Сайт поиска работы №1 в Украине
- Файл
Личные данные скрыты
Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/10875237/
Офіс-менеджер
- Рассматривает должности:
- Офіс-менеджер, Менеджер з продажу, Адміністратор
- Город проживания:
- Кривой Рог
- Готов работать:
- Днепр, Кривой Рог
Контактная информация
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Загруженный файл
Версия для быстрого
просмотра
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Резюме
ПІБ: Салахетдінова Анастасія Олексіївна
Дата народження: 01 листопада 1996 р.
Телефон: [открыть контакты ](см. выше в блоке «контактная информация»)
Місто: Кривий Ріг
Ел. пошта: [открыть контакты ](см. выше в блоке «контактная информация»)
Досвід роботи
06.2021-07.2024 ТОВ "НВК "Союзцветметавтоматика", м. Кривий Ріг
(3 роки 1 місяць) Посада: секретар-референт
- досвід помічника керівника підприємства (приймання та обробка
телефонних дзвінків; ведення вхідної/вихідної документації; ведення
документообігу (складання наказів, розпоряджень по підприємству,
службових записок, листів, комерційних пропозицій); підтримка офісного
устаткування та запасів офісних матеріалів);
- ведення кадрового документообігу (заяви, накази, прийом/звільнення,
особових справ та труд.книжок, штатний розпис, набір нового персоналу,
ведення табелю робочого часу);
- робота з тендерною та договірною документацією ( підготовка пакету
документів для участі в тендерах/кваліфікації, атестації підприємства; ведення
та облік договорів) .
06.2020-09.2020 АТ «ОТП банк» (Банки), м. Кривий Ріг
( 3 місяця) Посада: кредитний спеціаліст
- консультація клієнтів в умовах продуктів Банку у найбільших магазинах
побутової техніки;
- оформлення кредитів у програмі Банку;
- оформлення пакету документів за виданим кредитом;
- ведення звітності свого робочого дня;
- виконання поставлених завдань та планів керівником.
02.2018- 07.2019 ДВНЗ "Український державний хіміко-технологічний університет"
(1 рік 5 місяців) (Освіта)
Посада: диспетчер деканату
-введення документообігу: реєстрація, облік, зберігання, архівування
документів;
- набір та реєстрація документів;
- ведення вхідної та вихідної кореспонденції;
- підготовка розпоряджень та доведення їх до виконавця.
Освіта
ДВНЗ "Український державний хіміко-технологічний
2014 – 2020 рр.
університет", м. Дніпро
(5 років) Теплоенергетика, вища
Знання і навички
• Впевнений користувач ПК – MS Office (Word, Excel), Internet. Також працювала в программі
SAP (оформлення перепусток) та Integra ( участь у тендерах, подання комерційних
пропозицій).
• Англійська -базовий. Але я маю мету та готова докласти всі зусилля для вивчення та
вдосконалення англійської мови, планую паралельно записатися на курси, щоб отримати цю
посаду.
• Наявність водійських прав – категорія В
Додаткова інформація
Відповідальна, комунікабельна, ініціативна, активна, мотивована, ставлю перед собою цілі та
досягаю їх, готова розвиватися та працювати у дружньому колективі, ефективно виконую
прийняті та заплановані завдання.
Бажання навчатись та досягати результату!
ПІБ: Салахетдінова Анастасія Олексіївна
Дата народження: 01 листопада 1996 р.
Телефон: [
Місто: Кривий Ріг
Ел. пошта: [
Досвід роботи
06.2021-07.2024 ТОВ "НВК "Союзцветметавтоматика", м. Кривий Ріг
(3 роки 1 місяць) Посада: секретар-референт
- досвід помічника керівника підприємства (приймання та обробка
телефонних дзвінків; ведення вхідної/вихідної документації; ведення
документообігу (складання наказів, розпоряджень по підприємству,
службових записок, листів, комерційних пропозицій); підтримка офісного
устаткування та запасів офісних матеріалів);
- ведення кадрового документообігу (заяви, накази, прийом/звільнення,
особових справ та труд.книжок, штатний розпис, набір нового персоналу,
ведення табелю робочого часу);
- робота з тендерною та договірною документацією ( підготовка пакету
документів для участі в тендерах/кваліфікації, атестації підприємства; ведення
та облік договорів) .
06.2020-09.2020 АТ «ОТП банк» (Банки), м. Кривий Ріг
( 3 місяця) Посада: кредитний спеціаліст
- консультація клієнтів в умовах продуктів Банку у найбільших магазинах
побутової техніки;
- оформлення кредитів у програмі Банку;
- оформлення пакету документів за виданим кредитом;
- ведення звітності свого робочого дня;
- виконання поставлених завдань та планів керівником.
02.2018- 07.2019 ДВНЗ "Український державний хіміко-технологічний університет"
(1 рік 5 місяців) (Освіта)
Посада: диспетчер деканату
-введення документообігу: реєстрація, облік, зберігання, архівування
документів;
- набір та реєстрація документів;
- ведення вхідної та вихідної кореспонденції;
- підготовка розпоряджень та доведення їх до виконавця.
Освіта
ДВНЗ "Український державний хіміко-технологічний
2014 – 2020 рр.
університет", м. Дніпро
(5 років) Теплоенергетика, вища
Знання і навички
• Впевнений користувач ПК – MS Office (Word, Excel), Internet. Також працювала в программі
SAP (оформлення перепусток) та Integra ( участь у тендерах, подання комерційних
пропозицій).
• Англійська -базовий. Але я маю мету та готова докласти всі зусилля для вивчення та
вдосконалення англійської мови, планую паралельно записатися на курси, щоб отримати цю
посаду.
• Наявність водійських прав – категорія В
Додаткова інформація
Відповідальна, комунікабельна, ініціативна, активна, мотивована, ставлю перед собою цілі та
досягаю їх, готова розвиватися та працювати у дружньому колективі, ефективно виконую
прийняті та заплановані завдання.
Бажання навчатись та досягати результату!
Похожие кандидаты
-
Асистент керівника
60000 грн, Днепр, Одесса -
Офіс-менеджер
Кривой Рог -
Экономист, секретарь
10000 грн, Днепр, Киев, Царичанка -
Офіс-менеджер
30000 грн, Днепр -
Діловод, помічник керівника, реєстратор медичний
Днепр, Ужгород -
Офіс-менеджер, художник-оформлювач
Днепр, Удаленно