Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Євген

Бізнес-аналітик

Вид занятости:
полная
Возраст:
39 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Бізнес-аналітик

с 08.2024 по 02.2025 (6 месяцев)
Be happy company, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

1. Реалізація проекту: ”Визначення, актуалізація та регламентація бізнес - процесів” - регламентація та оптимізація БП копманії
2. Формування стандартів документообігу компанії
3. Створення навчальної документації для співробітників.
4. Автоматизація роботи відділів: написання бізнес вимог для впровадження CRM системи.

Менеджер по оптимизации бизнес-процессов

с 08.2023 по 05.2024 (9 месяцев)
Техніка 3000, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Менеджер з оптимізації процесів, ТОВ «Техніка 3000» серпень 2023 – травень 2024
•Розробка системи автоматичної відправки персоніфікованої e-mail кореспонденції потенційним клієнтам; (VBA + PlugIn)
•Розробка сайту підприємства на базі скрипту WordPress;
•Створення інформаційної бази потенційних клієнтів (приватні та державні підприємства);
•Формування пакету документів для участі в тендерах;
•Ведення ділової переписки з клієнтами (англ. мова).

Бізнес-аналітик

с 11.2021 по 07.2023 (1 год 8 месяцев)
e-consulting, Київ (IT)

•Формування Технічного завдання (ТЗ) для розробників для впровадження розширених функцій / інтеграцій;
•Самостійна налаштування CRM (Microsoft Dynamics 365) для Замовника за допомогою вбудованих конструкторів;
•Документування реалізованого функціоналу;
•Перевірка коректності функціонування системи відповідно до реалізованих вимог, тестування;
•Робота з Logic Apps;
•Робота з MS SQL Server Management Studio.

IT менеджер підтримки південного регіону

с 11.2015 по 10.2016 (11 месяцев)
UKRSIBBANK BNP Paribas Group, Одеса (Фінанси, банки, страхування)

• Управління IT аутсорсинговою підтримкою для задоволення потреб
внутрішніх клієнтів банку;
• Контроль за виконанням договорів SLA;
• IT координатор проекту Банку переходу з ПК на тонкі клієнти (thin client)
відділень південного регіону;
• Інвентаризація та контроль стану IT обладнання;
• Оптимізація процесу надання послуг аутсорсинговими компаніями

Спеціаліст підтримки користувачів

с 01.2012 по 11.2015 (3 года 10 месяцев)
Райффайзен Банк, Херсон (Фінанси, банки, страхування)

Оптимізація роботи Core Bank System під потреби CBO.
• участь у оптимізації методології роботи IT відділу інформаційного центру банку
• Участь у процесі інвентаризації комп'ютерної техніки.
• Проведення тренінгів для користувачів Інформаційного центру з
використання банківського програмного забезпечення
• Віддалена підтримка співробітників банку.

Образование

Херсонський національний технічний університет

Економіки, економіка підприємства, Херсон
Высшее, с 2003 по 2008 (5 лет)

Знания и навыки

  • Здатність до навчання
  • MS Excel
  • SQL
  • Написання ТЗ
  • Confluence
  • Jira
  • Agile
  • Sweet Home 3D
  • Microsoft Dynamics CRM
  • MS Office
  • SCCM
  • Ведення документації
  • Ведення переговорів
  • MS Outlook
  • Написання user story
  • Написання Use Case
  • MS Visio
  • Writing test cases
  • Оптимізація бізнес-процесів

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Английский — выше среднего

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: