Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Антон

Операційний директор

Вид занятости:
полная, неполная
Возраст:
39 лет
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Другие страны, Киев, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Операційний директор з запуску комплексу

с 09.2022 по 05.2023 (8 месяцев)
DOGODA, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

• Планування та координація: розробка та впровадження стратегій для ефективного запуску готелю.
• Управління персоналом: рекрутинг, навчання та керівництво командою готелю, забезпечення високого стандарту обслуговування для гостей.
• Фінансове управління: розробка цінової політики, планування витрат та моніторинг фінансової діяльності.
• Підготовка до відкриття: координація фінальних підготовчих заходів перед відкриттям готелю, включаючи налагодження систем, підготовку персоналу та проведення тестувань сервісу.
• Управління процесами: контроль за операційними процесами, включаючи рецепцію, обслуговування номерів, відділ закупівель та інше.

Кризис-менеджер

с 07.2021 по 12.2021 (5 месяцев)
Перша школа плавання (Мережа басейнів для дітей), Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

• Аналіз фінансового стану: оцінка поточного фінансового положення школи плавання, виявлення проблемних аспектів та визначення потенційних ризиків.
• Розробка стратегій з поліпшення: впровадження ефективних стратегій з раціоналізації витрат та впровадження показників ефективності роботи мережі.
• Планування та організація: поліпшення операційних процесів за рахунок впровадження автоматизацій, впровадження KPI, NPS та інше.
• Звітність та комунікація: підготовка регулярних фінансових звітів для власника.

Операційний директор

с 04.2021 по наст. время (4 года 4 месяца)
Peremoga, Київ (Нерухомість)

• Управління операційною діяльністю мережі: забезпечення ефективного функціонування всіх аспектів діяльності обʼєктів, включаючи технічне обслуговування, безпеку, інженерні системи та інше.
• Управління персоналом: керівництво та координація роботи персоналу бізнес-центрів, включаючи рекрутинг, навчання, мотивацію, оцінку роботи та розвиток співробітників.
• Фінансове управління: моніторинг та контроль за фінансовою діяльністю, включаючи управління бюджетом, планування та аналіз витрат, оптимізацію доходів та інші фінансові аспекти.
• Розвиток та стратегічне планування: розробка та реалізація стратегій розвитку бізнес- просторів, включаючи ідентифікацію нових можливостей для росту та розширення бізнесу.
• Управління витратами та оптимізація ефективності.
• Комунікація та звітність: забезпечення ефективної комунікації з усіма зацікавленими сторонами, включаючи власників, клієнтів та персонал, а також підготовку та представлення звітів про діяльність бізнес-просторів.

Виконавчий директор готелю

с 12.2017 по 05.2020 (2 года 5 месяцев)
MaNNa Boutique Hotel, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

• Стратегічне керівництво: розробка та впровадження стратегій розвитку готелю.
• Управління операціями: координація всіх аспектів операційного бізнесу готелю.
• Фінансове керівництво: відповідальність за фінансовий стан готелю, включаючи бюджетування, планування та контроль за витратами, моніторинг доходів та прибутковості.
• Управління персоналом: рекрутинг, навчання та керівництво персоналом готелю.
• Маркетинг та реклама: розробка та впровадження маркетингових стратегій для привертання гостей та підвищення ОСС, RevPar.

Операційний директор з запуску готеля

с 04.2017 по 12.2017 (8 месяцев)
MaNNa Boutique Hotel, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

• Управління будівництвом: співпраця з будівельною командою для забезпечення вчасного завершення будівництва готелю, включаючи контроль за виконанням робіт.
• Розробка стандартів та процедур: встановлення стандартів обслуговування, процедур безпеки та інших внутрішніх правил для забезпечення якості обслуговування та безпеки гостей.
• Управління фінансами: розробка бюджету для запуску готелю та контроль за витратами, управління фінансовими ресурсами.
• Підготовка до відкриття: координація фінальних підготовчих заходів перед відкриттям готелю, включаючи налагодження систем, підготовку персоналу та проведення тестувань сервісу.
• Розвиток бізнесу: визначення можливостей для розвитку готелю та реалізація стратегій для підвищення доходів та розширення клієнтської бази після відкриття.

Комерційний директор заміського комплексу

с 04.2014 по 06.2016 (2 года 2 месяца)
Peresyp, Запоріжжя (Готельно-ресторанний бізнес)

• Розробка та впровадження стратегій продажів: розробка стратегій залучення клієнтів та підвищення відвідуваності комплексу, включаючи визначення цільових аудиторій, рекламні кампанії та просування.
• Розвиток бізнесу: виявлення нових можливостей для розвитку бізнесу, включаючи розширення послуг, партнерство з місцевими підприємствами та розвиток додаткових доходних напрямків.
• Управління продажами: керівництво відділом продажів та маркетингу, включаючи набір та навчання персоналу, розробку продажних стратегій та досягнення продажних цілей.

Директор з продажу

с 01.2011 по 04.2014 (3 года 3 месяца)
Peresyp (Заміський комплекс), Запоріжжя (Готельно-ресторанний бізнес)

• Управління продажами: нагляд за роботою відділу продажів, включаючи найм, навчання та мотивацію персоналу, встановлення цілей продажів і контроль їх досягнення.
• Робота з партнерами: встановлення та підтримка партнерських відносин з туроператорами, агентствами та іншими партнерами, спрямованими на збільшення обсягів продажів.
• Управління інфраструктурою: координація роботи різних підрозділів готельного комплексу (рецепція, обслуговування номерів, ресторани, спа-центри тощо) з метою максимізації периферійного доходу.
• Дослідження ринку: Слідкування за тенденціями в готельній галузі, аналіз конкуренції та розвиток стратегій відповідно до змін на ринку

Викладач курсу "Основи міжнародного туризму та готельного бізнесу"

с 09.2010 по 05.2011 (8 месяцев)
International academy of business and law, Запоріжжя (Освіта, наука)

• Підготовка та викладання уроків з відповідної тематики, включаючи лекції, семінари та практичні заняття.
• Організація та проведення оцінювання студентів, включаючи складання тестів, контрольних робіт, екзаменів та оцінювання курсових робіт.

Образование

Київський національний університет культури та мистецтв

Менеджер міжнародного туризму та готельної справи, Запоріжжя
Высшее, с 2004 по 2009 (5 лет)

Знания и навыки

  • Стратегічне планування
  • Фінансове управлянні
  • Управління взаєминами з клієнтами
  • Управління персоналом
  • Розвиток бізнесу
  • Адаптивність
  • Оптимізація нерухомості
  • Урегулювання конфліктів
  • Управління ризиками

Знание языков

Английский — средний

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: