Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Ірина

Персональний асистент (держслужба, служба в органах місцевого самоврядування)

Рассматривает должности:
Персональний асистент (держслужба, служба в органах місцевого самоврядування), Координатор, Помічник керівника
Возраст:
45 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Освіта:
1997-2002 роки – Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут», спеціалізація «Правознавство», кваліфікація – юрист.
2011 рік – Національний університет біоресурсів і природокористування України ННІ післядипломної освіти, підвищення кваліфікації з питань протидії корупції.
2019 рік – Діловий клуб, навчання за темою «Новітня судова практика».
2020 рік – Київський університет права Національної академії наук, навчання по темі «Новації виборчого законодавства України. Правове регулювання виборчих спорів. Е-декларування-2020».

Нагородження:
05.03.2013 рік – Грамота голови Києво-Святошинської районної державної адміністрації Київської області.
05.10.2018 рік – Подяка голови Києво-Святошинської районної ради Київської області.
03.05.2019 рік – Грамота Києво-Святошинської районної ради Київської області.
07.12.2019 рік – Почесна грамота Київської обласної ради.

Досвід роботи:

Білогородська сільська рада Бучанського району Київської області
Посада: секретар виконавчого комітету
з 26.05.2023 по 25.06.2025
Організація роботи виконавчого комітету Білогородської сільської ради.
Підготовка матеріалів на засідання виконавчого комітету, оформлення та реєстрація рішень виконавчого комітету.
Організація роботи постійних комісій при виконавчому комітеті Білогородської сільської ради.
Підготовка проєктів рішень сесії Білогородської сільської ради з питань діяльності виконавчого комітету Білгородської сільської ради.
Видача дублікатів заповітів та подача їх на державну реєстрацію в Спадковому реєстрі.
Підготовка розпоряджень сільського голови з основної діяльності та ведення реєстру розпоряджень.
Посада: начальник відділу організаційного та аналітичного забезпечення
04.01.2021 – 26.05.2023
Організаційне та аналітичне забезпечення діяльності сільського голови та виконавчих органів Білогородської сільської ради. Забезпечення взаємодії із структурними підрозділами виконавчого апарату Білогородської сільської ради, центральними та місцевими органами державної виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, іншими державними органами, підприємствами, установами, організаціями, громадськістю.
Організація діловодства, організація ведення реєстру вхідної, вихідної кореспонденції та контроль дотримання термінів виконання.
Підготовка звітів по роботі діловодства в Білогородській сільській раді.
Підготовка розпоряджень сільського голови з основної діяльності та ведення реєстру розпоряджень.
Підготовка матеріалів на засідання виконавчого комітету, рішень виконавчого комітету, ведення реєстру рішень виконавчого комітету.
Ведення квартирного обліку громадян при виконавчому комітеті Білогородської сільської ради.
Систематизація справ, що формується в діловодстві Білогородської сільської ради, складання та погодження номенклатури справ, передача документів до архівної установи на зберігання.

Києво-Святошинська районна рада Київської області
Посада: начальник юридичного відділу виконавчого апарату
25.09.2017 – 31.12.2020
Організація правової роботи, забезпечення дотримання вимог чинного законодавства, надання пропозицій щодо вирішення правових питань діяльності районної ради та її органів.
Представлення інтересів районної ради в судах та інших органах під час розгляду правових питань та спорів.
Участь у пiдготовці, укладанні та контролі за виконанням господарських договорів, договорів оренди комунального майна, контрактів.
Розгляд скарг, заяв, звернень, запитів органів державної влади, підприємств, установ, організацій, громадян та підготовка відповідей на них.
Підготовка пропозицій на розгляд постійних комісій, сесій районної ради.
Підготовка проєктiв рішень та iнших aктів районної ради правового характеру, здiйснення правової оцінки зазначених проєктiв.
Участь в органiзацiї та проведенні засідань постійних комісій, президій та сесій районної ради, оформлення протоколів, висновків та рішень.
Органiзацiя i проведення роботи, пов'язаної з пiдвищенням рiвня правових знань працiвникiв, iнформування про законодавство, роз'яснення iснуючої практики його застосування; надання консультацiй з правових питань.
Надання правової допомоги комунальним підприємствам, депутатам, сільським, селищній, міським радам району за їх клопотанням.
Посада: начальник відділу організаційного забезпечення діяльності ради, її органів та депутатів
05.08.2013 – 17.08.2017
Оpганізацiйне забезпечення роботи районної ради, її opганів і депутатів.
Надання консультативної, методичної та практичної допомоги депутатам, постiйним та тимчасовим комісіям, депутатським фракцiям і групам.
Ведення кадрової роботи, облік призначення, переміщення та звiльнення працiвникiв, їх заохочення та накладання стягнень, ведення трудових книжок, особових справ працівників.
Забезпечення пiдвищення квалiфiкацiї працівників, проведення атестації, щорічної оцінки.
Підготовка звiтно-облiкової документацiї, державної статистичної звiтностi.
Розгляд звернень громадян, громадських об'єднань, пiдприємств, установ i органiзацiй, opганів мiсцевого самоврядування з питань органiзацiйного забезпечення дiяльностi ради, її opганів та депутатів.
Забезпечення оприлюднення проєктiв рішень та рішень районної ради.
Посада: головний спеціаліст з питань комунальної власності та врегулювання земельних відносин відділу юридичного забезпечення
30.08.2012 - 05.08.2013
Організація роботи щодо здійснення повноважень районної ради та її органів з питань управління комунальним майном та врегулювання земельних відносин.
Підготовка матеріалів і пропозицій з питань управління об’єктами комунальної власності, що виносяться на розгляд сесій, президій і постійних комісій районної ради.
Участь у роботі комісій комунальних підприємств та закладів з проведення конкурсів щодо оренди нерухомого майна комунальної власності.
Взаємодія з місцевими органами державної виконавчої влади у сфері забезпечення ефективного використання майна комунальної власності.
Участь в розробці проєктів рішень районної ради та розпоряджень голови районної ради з питань комунальної власності та земельних відносин, забезпечення їх попереднього обговорення у постійних комісіях районної ради.
Узагальнення практики застосування законодавства та хід реалізації державної політики у питаннях, що стосуються управління комунальним майном та врегулювання земельних відносин.
Посада: головний спеціаліст з питань методичної роботи та кадрового забезпечення ради відділу організаційного забезпечення діяльності ради, її органів та депутатів
04.01.2011 – 30.08.2012
Виконання функцій з кадрової роботи та проходження служби в органах місцевого самоврядування.
Організація забезпечення роботи конкурсної комісії та проведення іспитів для кандидатів на заміщення вакантних посад, оформлення протоколів засідань комісії.
Оформлення кадрового резерву, організація заходів щодо підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів.
Участь у роботі атестаційної комісії та проведенні щорічної оцінки виконання посадовими особами апарату покладених на них завдань та обов’язків.
Облік, заповнення, зберігання та видача трудових книжок, особових справ працівників, облік стажу роботи державної служби та служби в органах місцевого самоврядування.
Надання методичної та практичної допомоги на звернення депутатів, працівників органів місцевого самоврядування району з питань організаційного забезпечення діяльності ради, її органів та депутатів.

ТОВ «А М Україна»
(контент послуги)
Посада: директор, юрисконсульт
16.06.2006 – 31.12.2009
Юридичний супровід діяльності підприємства, починаючи з реєстрації підприємства.
Розробка та укладання договорів, контроль за їх виконанням.
Представлення інтересів підприємства в державних органах та на переговорах з контрагентами.
Кадрове забезпечення.
Контроль за господарською та фінансово-економічною діяльністю підприємства.
Робота с контент-провайдерами і операторами мобільного зв’язку MTS, Kyivstar, Beeline, Life, активація коротких SMS і IVR номерів, wap-сайтів, контроль за їх підключенням і роботою.
Організація роботи та ефективної взаємодії усіх структурних підрозділів, забезпечення комунікаційного процесу між представниками операторів мобільного зв’язку та технічними службами підприємства для забезпечення коректного надання послуг.

ТОВ «Індастріал Проджектс Груп»
(юридичні послуги, операції з комерційною нерухомістю)
Посада: юрист
01.02.2006 – 01.05.2007
Юридичні консультації в online-режимі, усні та письмові консультації, висновки, довідки з правових питань.
Презентація компанії, підготовка комерційних пропозицій, ведення переговорів з контрагентами.
Правовий супровід по підготовці, укладенню, виконанню і розірванню договорів, досудове рішення господарських суперечок.
Реєстрація товариств з обмеженою відповідальністю і представництв іноземних компаній: підготовка пакету документів, реєстрація у фондах, Міністерстві економіки, центрі зайнятості; постановка на облік у податковій, відкриття рахунку у банку, отримання дозволу на виготовлення печатки, виготовлення печатки.
Отримання дозволу на працевлаштування для іноземних громадян: надання консультації з питань процедури отримання дозволу, підготовка пакету документів для подання в Київський міський центр зайнятості.
Юридичне обслуговування підприємств: консультації, договірна робота, кадрове діловодство, моніторинг змін законодавства, представлення інтересів у державних органах і на переговорах з контрагентами.

ТОВ «Самсон»
(розробка та супровід програми «Довідник по новому бухгалтерському обліку»)
Посада: юрист
01.08.2002 – 19.06.2007
Інформаційне наповнення довідкової системи законодавчими актами з усіх видів господарської діяльності та галузям права.
Моніторинг та аналіз змін законодавства.
Підготовка нормативно-правових консультацій, довідкової інформації, аналітичних і оглядових матеріалів, що регламентують господарську діяльність підприємств, бухгалтерський облік, оподаткування.
Підготовка договорів, контроль змін і доповнень до них.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: