Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Галина

Менеджер по роботі з клієнтами

Рассматривает должности:
Менеджер по роботі з клієнтами, Менеджер з продажу
Город проживания:
Владимир
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

ГАЛИНА МЕЛЬНИЧУК
Менеджер по спілкуванню з клієнтами

ОСОБИСТІ ДАНІ
Україна, Волинська обл, 44700 Володимир
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»), [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Дата народження: 30 грудня 1997 р.
Стать: Жіночий

ПРОФІЛЬ
Працюю завжди на результат. Зацікавлена в нових знаннях та легко їх засвоюю. Завжди працюю у сферах
пов'язаних з взаємодією з людьми. Комунікабельна, здатна до колективної праці. Гарно сприймаю
критику. Досвід у спілкуванні допоміг зрозуміти потреби клієнтів для позитивного та вигідного результату

ОСВІТА
Молодший спеціаліст. Лікувальна справа.Фельдшер вер 2015 - лип 2018
Ківерцівський медичний коледж

ЗАЙНЯТІСТЬ
Менеджер по спілкуванню з клієнтами лют 2023
МПС Експрес, дистанційно
Супровід клієнта від початку шляху до отримання замовлення;
Створення умов, щоб клієнт звернувся повторно;
Ведення таблиць звітності(Ексель)
Обробка замовлень у Новій Пошті;
Спілкування водночас у різних каналах зв'язку(тг,інстаграм,вайбер,фб,вічат,пошта);
СРМ-системи;
Приймання замовлень у маркетплейсах(пром,олх,розетка,шафа,клубок,бігл);
Продзвон клієнтів щодо уточнення замовлення та допомога по створенню заявки;

Менеджер по спілкуванню з клієнтами серп 2024
Progress Platform, дистанційно
Проведення повногог шляху клієнта від моменту реєстрації до отримання курсу/замовлення;
Допомога з реєстрацією на сайті, входом в особистий кабінет;
Надання доступів до заходів/курсів;
Пропонування продукціїї платформи;
Робота в СРМ(keeping/tilda)
Переведення на баланс коштів клієнта;
Перевірка неоплачених заявок в корзині/уточнення щодо них;
Заповнення звітності.

Це резюме створено з Jobseeker.com.
НАВИЧКИ
СРМ-системи Володіння офісними програмами (MS Office)

Робота з соціальними мережами Маркетплейси

Вміння вести діалоги Обслуговування клієнтів

Планувати та організовувати робочі процеси

МОВА
Англійська Українська

Це резюме створено з Jobseeker.com.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: