Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Катерина

Офіс-менеджер

Возраст:
37 лет
Город:
Одесса

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Особиста інформація

Єкатериничева Катерина Володимирівна
22.09.1987 р.
Заміжня, є дитина
Одеса

Контактна інформація
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Освіта

1994-2004 р. Середня загальноосвітня школа №89

2004-2009 р. Приватний вищий навчальний заклад «Європейський університет», Вища

Досвід роботи:

Страхова компанія – офіс менеджер
Робота с клієнтами, оформлення та облік страхових полюсів.

2011 - 2016 р. ПП «Селена ЛВ», ПП «Ідеал. Відділ Horeca – офіс менеджер, оператор ПК.
Робота з клієнта, прийом замовлень по телефону, перевірка та слідкування відправки товару, перевірка накладних, робота з торговими та експедиторами.

2016 – 2019 р. ТОВ«Ваш кур’єр» - діспетчер (оператор – менеджер з логістики)
Прийом замовлень, ведення накладних, робота з клієнтами.

2024 – 2025 р. ПП «АКС» - офіс-менеджер, менеджер з персоналу.
• забезпечення внутрішнього документообігу та управління вхідною та вихідною кореспонденцією;
• контроль за належним зберіганням та архівуванням документів;
• організація зустрічей, конференцій та відряджень працівників;
• підготовка інструкцій та правил щодо функціонування офісу;
• організація та контроль за своєчасними поставками канцтоварів, рекламних матеріалів, обладнання та продуктових товарів;
• планування та контроль витрат на управління офісом;
• організація робочого місця відповідно до принципів охорони праці, техніки безпеки, протипожежного захисту та охорони навколишнього середовища, заповнення журналів;
• складання та впровадження корпоративної культури та етики спілкування з контрагентами компанії серед фахівців підприємства;
• організація та контроль за функціонуванням системи діловодства, що формується між підрозділами фірми;
• постійний контроль за наявністю матеріалів, необхідних для повноцінного функціонування офісу та їх корегування;
• складання звітів для керівництва за встановленими раніше формами.

Додаткова інформація
Комп'ютерні навички
MS Office, Internet, e-mail
Англійська
нижче середнього

Особисті якості: Відповідальна, товариська, уважна, комунікабельна, швидко навчаюсь, уміння працювати в команді, пунктуальність.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: