- Файл
Тетяна
Різноробочий
- Возраст:
- 25 лет
- Город:
- Харьков
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/10849220/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Вік: 24 роки
Місто: Харків
Телефон: [
Ел.пошта: [
Мета: Прагну працювати в динамічній компанії, де зможу застосувати свої знання в управлінні та досвід у взаємодії з клієнтами для підвищення ефективності та продуктивності.
Освіта:
2017 – 2021р. – Національний аерокосмічний університет ім. М.Є. Жуковського «Харківський авіаційний інститут», факультет «Програмної інженерії та бізнесу». Диплом бакалавра за спеціальністю «Менеджмент» (відзнака першого класу).
2021 – 2022р. - Національний аерокосмічний університет ім. М.Є. Жуковського «Харківський авіаційний інститут», факультет «Програмної інженерії та бізнесу». Диплом магістра за спеціальністю «Менеджмент» (відзнака першого класу).
Досвід роботи:
Компанія «SUZIRIA». Сузірʼя Дістрібушн – національний постачальник зоотоварів.
З 08.12.2021р. – 31.01.2023р. – працювала продавцем консультантом в мережі магазинів «Master Zoo»
З 01.02.2023р. - 03.06.2024р. я обіймала посаду старшого продавця-консультанта в тому ж зоомагазині. У цій ролі я відповідала за:
• Управління персоналом: Організація робочого процесу в зміні, розподіл обов'язків серед продавців, контроль за виконанням завдань.
• Консультації клієнтів: Надання професійних порад щодо догляду за тваринами, вибору кормів і аксесуарів.
• Управління запасами: Контроль за наявністю товарів на полицях, замовлення нових партій товарів відповідно до попиту та сезонності.
• Організація презентації товарів: Створення привабливих вітрин та виставкових стендів, що сприяють продажам.
• Робота зі скаргами та претензіями: Вирішення конфліктних ситуацій з клієнтами, виробництво рекомендацій щодо вдосконалення обслуговування.
• Навчання нових співробітників: Введення в курс справи нових працівників, проведення навчань з норм роботи і стандартів обслуговування.
• Ведення обліку продажів: Аналіз та звітність про обороти товарів, розробка рекомендацій щодо підвищення продуктивності роботи магазину. Відповідала за оптимізацію інвентаризаційних процесів і підвищення ефективності продажів.
Навички і знання:
• Високий рівень володіння програмою 1С для точної інвентаризації товарів на складі, обробки замовлень клієнтів і формування звітів про продажі і стан запасів.
• Здатність до організації робочого процесу, планування часу і ефективного розподілу завдань серед команди продавців.
• Вміння активно продавати і відповідно до потреб клієнтів пропонувати товари і послуги.
• Робота з Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint).
• Знання платформи Bitrix24 для організації робочих процесів і комунікації.
Досягнення:
• Досягла успішного закриття всіх анкет таємних покупців з максимальними оцінками, підтверджуючи високий стандарт обслуговування та ефективність клієнтського сервісу в магазині.
• Збільшення прибутку магазину з 700 тисяч до 1,5-2 мільйонів за останні два роки. Це досягнуто за рахунок активного продажу додаткових товарів і послуг, а також розширення клієнтської бази.
Додаткова інформація:
• Вільно володію українською та російською мовами, базовий рівень англійською.
Похожие кандидаты
-
Різноробочий
Харьков -
Разнорабочий, грузчик, комплектовщик, сборщик
Харьков -
Різноробочий
Харьков -
Робоча
Харьков -
Експедитор, різноробочий у військовій логістиці
Харьков, Херсон, Покровск -
Різноробочий
20000 грн, Харьков