Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Светлана

Оператор 1C

Возраст:
47 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон, эл. почту и Facebook.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Янголь Світлана Іванівна

Вік: 46 років
Місто проживання:
м. Київ (Подільський район, Оболонь, Мінська, Почайна, Виноградар, Куренівка)
тел.: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») (viber, telegram)
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
e-mail: у[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Бажаний рівень заробітної плати: від 20 000 грн.

Вміння та навички:
• робота в 1С, MS Office (Word, Excel), ТСД;
• підбір персоналу, проведення співбесід (рекрутер, HR);
• робота та пошук підрядників; - робота з первиною документацією;
• Водійські права- кат. В.

Ділові якості:
Вміння працювати в команді, порядність, відповідальність, здатність до навчання, доброзичливість, комунікабельність, стресостійкість, старанність, організованість, пунктуальність, цілеспрямованість, вміння працювати з конфіденційною інформацією, працьовитість, вміння працювати в режимі багатозадачності.

Досвід роботи:
МЕТРО КЕШ ЭНД КЕРИ УКРАИНА
Посада: фахівець з організації замовлення
Період роботи: 05.02.2024 — 19.07.24

Назва компанії: ТОВ “Споживчий центр” м. Київ Посада: фахівець з обслуговування клієнтів
Період роботи: 19.01.2019 — по цей час Обов’язки:
• консультація клієнтів по всіх кредитних продуктах;
• здійснення організації і проведення операцій з кредитування, касові операції;
• планування та створення графіку роботи співробітників;
• проведення співбесід з кандидатами;
• навчання та адаптація нових співробітників;
• надання позичальнику допомогу у заповненні заявки на надання кредиту - розрахунок суми позики та складання графіка платежів;
• укладання кредитних договорів;
• робота з первиною документацією згідно діючого законодавства; - робота і пошук підрядників для матеріального забезпечення. Назва компанії: «MONPACIE» м. Київ Посада: товарознавець
Період роботи: 04.2018 — 10.2018 Обов’язки:
• прийом товару, здійснення повернення, списання та переоцінки різної продукції
• стекування, маркування, інвентаризація товару;
• комплеквання замовлення, пакування та відправка; - робота в базах, 1С, робота зі сканером та ТСД.
• розподіл на переміщення товару між магазинами; - складання звітності в установлених формах;
• ведення товарного обліку, робота з накладними.

Назва компанії: ТОВ “Торгово-промислова Україна“, м. Київ
Посада: оператор колл-центру (Казахстан, Росія, Україна) Період роботи: 06.2015 - 01.2018 Обов’язки:
• здійснення дзвінків по готовій базі;
• проведення презентації продукту за заздалегідь складеному сценарію;
• внесення даних про контакт та результати розмови до бази;
Назва компанії: ТОВ “Дресс-код” м. Київ
Посада: товарознавець (LeBoutique, Модна Каста) Період роботи: 06.2013 - 01.2018 Обов’язки:
• прийом товару, здійснення повернення, списання та переоцінки різної продукції
• стекування, маркування, інвентаризація товару;
• комплеквання замовлення, пакування та відправка;
• розподіл на відправка до замовника;
• ведення товарного обліку, робота з накладними; - звіт товару в Excel.
Назва компанії: “Milavitsa“ м. Київ
Посада: продавець-консультант Період роботи: 08.2011 —09.2012 Обов’язки:
• здійснення руху МЦ між магазинами мережі;
• консультування клієнтів та допомога у виборі товару;
• проведення інвентаризації, прийом та списання товару;
• відвідування тренінгів з метою обміну досвідом та допомога новим співробітникам в адаптації.
Назва компанії: ТОВ “Край” м. Київ
Посада: менеджер відділу кадрів з підбору персоналу Період роботи: 09.2007 —01.2008 Обов’язки:
• підбір персоналу та створення кадрового резерву;
• нарахування заробітної плати;
• дотримання правил оформлення документації з прийому та звільнення персоналу; - здійснення документообігу по КЗпП (Кодекс законів про працю) України;
Назва компанії: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "МЕДТЕХНІКА-СУМИ" м.Суми Посада: секретар
Період роботи: 04.2004 —05.2004 Обов’язки:
• прийом та реєстрація вхідних дзвінків та розподіл по відповідним відділам; - прийом, розподіл та реєстрація вхідної кореспонденції;
Назва компанії: СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-БІЛАРУСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО
"УКРТЕХНОСИНТЕЗ" (У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ
ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ)"
Посада: секретар-референт
Період роботи: 04.1999 —12.21999

Освіта:
Навчальний заклад: СГЄК. м. Суми (ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД СУМСЬКИЙ
ГУМАНІТАРНО-ЕКОНОМІЧНИЙ КОЛЕДЖ У ФОРМИ ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА)
Назва спеціальності: Економіст
Період навчання: 2003 — 2005

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: