Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/10856355/

Бухгалтер

Рассматривает должности:
Бухгалтер, Головний бухгалтер, Бухгалтер з заробітної плати, Фінансовий директор
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Одесса

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Резюме

Подлєсна Ольга Іванівна
Дата народження: 22 червня 1976 року
Адреса: м. Одеса, Київський район.
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Освіта:
- 2009 р. – Повна вища освіта, спеціальність «Облік і аудит», кваліфікація – економіст з бухгалтерського обліку та аналізу господарської діяльності.
- 2017 р. – Свідоцтво про підвищення кваліфікації, Донбаська національна академія будівництва і архітектури.
- 2021 р. – Курси 1С Бухгалтерія, навчальний центр «Кар’єра».
- 2022 р. – Курси: професійна сертифікація бухгалтерів та податкова реформа, ТОВ «МЦФЕР-Україна».

Досвід роботи:
- 2003–2005 – бухгалтер-касир Добропільського відділу УДАІ.
- 2006 – директор філіалу товарної біржі «Українська».
- 2007–2012 – голова фермерського господарства «Ольгіно-2007».
- 2012–2016 – виконавчий директор фермерського господарства НАН.
-2017-2018 –спеціалст Добропільська Державна міграційна служба.
- З 2018 – по сьогодні – ФОП Подлєсна: бухгалтер в супермаркеті, облік, складання податкових накладних, зарплата 50 працівникам.
- Поточна робота: працюю у виробничій компанії, яка займається імпортом та експортом. Здійснюю бухгалтерське обслуговування, податкову звітність, контроль фінансових операцій, ведення документації з контрагентами, контроль за контрактами фінмоніторинг, ведення ПДВ.

Професійні навички:
- Впевнений користувач: MS Office, 1С, M.E.Doc, СОТА, Кабінет платника, Клієнт-Банк, BAS, Excel.
- Знання податкового законодавства
- Уміння вести переговори
- Організація діяльності підприємств
- Представництво інтересів в органах
- Робота в команді та управління персоналом

Особисті якості:
- Відповідальність, чесність, уважність
- Дисциплінованість, стресостійкість
- Повага до інших думок, здатність відстояти свою позицію
- Орієнтованість на результат
Мови:
- Українська – рідна
Сімейний стан: розлучена
Водійське посвідчення: категорія B
Курси: АСРМ, МСФО

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: