою (технічна,
Багатозадачність та природнича, філологічна) з використанням спеціальних фільтрів
робота під тиском для оптимального розподілу замовлень.
Організація комунікації між клієнтами та виконавцями через Key
Meta Business Suite

Жанна Бєлаш | Telegram: @zhanna_bie | Email: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Оформлення CRM: уточнення деталей, контроль своєчасного виконання робіт.
накладних та логістика Моніторинг дотримання термінів та якості виконання; оперативне
вирішення нестандартних ситуацій — заміна виконавців або
передача завдань досвідченим менеджерам.
Мова Ведення обліку та оновлення статусів замовлень у CRM та Google
Таблицях, особливо у періоди підвищеного навантаження.
Українська Контроль двоетапної системи оплати: прийом передоплати та
остаточний розрахунок після завершення замовлення.
Англійська
Швидке закриття замовлень у складних та термінових випадках,
демонструючи високу організованість та багатозадачність.

Кваліфікатор чату черв 2024 - жовт 2024
Grand Car, Дистанційно
Працювала у компанії, що займається доставкою авто з США «під ключ»,
відповідаючи за первинну кваліфікацію клієнтів у чатах та
месенджерах:
Вела вхідну комунікацію з клієнтами через Telegram, Instagram,
Facebook, WhatsApp та Meta Business Suite.
Відповідала на коментарі під публікаціями, ініціюючи діалог з
потенційними клієнтами.
Використовувала структуровані скрипти, адаптуючи їх під конкретні
ситуації, навіть якщо клієнт відходив від стандартного сценарію.
Збирала ключову інформацію: бюджет, строки, побажання до авто,
щоб визначити ступінь зацікавленості.
Кваліфікувала клієнтів за рівнем готовності до покупки: передавала
“гарячі” ліди менеджерам з продажу через Bitrix24 та заповнювала
відповідні таблиці.
Обробляла 40–80 звернень на день, швидко орієнтуючись у
потребах та типажах клієнтів.
Успішно переводила “холодних” клієнтів у “гарячих”,
демонструючи уважність та комунікативну гнучкість.
Допомагала команді продажів зекономити час, забезпечуючи якісне
попереднє опрацювання лідів.

Жанна Бєлаш | Telegram: @zhanna_bie | Email: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: