Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську

Ірина

Фахівець з публічних закупівель

Рассматривает должности: Фахівець з публічних закупівель, Діловод, Бухгалтер, Менеджер по роботі з клієнтами, Спеціаліст з персоналу, Бухгалтер з первинної документації
Вид занятости: полная
Возраст: 56 лет
Город проживания: Черноморск
Готов работать: Одесса, Черноморск
Рассматривает должности:
Фахівець з публічних закупівель, Діловод, Бухгалтер, Менеджер по роботі з клієнтами, Спеціаліст з персоналу, Бухгалтер з первинної документації
Вид занятости:
полная
Возраст:
56 лет
Город проживания:
Черноморск
Готов работать:
Одесса, Черноморск

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Завідувач, бухгалтер, податковий інспектор, спеціаліст відділу обслуговування громадян, фельдшер

с 03.1989 по 05.2024 (35 лет 3 месяца)
Головне управління ПФУ в Одеській області, Іллічівська портова лікарня на водному транспорті, державна податкова інспекція, Чорноморськ (Державні організації)

З 14.03.1989 по 31.08.2001 працювала в Іллічівській портовій лікарні фельдшером здравпункту, фельдшером невідкладної допомоги, медичною сестрою в приймальному відділені, травматологічному відділенні та завідувала здравпунктом.
З 10.09.2001 по 29.11.2009 працювала на різних приватних підприємствах на різних посадах, де основною була бухгалтер та касир.
З 20.01.2010 по 18.04.2016 працювала в Державній податковій інспекції у м. Чорноморську на різних посадах, де закінчила роботу на посаді завідувачки сектору.
З 18.04.2016 по 02.05.2019 працювала головним спеціалістом бюджетно-фінансового сектору Іллічівського об’єднаного управління Пенсійного фонду України в Одеській області.
З 03.05.2019 по 03.05.2024 в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Одеській області у відділі обслуговування громадян (міста Чорноморська).
ЗДОБУТІ ЗНАННЯ ТА НАВИЧКИ:
- Планування та організація своєї роботи, стресостійкість та вміння працювати з різними прошарками населення, уміння користуватись оргтехнікою, робота з великим обсягом інформації та вміння працювати з високим навантаженням, робота в команді, ведення та формування архівів документів
- Вільне володіння комп’ютером та програмами: MS Excel, MS Word, MS PowerPoint, MS Outlook, 1С Бухгалтерія, Клієнт-банк, M.E.Doc та інші
- Формування зведених таблиць, ведення бухгалтерського обліку та складання звітності, постійне навчання та розвиток професійних навичок, адаптація до нових умов роботи, дотримання корпоративної культури та цінностей, встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань, впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
- У своїй роботі головного спеціаліста бюджетно-фінансового сектору я забезпечувала виплату пенсій та соціальних виплат, аналізувала бюджетні показники та формувала фінансові звіти, розробляла прогнози доходів і витрат та забезпечувала їх відповідність нормативам. Також формувала та укладала договори з різними організаціями з урахуванням економії державних коштів для забезпечення роботи Пенсійного фонду. Мої зусилля були спрямовані на пошук ефективних стратегій оптимізації фінансових витрат та підвищення фінансової стійкості організації. Також активно співпрацювала з іншими відділами для досягнення фінансових цілей та забезпечення фінансової дисципліни в організації.
Закінчила магістратуру в Одеській державній академії будівництва та архітектури м. Одеси по спеціальності економіка підприємства (2008).
Маю диплом Одеського медучилища за спеціальністю фельдшер (1989). Закінчила комп’ютерні курси Одеського колледжа комп’ютерних технологій "Сервер" по спеціальності - користувач комп’ютерів IBM PC/AT(2002). Маю сертифікат про закінчення курсів з публічних закупівель від 02.04.2025 за спеціальністю – фахівець з публічних закупівель-Уповноважена особа може працювати в електронній системі закупівель prozorro.gov.ua (дата складання тестування 13 квітня 2025). Вільно володію українською, російською та зі словником англійською мовами.

Образование

Одеська державна академія будівництва та архітектури м. Одеса

Економіка підприємства, Одеса
Высшее, с 2003 по 2008 (5 лет)

Одеське медичне училище №3 м. Одеса

Фельдшер широкого профилю, Одеса
Среднее специальное, с 1985 по 1989 (4 года)

Дополнительное образование и сертификаты

Одеській коледж комп’ютерних технологій "Освіта"

2002 за спеціальністю - користувач комп’ютерів IBM PC/AT

«Публічні закупівлі: від теорії до практики»

2025, 2 місяця
Сертификат

Уповноважена особа може працювати в електронній системі закупівель

13 квітня 2025, 1 місяць
Сертификат

Знания и навыки

  • Стресостійкість
  • Ведення архіву документів
  • MS Excel
  • MS Office
  • Уміння користуватись оргтехнікою
  • Робота з великим обсягом інформації
  • Робота в команді
  • Уміння аналізувати
  • MS Word
  • MS PowerPoint
  • Здатність до навчання
  • Формування зведених таблиць
  • Ведення документації
  • Ведення медичної документації
  • MS Outlook
  • Електронний документообіг
  • Ведення первинної бухгалтерської документації
  • Ведення бухгалтерського обліку
  • 1С:Бухгалтерія
  • M.E.Doc
  • Медичні маніпуляції
  • Клієнт-Банк
  • Бест-Звіт
  • Саморозвиток

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Английский — средний

Дополнительная информация

Пройшла медичну комісію від ТЦК у липні 2024 року та знаходжусь на обліку (медична освіта).
Водійське посвідчення - не маю
Люблю читати книжки або слухати їх.
Можу надати медичну допомогу при необхідності.
Легко навчаюсь та перенавчаюсь. Легко адаптуюсь до нового.
Вільно володію комп’ютером.
Стрес стійка.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: