Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Наталія

Бухгалтер

Рассматривает должности:
Бухгалтер, Бухгалтер з первинної документації, Помічник бухгалтера
Возраст:
39 лет
Город проживания:
Коростышев
Готов работать:
Днепр, Житомир, Запорожье, Коростышев, Одесса, Удаленно, Харьков

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Піддубна Наталія Анатоліївна, 16.11.1985
м. Луганськ
Внутрішньо переміщена особа
Місце проживання – м. Коростишів
Розглядаю вакансії дистанційного працевлаштування
Контактна інформація
Телефон:[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Эл. почта:[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Досвід роботи
Бухгалтер
З 09.2024 по теперішній час
ПП «Юнікс» (виробник косметики та побутової хімії)
- звірка з контрагентами (товар, послуги)
- реєстрація податкових, РК
- проведення актів на послуги
- первинна документація
- виконання доручень головного бухгалтера
Бухгалтер-касир
з 11.2021 по 10.2024(2 роки 11 місяців)
ФОП Чебан Ю.В., Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
- каса (план рахунків, готівковий, безготівковий розрахунок, валютні операції)
- банківські виписки
- складський облік (приходи, витрати, переміщення, інвентаризація, списання)
- авансові, звіти про відрядження, підзвітні особи, маршрутні листи
- звірка з постачальниками, контрагентами (дебіторка, взаєморозрахунки)
- виконання доручень головного бухгалтера
Бухгалтер-матеріаліст
з 05.2021 по 10.2021 (5 місяців)
ПК - сервіс, Дніпро (IT компанія)
- первинна документація (прихід, витрата, переміщення, списання)
- інвентаризація
- проведення реалізації
- звірки з постачальниками

Бухгалтер-касир
з 10.2016 по 10.2017 (1 рік)
Фоп Чебан Ю.В., Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
- каса (план рахунків, готівковий, безготівковий розрахунок, валютні операції)
- банківськи виписки
- складський облік (приходи, витрати, переміщення, інвентаризація, списання)
- авансові, звіти про відрядження, підзвітні особи
- звірка з постачальниками, контрагентами (дебіторська заборгованність, взаєморозрахунки)
- нарахування заробітної плати
- виконання доручень головного бухгалтера (відрахування податків,звіти фоп, прийом/звільнення)
- заведення до 1С нових контрагентів, карток номенклатури.
Бухгалтер
з 11.2014 по 11.2016 (2 роки)
ФОП, Дніпро (торгівля)
Роздрібна торгівля (20 магазинів)
Обов'язки:
- бухгалтерський облік, розробка автоматизації процесу обліку, розрахунок та перевірка рентабельності магазинів;
- первинна документація;
- контроль націнки товарів;
-звірка з постачальниками;
-проведення інвентаризацій;
-ведення каси;
-виконання доручень головного бухгалтера.
Бухгалтер, заступник керуючого
з 09.2011 по 10.2014 (3 роки 1 місяць)
ТОВ «АТБ-маркет» , Луганськ (Роздрібна торгівля)
- приймання товару, розміщення на складі товару;
- внесення даних первинної документації до програми 1С, складання актів звірок з постачальниками;
- підготовка даних щодо відповідної ділянки бухгалтерського обліку для складання звітності, збереження бухгалтерських документів, оформлення їх відповідно до встановленого порядку;
- проведення інвентаризації товарно-матеріальних цінностей;
- дотримання та контроль касової дисципліни;
- відкриття та закриття робочої зміни;
- розміщення, викладання товарів на торговому обладнанні за групами, видами та сортами відповідно до корпоративних стандартів мерчендайзингу; дотримання планограм;
- контроль термінів придатності товару, ротація товару;
- формування заявок на постачання продукції;
- контроль за дотриманням правил приймання товару;
- організація праці та керівництво персоналом;
- набір та розвиток персоналу, стимулювання до перевиконання планів;
створення позитивного настрою до роботи та уважно ставитися до тих, у кого виникає
проблемні питання;
- складання графіків роботи, ведення табеля робочого часу;
- проведення переоцінок продукції та контроль правильності цін товару;
- регулярне проведення інвентаризації;
- ефективна взаємодія з контролюючими та перевіряючими органами, суворе дотримання нормативів з охорони праці та протипожежної безпеки;
- вирішення конфліктних ситуацій, що виникають з клієнтами;
- забезпечення безпеки ТМЦ, проведення заходів щодо скорочення товаровтрат.

Менеджер з продажів
з 08.2009 по 09.2011 (2 роки 1 місяць)
ПП «Олійникова (опт. торгівля трикотажу)
Ведення обліку за основними засобами (прихід, вибуття, інвентаризація). Замовлення продукції, ціноутворення, звірка із постачальниками, пошук клієнтів. Продажі. Моніторинг ринку продуктів.

Офіс-менеджер
з 07.2006 по 02.2008 (1 рік 7 місяців)
ФОП "МаКбі". (торгівля)
- ведення документообігу;
- обробка кореспонденції;
- оперативне виконання завдань керівника;
- організація зустрічей, нарад та прийом відвідувачів;
-Забезпечення життєдіяльності офісу.

Освіта
Київський Інститут Бізнесу та Технології, м. Луганськ
Спеціальність: облік та аудит (бакалавр)

Луганський політехнічний коледж
Спеціальність: технологія харчування (Середня спеціальна)

Знання та навичкі
Користувач ПК, робота з оргтехнікою, знання офісних програм, 1С:бухгалтерія, бухгалтерський облік, відповідальність, комунікабельність, навчальність, робота в команді, організаторські здібності, пунктуальність, ведення документації, цілеспрямованість, виконавчість, організованість.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: