Сайт поиска работы №1 в Украине
- Файл
Личные данные скрыты
Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/10943915/
Закупівельник
- Город:
- Киев
Контактная информация
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Загруженный файл
Версия для быстрого
просмотра
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Нижник Сергій Павлович
тел.[открыть контакты ](см. выше в блоке «контактная информация»);
Освіта:
2001 – 2006 Академія муніципального управління, стаціонар, економічний факультет, "Облік
та аудит".
Досвід роботи:
03.06.2024- Керівник відділу закупівель та логістики ТОВ”Інтегралсистем”
Основні задачі:
- організація процесу забезпечення матеріалами, товарами, інструментом, спецодягом,
господарським інвентарем по об'єктам.
- Ведення переговорів та координація контактів компанії з клієнтами, партнерами та
постачальниками
- Контроль правильність і своєчасність виконання поставлених завдань
співробітниками відділу.
- Організація оперативного обліку постачальницьких операцій.
- Контроль дотримання норм розрахунків по відділу, відповідно до затвердженого
кошторису.
- Перевірка своєчасності здачі звітів в бухгалтерію співробітниками відділу,підготовка
звітності для керівництва.
- Контроль залишків.
- Організація відділу транспортної логістики
- Пошук нових постачальників, узгодження цін та умов постачання матеріалів та послуг
06.03.2023-01.06.2024 - Бухгалтер з первинної документації та менеджер із закупівель ТМЦ
ТОВ "Шелест Інструмент"
Введення первинних документів:
● Виставлення рахунків, актів та накладних для клієнтів
● Контроль своєчасного та належного оформлення документів від постачальників,
клієнтів та контрагентів.
● Контроль наявності оригіналів.
● Звірки взаєморозрахунків з контрагентами, та постачальниками.
● Створення податкових накладних на продаж на підставі документу на оплату
● Прийом та обробка заявок від менеджерів.
● Своєчасна закупівля товару під менеджера (сьогодні на завтра)
05.06.2021-26.02.2023 - Freelancer, робота над проектами спільно з Project Manager,
(проектування архітектури та User Flow додатків по заданому ТЗ.
07.09.2017-01.02.2021 – Персональний водій керівника ТОВ «Херст Шкульов Україна»
02.03.2015-01.07.2016 - Особистий помічник директора ТОВ "Флора Хаус"
Технічне забезпечення діяльності керівника підприємства,участь у переговорах, ділових
зустрічах, підготовка проектів, наказів, рішень і розпоряджень керівника підприємства,
12.06.2014-28.12.2014 – Торговий представник ТОВ «КомУкрейнТорг»
Відвідував місця продажу товарів та збирав інформацію щодо того, як вони реалізуються
та як представляються покупцеві, вів пошук нових точок збуту, проводив різноманітні
маркетингові дослідження.
29.12.2012-13.06.2014 – Начальник логістики інтернет - магазину Novatek.com.ua
09.2007-01.2009 – провідний спеціаліст у ТОВ «Глобус Альянс»
Ведення технічної документації з переоформлення та приватизації земельних ділянок,
оформлення земельно-кадастрових планів, складання фінансових та нормативних оцінок
землі.
02.2007-11.05.2007 – Провідний економіст відділу грошових переказів та платежів у ВАТ
«Райффайзен Банк Аваль»
10. 2005 – Фахівець споживчого кредитування у ЗАТ «Альфа банк»
Оформлення кредитних договорів, оцінка платоспроможності клієнта, просування
банківських товарів.
10. 2004 – 06. 2005 Мерчандайзер ПП "Баядера"
Організація робота з магазинами, викладення товару та його просування, навчання
персоналу.
06. 2004 – 10.2004 Помічник бухгалтера ЗАТ "Консалтингова Група Форум"
Робота з первинними документами. Банківські та касові операції, нарахування та виплата
заробітної плати, складання звітів до пенсійного фонду та інших соціальних фондів.
Впевнений користувач ПК, 1C:Бухгалтерия 8.3, додатків Figma, Canva,Microsoft
Office,Photoshop, Illustrator, Miro. Англійський середній рівень.
Особисті дані: товариськість, працьовитість, пунктуальність, вміння працювати у колективі.
Посвідчення водія кат.В. Маю сертифікат з курсу UX/UI Design Basic.
тел.[
Освіта:
2001 – 2006 Академія муніципального управління, стаціонар, економічний факультет, "Облік
та аудит".
Досвід роботи:
03.06.2024- Керівник відділу закупівель та логістики ТОВ”Інтегралсистем”
Основні задачі:
- організація процесу забезпечення матеріалами, товарами, інструментом, спецодягом,
господарським інвентарем по об'єктам.
- Ведення переговорів та координація контактів компанії з клієнтами, партнерами та
постачальниками
- Контроль правильність і своєчасність виконання поставлених завдань
співробітниками відділу.
- Організація оперативного обліку постачальницьких операцій.
- Контроль дотримання норм розрахунків по відділу, відповідно до затвердженого
кошторису.
- Перевірка своєчасності здачі звітів в бухгалтерію співробітниками відділу,підготовка
звітності для керівництва.
- Контроль залишків.
- Організація відділу транспортної логістики
- Пошук нових постачальників, узгодження цін та умов постачання матеріалів та послуг
06.03.2023-01.06.2024 - Бухгалтер з первинної документації та менеджер із закупівель ТМЦ
ТОВ "Шелест Інструмент"
Введення первинних документів:
● Виставлення рахунків, актів та накладних для клієнтів
● Контроль своєчасного та належного оформлення документів від постачальників,
клієнтів та контрагентів.
● Контроль наявності оригіналів.
● Звірки взаєморозрахунків з контрагентами, та постачальниками.
● Створення податкових накладних на продаж на підставі документу на оплату
● Прийом та обробка заявок від менеджерів.
● Своєчасна закупівля товару під менеджера (сьогодні на завтра)
05.06.2021-26.02.2023 - Freelancer, робота над проектами спільно з Project Manager,
(проектування архітектури та User Flow додатків по заданому ТЗ.
07.09.2017-01.02.2021 – Персональний водій керівника ТОВ «Херст Шкульов Україна»
02.03.2015-01.07.2016 - Особистий помічник директора ТОВ "Флора Хаус"
Технічне забезпечення діяльності керівника підприємства,участь у переговорах, ділових
зустрічах, підготовка проектів, наказів, рішень і розпоряджень керівника підприємства,
12.06.2014-28.12.2014 – Торговий представник ТОВ «КомУкрейнТорг»
Відвідував місця продажу товарів та збирав інформацію щодо того, як вони реалізуються
та як представляються покупцеві, вів пошук нових точок збуту, проводив різноманітні
маркетингові дослідження.
29.12.2012-13.06.2014 – Начальник логістики інтернет - магазину Novatek.com.ua
09.2007-01.2009 – провідний спеціаліст у ТОВ «Глобус Альянс»
Ведення технічної документації з переоформлення та приватизації земельних ділянок,
оформлення земельно-кадастрових планів, складання фінансових та нормативних оцінок
землі.
02.2007-11.05.2007 – Провідний економіст відділу грошових переказів та платежів у ВАТ
«Райффайзен Банк Аваль»
10. 2005 – Фахівець споживчого кредитування у ЗАТ «Альфа банк»
Оформлення кредитних договорів, оцінка платоспроможності клієнта, просування
банківських товарів.
10. 2004 – 06. 2005 Мерчандайзер ПП "Баядера"
Організація робота з магазинами, викладення товару та його просування, навчання
персоналу.
06. 2004 – 10.2004 Помічник бухгалтера ЗАТ "Консалтингова Група Форум"
Робота з первинними документами. Банківські та касові операції, нарахування та виплата
заробітної плати, складання звітів до пенсійного фонду та інших соціальних фондів.
Впевнений користувач ПК, 1C:Бухгалтерия 8.3, додатків Figma, Canva,Microsoft
Office,Photoshop, Illustrator, Miro. Англійський середній рівень.
Особисті дані: товариськість, працьовитість, пунктуальність, вміння працювати у колективі.
Посвідчення водія кат.В. Маю сертифікат з курсу UX/UI Design Basic.
Похожие кандидаты
-
Менеджер з закупівель
Киев, Днепр , еще 5 городов -
Менеджер з закупівель
Киев, Днепр , еще 8 городов -
Фахівець з публічних закупівель, спеціаліст з тендерів
Киев -
Менеджер з закупівель
Киев -
Помощник менеджера по закупкам
Киев, Бровары -
Фахівець із закупівель
Киев