Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Микита

Unity Developer

Возраст:
24 года
Город:
Измаил

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Микита Андрієнко, Unity Developer
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Телефон [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Telegram: @dioviga
Місце проживання: Ізмаїл. Одеська область.

Про себе.
Розробник з практичним досвідом на позиції Trainee у незалежній
команді.Працював над реальним проєктом у жанрі 3D sandbox з видом
зверху, де відповідав за побудову ігрових рівнів, інтеграцію ассетів, а також
розробку базових систем (квести, механізми, поділ на регіони). Володію
знаннями C#, принципами ООП, базовою архітектурою ігрових проєктів у
Unity. Вмію працювати в команді, дотримуватись технічних вимог та
фокусуватись на вирішенні конкретних задач.

Досвід роботи.
nesterio games - https://nesterio.com
З 01.3.24 - 01.03.25. Брав активну участь у розробці інді-гри з видом зверху
— фізичної 3D екшен-пісочниці з гонками, головоломками та бойовими
механіками, де гравець керує модифікованим автомобілем на великому
відкритому острові.
Основні обов’язки:
Розробка та оптимізація рівнів — створював багатофункціональні ігрові
зони з урахуванням фізичних взаємодій, навігації AI та сценарного
наповнення.
Доопрацювання системи квестів — реалізував механіку завдань з
можливістю умовної активації, прогресу, нагород, а також автосейвів і
відкатів.
Реалізація регіональної структури світу — впровадив розділення острова
на регіони, сектори та локації з підтримкою логіки складності, блокпостів,
та зв'язку з геймплейною прогресією.
Розробка ігрових механізмів — створив інтерактивні елементи (платформи,
мости, важелі, трампліни, поршні), що інтегруються в фізичну та
головоломну частину гри.
Інтеграція сторонніх ассетів — налаштовував і адаптував ресурси з Unity
Asset Store (наприклад, Car Builder), забезпечуючи їх стабільну роботу в
існуючій архітектурі проекту.

Перелік ассетів:
-​ DoTween
-​ BruteForce
-​ SoundsGood
-​ QuickOutline
-​ TREEGEN 2023 - procedural tree generator
-​ MicroWorld
-​ TerraForge 2
-​ ROCKGEN 2024

Навички.
Unity, C#, 2D, 3D, GIT,OOP, Purchases, DoTween, Ads, Addressable, UI,
англійська - Pre-Intermediate

Pet проекти.
1. The Legacy of the Crimson Sword - 2D платформер. Розроблявся разом з
художником та саунд-дизайнером. Має власну графіку та музику.
Код гри - https://github.com/DiViGaa/2D
Збірка гри - The Legacy of the Crimson Sword
2. Try To Escape - Runner у лісі
Код гри - https://github.com/DiViGaa/Try-to-Escape.git
Збірка гри - TryToEscape

Освіта
Вересень 2020 - Червень 2024
Харківський національний університет радіоелектроніки. Факультет
комп'ютерних наук. Кафедра штучного інтелекту.

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: