- PRO
Julia
Менеджер по роботі з клієнтами, 13 000 грн
- Рассматривает должности:
- Менеджер по роботі з клієнтами, Менеджер інтернет-магазину, Менеджер з продажу нерухомості, Менеджер з туризму, Адміністратор, Адміністратор інтернет-магазину, Адміністратор торгового залу, Офіс-менеджер, Адвокат, Адміністратор салону краси
- Вид занятости:
- полная
- Возраст:
- 32 года
- Город:
- Одесса
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту и Instagram.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/10762801/
Опыт работы
Менеджер з продажу
с 08.2024 по 12.2024
(4 месяца)
Фоп, Одеса (Роздрібна торгівля)
• комунікація з клієнтом в соц. мережах (дірект інстаграм, чат бот телеграму та вайберу)
• обробка замовлень в CRM;
• допомога клієнту з вибором товару,
• вирішення будь - яких форс-мажорних моментів, спірних питань;
• взаємодія з логістичними мережами НП, Укрпошта, Meest Express.
• Виконувати план продажів;
• робота з сайтом;
• ведення звітності.
Офіс-менеджер
с 11.2018 по 03.2024
(5 лет 4 месяца)
ФОП, Миколаїв (Фінанси, банки, страхування)
Обробка вхідної/вихідної інформаціі;
комунікація з клієнтом в телефонному режимі та на місці в офісі;
- контроль оплати полісів;
- супровід кожного клієнта від початку і до моменту закінчення діі полісу:
- консультування та допомога клієнту з внесенням змін до договору та інших питань, які стосувались
полісу;
- допомога клієнту по збору пакета документів (за вимогою клієнта);
- передача пакету документів безпосередньо в СК, з якими співпрацювали;
- переговори з СК;
- ведення ділового листування з клієнтами та страховими компаніями - партнерами;
- звіт - презентації кожного місяця.
Помічник керівника
с 11.2016 по 11.2018
(2 года)
Державна установа, Миколаїв (Фінанси, банки, страхування)
- Прийом телефонних дзвінків;
- Прийом та відправка корпоративної пошти;
- Подача на підпис документів керівникам;
- Ведення журналу обліку вхідної вихідної кореспонденції та наказів;
- Ведення протоколів нарад;
- Забезпечення життєдіяльності офісу.
Образование
МФ КНУКіМ
Менеджменту і бізнесу, Миколаїв
Высшее, с 2011 по 2016 (5 лет)
Знания и навыки
- Здатність до навчання
- Доброзичливість
- Дисциплінованість
- Уміння швидко засвоювати нову інформацію
- Неконфліктність
- Чесність
- Адаптивність
- Саморозвиток
- Уміння слухати
- Надійність
Знание языков
- Английский — начинающий
- Украинский — продвинутый
Другие резюме этого кандидата
Рассматривает должности: Офіс-менеджер, Direct-менеджер, Менеджер інтернет-магазину, еще 1 должность
Одесса
Юлія Лабзін Одеса | | Бажана посада Офіс-менеджер / Асистент відділу / Direct-менеджер Бажаний графік: Повна зайнятість, 09:00–17:00, 5/2 або 2/2 Ключові навички • • Ефективна комунікація з клієнтами...
Похожие кандидаты
-
Менеджер по тендерам, специалист по тендерным продажам, закупкам
Одесса, Винница , еще 8 городов -
Менеджер по роботі з клієнтами
Одесса, Другие страны, Удаленно -
Керівник зі збуту
40000 грн, Одесса, Днепр , еще 4 города -
Менеджер роботи з клієнтами
35000 грн, Одесса -
Менеджер по роботі з клієнтами
Одесса, Теплодар, Удаленно -
Менеджер роботи з клієнтами
Одесса, Винница , еще 8 городов